Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Zeta 70cc op MT5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1137 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #45993 - Zeta 70cc op MT5
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 4627 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Area 30-10-2007 22:20 Print topicpost
Posts: 21
Goedenavond

Ik heb van de week een MT5 gekocht.

NU wil ik deze een beetje rapper maken en zat te denken aan de volgende setup:

Zeta 70cc

Homoet special

20mm Mikuni.

Kan iemand mij wat over de Zeta vertellen en eventuele tips geven.

P.S Brommer wil ik gewoon een beetje meer over het strand enzo rijden.

Alvast bedankt
 

S1lv3r 30-10-2007 22:23 Print reply

Posts: 5213
Zeta 70cc is watergekoeld. Schijnt een vrij tamme cilinder te zijn ook.
 
Area 30-10-2007 22:25 Print reply
Posts: 21
degene waarvan ik hem wil kopen zegt een lucht gekoelde te hebben, of kan dit niet ?
 
harm0ss 30-10-2007 22:33 Print reply

Posts: 1247
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Area
degene waarvan ik hem wil kopen zegt een lucht gekoelde te hebben, of kan dit niet ?


zeta is ook luchtgekoeld, maar heet nu parmakit als ik me niet vergis
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 30-10-2007 22:38 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
Zeta 70cc is watergekoeld. Schijnt een vrij tamme cilinder te zijn ook.


water en luchtgekoeld gelever..

luchtgekoeld is fijne cilinder , niet erg snel , maar loopt wel erg lekker.

watergekoeld heb ik geen ervaring mee , schijnt wel potentie te hebben.

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
mtx-motard 30-10-2007 22:41 Print reply

Posts: 14947
de 70 parmakit rijd mooi stevig, en best goede kwaliteit cilinder. niet traag maar ook niet snel. (rij er zelf mee)

de water versie is vrij tam zeggen vele, vraag anders sypie_honda die heeft hem gemonteerd. (zeta)



Dit bericht is gewijzigd door mtx-motard op 30-10-2007 om 22:47 uur.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Frysk 30-10-2007 23:14 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
Zeta 70cc is watergekoeld. Schijnt een vrij tamme cilinder te zijn ook.



is er ook in luchtkoeling, die heb ik gehad
 
giggitybyte
mblover 30-10-2007 23:26 Print reply

Posts: 5391
Beter haal je een keihin 183 carb, die 20mik is een pokkeding imo.
 
mtx-motard 30-10-2007 23:28 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
Beter haal je een keihin 183 carb, die 20mik is een pokkeding imo.


21 dell'orto. of andere dell'orto in die richting.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
joeriMT5 30-10-2007 23:40 Print reply

Posts: 1205
heb er ook 1tje gehad,reed wel leuk maar niet heel snel +-80km/h
heeft chromé wand

Dit bericht is gewijzigd door joeriMT5 op 30-10-2007 om 23:40 uur.
 
mtx-motard 30-10-2007 23:41 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joeriMT5
heb er ook 1tje gehad,reed wel leuk maar niet heel snel +-80km/h
heeft chromé wand

Dit bericht is gewijzigd door joeriMT5 op 30-10-2007 om 23:40 uur.


nicasil ja
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
joeriMT5 30-10-2007 23:41 Print reply

Posts: 1205
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]


nicasil ja

nee,jij hebt het over parmakit
 
mblover 30-10-2007 23:47 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]


21 dell'orto. of andere dell'orto in die richting.


Is ook een optie inderdaad
Beide goed. Zou alleen die 20 mik niet nemen.

24mik is dan wel weer erg leuk, maar dan wordt je verbruik wat hoog, en heel erg veel zin heeft zo'n grote carb niet boven een 18-21mm, maar je zou het kunnen overwegen als je echt snel wil, maar dan zou ik ook naar een andere cilinder kijken.

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 30-10-2007 om 23:48 uur.
 
Ariej 31-10-2007 1:02 Print reply

Posts: 3685
je hebt ook nog de oude zeta's. een maat van me had die nog op zijn mt, was een leuke felle cilinder.
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
Area 31-10-2007 8:35 Print reply
Posts: 21
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
Beter haal je een keihin 183 carb, die 20mik is een pokkeding imo.


heb je hier een uitleg bij ?
 
Area 31-10-2007 8:37 Print reply
Posts: 21
alvast bedankt voor de reacties,

topsnelheid geef ik niet zo veel om met mn MT daar heb ik immers mn scooter voor

het gaat mij er om dat ik lekker in het zand kan wegkomen en goeie koppel heb, ook moet de setuo gewoon betrouwbaar blijven bij lange afstanden.

mvg

wouter
 

Dit topic is 4627 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved