Area |
31-10-2007 8:41 |
|
PRO TUNING |
31-10-2007 9:33 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mblover
Beter haal je een keihin 183 carb, die 20mik is een pokkeding imo.
De 20 mm Mikuni is een perfecte carburateur, mits je weet hoe je een carburateur moet afstellen, maar dat geldt voor iedere carburateur
|
|
|
|
Area |
31-10-2007 10:52 |
Posts: 21 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]
De 20 mm Mikuni is een perfecte carburateur, mits je weet hoe je een carburateur moet afstellen, maar dat geldt voor iedere carburateur
Dat lijkt me vrij logische ja
|
|
|
|
mcdronkz |
31-10-2007 12:16 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]
De 20 mm Mikuni is een perfecte carburateur, mits je weet hoe je een carburateur moet afstellen, maar dat geldt voor iedere carburateur
Vertel, hoe weet jij 'm perfect af te stellen ?
|
|
|
|
mtx-motard |
31-10-2007 12:19 |
Posts: 14947 |
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
- Kevin - |
31-10-2007 12:25 |
Posts: 8086 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Vertel, hoe weet jij 'm perfect af te stellen ?
Sluit me aan bij Pro Tuning mijn Mikuni 20 mm presteerde ook altijd erg goed en was zeer goed afgesteld
|
|
|
|
Scozzisa |
31-10-2007 13:49 |
|
- Kevin - |
31-10-2007 13:51 |
Posts: 8086 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Scozzisa
mijne presteerd ook redelijk, maar dingen zijn toch echt bizar slecht af te stellen vergeleken bijv. een keihin 18.. daar haal je met gemak stuk meer vermogen uit
Dan moet je leren afstellen, ze zijn wel iets lastiger, maar dat vond ik niet heel veel moeilijker dan een keihin 18 en met gemak er meer vermogen uithalen, ik heb ze allebij gehad, maar met de mikuni had ik toch echt meer vermogen.
|
|
|
|
christianos |
31-10-2007 13:52 |
|
Scozzisa |
31-10-2007 13:54 |
Posts: 2077 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Honda MT8
[...]
Dan moet je leren afstellen, ze zijn wel iets lastiger, maar dat vond ik niet heel veel moeilijker dan een keihin 18 en met gemak er meer vermogen uithalen, ik heb ze allebij gehad, maar met de mikuni had ik toch echt meer vermogen.
absoluut niet mee eens.. en ik ben overigens niet de enige die zoiets zal zeggen.
heb ze btw ook beide gehad, keihin was verrot op den duur helaas.
en vertel mij niks over afstellen, dat heb ik te vaak gedaan vandaar dat ik zoiets kan zeggen.
Dit bericht is gewijzigd door Scozzisa op 31-10-2007 om 13:55 uur.
|
|
|
|
- Kevin - |
31-10-2007 14:31 |
|
PRO TUNING |
31-10-2007 17:19 |
|
Area |
31-10-2007 21:21 |
Posts: 21 |
en de athena 70cc vs. de zeta, welke zouden jullie dan kopen?
|
|
|
|
brommercrazy |
31-10-2007 21:37 |
Posts: 2594 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Area
alvast bedankt voor de reacties,
topsnelheid geef ik niet zo veel om met mn MT daar heb ik immers mn scooter voor
het gaat mij er om dat ik lekker in het zand kan wegkomen en goeie koppel heb, ook moet de setuo gewoon betrouwbaar blijven bij lange afstanden.
mvg
wouter
dan zou ik gaan voor een ori 80 blok
|
|
|
|
Banaan |
31-10-2007 21:41 |
Posts: 5725 |
idd, dan heb je genoeg koppel, ori 80 is harskke betrouwbaar, zuipt ook niet zoveel en je top ligt rond de 80/90
|
|
|
|