in princiepe heb je het grootste gedeelte al uit je standaard cilinder gehaald.
je kan nog een grootere carb proberen (17,5mm) maar dan wordt hij nog steeds geknepen op de cilinder
je kan hem ook nog laten bewerken, maar ik denk dat je dat te veel moeite vind, en als je je cilinder toch los hebt kun je net zo goed een snelle 50cc of bijv een niet hele snelle 70cc (of juist wel snel, net wat je wilt) te halen.
een 17,5 carbje erop (met 50snel) of bij bijv een dr70 (fijne en bekende middeltoerige 70cc cilinder) daar kan ook mooi een 17,5 of 19 carbje op, en een bijpassende pijp bij beide natuurlijk.
je kan ook nog opzoek gaan naar een andere overbrenging (vario) maar dat heeft qua kosten niet zoveel nut op een std cilindertje, kan je beter doen als je al sneller spul erop hebt
en wil je het echt gek maken kan je er ook nog een binnenrotor op gooien en je blok onder handen laten nemen, en een hele snelle 70cc met snelle krukas eronder gooien, en nog een grootere carb en een 70cc snelle uitlaat.
maar kon je dit niet zelf een beetje bedenken??
|