Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Cilinder niet los te krijgen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1031 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #46058 - Cilinder niet los te krijgen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 860 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

joyzzy83 2-11-2007 11:24 Print topicpost

Posts: 150
Kan iemand mij vertellen waarom mijn cilinder vast zit? Geen beweging in te krijgen en ik weet ook niet waar ik iets los kan draaien ofzo.

Kop is eraf en steken nu 4 schoeven uit ofzo.
 
Tos Rules

Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 2-11-2007 11:25 Print reply

Posts: 13700
Met rubberen hamer beetje op kloppen, niet met schroevendraaiers ertussen gaan wrikken zodat het spul beschadigd
 
christianos 2-11-2007 11:27 Print reply

Posts: 20445
en een litertje wd40

en even op je kickstarter spelen, wil ook nog wel helpen

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 2-11-2007 om 11:27 uur.
 
joyzzy83 2-11-2007 11:27 Print reply

Posts: 150
gewoon aan de onderkant?
 
Tos Rules
christianos 2-11-2007 11:28 Print reply

Posts: 20445
ja aan de onderkant

of bij een punt zoeken waar tussen je kracht kan zetten tussen cilinder en blok, bij honda bijv. tussen je inlaat en carter.. ijzeren staafje ertussen en dan kloppen met een hamer op de staaf.

en bij weer moneter olie op je voetpakking, heb je het probleem niet weer

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 2-11-2007 om 11:29 uur.
 
joyzzy83 2-11-2007 11:28 Print reply

Posts: 150
wd40 heb ik maar waar moet ik dat spuiten dan?

 
Tos Rules
joyzzy83 2-11-2007 11:28 Print reply

Posts: 150
ok dan ga ik dat nu ff inspuiten


Ik heb btw ook 2 schoeven vast zitten in me rechter carterkap en die heb ook ingespoten maar met geen mogelijkheid los te krijgen. Daar een idee voor? want ik moet daar eg wel in zijn

Dit bericht is gewijzigd door joyzzy83 op 2-11-2007 om 11:30 uur.
 
Tos Rules
christianos 2-11-2007 11:30 Print reply

Posts: 20445
wd40..wd40..wd40..geduld..hetstoken..slagschroevendraaier.. gewoon heel veel kloten
 
joyzzy83 2-11-2007 11:32 Print reply

Posts: 150
ok thanxz ga et proberen
 
Tos Rules
Henk-88 2-11-2007 11:33 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joyzzy83
ok dan ga ik dat nu ff inspuiten


Ik heb btw ook 2 schoeven vast zitten in me rechter carterkap en die heb ook ingespoten maar met geen mogelijkheid los te krijgen. Daar een idee voor? want ik moet daar eg wel in zijn

Dit bericht is gewijzigd door joyzzy83 op 2-11-2007 om 11:30 uur.



Kruipolie aanschaffen is ook een optie

Kruipolie is geen wd40 oid maar een stuk chemischer, werkt ook beter om los te maken.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
joyzzy83 2-11-2007 12:02 Print reply

Posts: 150
ok ga ik dat proberen. sjonge komt wel veel kijken bij het vervangen van een cilinder. ik dacht doe ik ff maar niet dus.



Jemig het is de originele cilinder dus die zit er al jaren op! Nog geen beweging in te krijgen! hopen dat de kruipolie gaat werken.

Dit bericht is gewijzigd door joyzzy83 op 2-11-2007 om 12:52 uur.
 
Tos Rules
van bussel 2-11-2007 12:56 Print reply

Posts: 695
je hebt de uitlaat er toch wel afgehaald hé
anders gaat het idd moeilijk

zoja, gewoon heel veel proberen en wrikken
 
joyzzy83 2-11-2007 12:57 Print reply

Posts: 150
haha ja die is er af hor hahah en de carb ook.
 
Tos Rules
Henk-88 2-11-2007 13:12 Print reply

Posts: 26703
Het gaat om je Tomos toch?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
joyzzy83 2-11-2007 13:13 Print reply

Posts: 150
jah
 
Tos Rules
joyzzy83 2-11-2007 13:59 Print reply

Posts: 150
Jah het gaat om me tomos!

Hoezo dan?
 
Tos Rules

Dit topic is 860 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved