Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - mb die 1 op 13 loopt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 996 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #46053 - mb die 1 op 13 loopt
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1724 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sypie_Honda 2-11-2007 17:57 Print reply

Posts: 13830
immi cilinder ofnie

koop is een echte cilinder, die zoepen veel minder.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Dtje 2-11-2007 17:57 Print reply
Posts: 1107
Is je zuigerveer gewoon niet kapot. Mijn scoot reed ook maar 1:10 maar hij reed wel gewoon goed. Maar bleek dus dat 1 zuigerveer kapot was.
 
je mama
Roel DT50x 2-11-2007 17:58 Print reply

Posts: 465
toen mijn CDI nog begrensd was op 8000 toeren reed die ook veel zuiniger, omdat ik op top altijd half gas reed.
dit scheelt bij mij ongeveer de helft dus als je zuinig wilt rijden moet je gwoon op top halfgas rijde in zun hoogste versnelling.
 
`Realiteit is een ilusie die ontstaat bij het gebrek aan alcohol`
Mopar 2-11-2007 17:59 Print reply

Posts: 4772
Volgas zuipt altijd als de tering, hard optrekken (volgas geven) zuipt ook veel, en je ketting slijt echt gigantisch hard daardoor.

Probeer eens een weekje rustig te rijden, dus ook uit laten rollen, en niet harder als 70 te rijden/niet meer als 3kwart gas.

En er zal een wereld voor je opengaan...

En dan nog, 1:13 vind ik zuinig :P
 
mtx-motard 2-11-2007 18:01 Print reply

Posts: 14947
idd mijn puch liep 1:5 ofzo. zelfs als de moter uit stond.



mja cker weten dat het 1:13 is want dat past haast nooit zo snel door je sproeier heen
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
stoeptegel 2-11-2007 18:11 Print reply

Posts: 3085
ik reed met mijn mb
80 cc ori
18 keihin echte sproeier 105
proma 80
ori luchtfilter

95 km per uur met veel koppel.

Verbruik was 1:20


Dit bericht is gewijzigd door stoeptegel op 2-11-2007 om 18:15 uur.
 
80 cc ownatsj
Niek de Wildt 3-11-2007 15:21 Print reply
Posts: 7168
lijkt met een duidelijk een typisch gevalletje van gat in tank
 
honda marcel 3-11-2007 16:49 Print reply
Posts: 340
membraam die niet goed afsluit.
niet goed afgestelt.
cilinder zitten krassen in, of zuigerveren versleten. (vastloperghad)

1 op 25 moet gewoon haalbaar zijn

kan ook zijn dat je het niet goed heb uitgerekend.

Dit bericht is gewijzigd door honda marcel op 3-11-2007 om 17:30 uur.
 
Frysk 3-11-2007 18:08 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
Volgas zuipt altijd als de tering, hard optrekken (volgas geven) zuipt ook veel, en je ketting slijt echt gigantisch hard daardoor.

Probeer eens een weekje rustig te rijden, dus ook uit laten rollen, en niet harder als 70 te rijden/niet meer als 3kwart gas.

En er zal een wereld voor je opengaan...

En dan nog, 1:13 vind ik zuinig :P


Ik ben hier het levende bewijs van,
M'n tandwielen zijn zo scherp dat je iemand z'n oog er mee kunt penetreren.. en m'n ketting zo uitgerekt dat hij zelfs rateld als hij stil staat
 
giggitybyte
Blukaap2 3-11-2007 18:17 Print reply

Posts: 9953
Leer rijden en afstellen....
Het is een keihin carburateur, dus ga dr maar gewoon vanuit dat ie lekt omdat de vlotternaald niet goed afsluit.

Als een NSR met 98cc en 16pk 1:30-35 kan halen met rustig/normaal rijden moet zo'n MB toch ook wel wat zuiniger kunnen rijden.
 
Stoere brommers
Joost. 3-11-2007 18:24 Print reply

Posts: 339
ik heb n DT50 50cc 22mm mic. zuipt iets van 1 op 6, das pas erg.......
 
1 op 10 zonnebloemolie door je benzine, en je hebt veel meer compressie:e
Mopar 3-11-2007 18:56 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joost.
ik heb n DT50 50cc 22mm mic. zuipt iets van 1 op 6, das pas erg.......


Das mannelijk.

Ik reed ook altijd DT, en het zoop altijd, zoals het hoort


 

Dit topic is 1724 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved