Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Nog maar 20KM/U

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 855 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #45962 - Nog maar 20KM/U
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5944 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

klikx 29-10-2007 15:32 Print reply

Posts: 783
Maar waarom kon ik dan maar 20km/u rijden door de carbu?
 
Yamaha-DTR 29-10-2007 16:45 Print reply

Posts: 268
Omdat je opgelicht bent
 
Riddick89 29-10-2007 16:49 Print reply

Posts: 306
gewoon naar de tieves
 
burn rubber, not your soul!!
klikx 29-10-2007 16:51 Print reply

Posts: 783
wat opgelicht hoe dat wel leg uit?

Gisteren reeed hij goed heeft ook 6 u lang stil gestaan en deze morgen starte die ook drek tot ik buiten kwam in de regen
 
mcdronkz 29-10-2007 16:51 Print reply

Posts: 32777
Gast, je loopt nu allemaal dingen te bedenken en te verzinnen terwijl je nog geeneens je handen uit je mouwen gestoken hebt om het te verhelpen. Wat heb je eraan om de hele theorie erachter te weten als je alleen maar op zoek bent naar een oplossing omdat je morgen met 80 km/u weer naar school wilt rijden ? Besteed er twee uur tijd aan en je kunt gewoon weer rijden.
 
klikx 29-10-2007 16:54 Print reply

Posts: 783
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Gast, je loopt nu allemaal dingen te bedenken en te verzinnen terwijl je nog geeneens je handen uit je mouwen gestoken hebt om het te verhelpen. Wat heb je eraan om de hele theorie erachter te weten als je alleen maar op zoek bent naar een oplossing omdat je morgen met 80 km/u weer naar school wilt rijden ? Besteed er twee uur tijd aan en je kunt gewoon weer rijden.

JAh kan er nuuj niet aan werke:p Ben nuuj mij gewoon aant voorbereiden Mijn stiefpa is in de werkplaats aan een moto bezig voor een klant dus!En ik heb geen school maar dat maakt niet uit
 
mcdronkz 29-10-2007 16:56 Print reply

Posts: 32777
Oke, maar kap dan met nutteloze "bijdragen" aan dit topic.

En nu schrijf je zo.

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 29-10-2007 om 16:56 uur.
 
Mopar 29-10-2007 16:56 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Bevroren carburateur lijkt me ook niet geheel ondenkbaar. Gewoon je carburateur eens goed reinigen (kan nooit kwaad), en originele luchtfilter terug.


Bevroren carb. vind ik echt de grootste onzin ooit, tenzij het kouder als -10 is..

Heb er nooit last van gehad, ook niet toen het min 15 was. (vraag me af wie dat wel heeft bij 0 graden.. )
Dus met deze tempraturen mag je er niet eens aan denken..

Anyway, zoals gezegt, ff de carb schoonmaken, als dat niet geholpen heeft ff de bougie vervangen.

Kan zoveel zijn, van lekke krukas keeringen, tot een verstopt luchtfilter...

Dus begin simpel.

 
Riddick89 29-10-2007 16:58 Print reply

Posts: 306
waarom vraag je aan bf gaat gewoon naar een dealer hier krijg je tog van iedereen een ander antwoord omdat iedereen een andere ervaring heb/ geenervaring heb met deze problemen !!

nok nou maar gewoon met dingen vragen is beetje onnuttig!
 
burn rubber, not your soul!!
mcdronkz 29-10-2007 16:59 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]


Bevroren carb. vind ik echt de grootste onzin ooit, tenzij het kouder als -10 is..

Heb er nooit last van gehad, ook niet toen het min 15 was. (vraag me af wie dat wel heeft bij 0 graden.. )
Dus met deze tempraturen mag je er niet eens aan denken..

Anyway, zoals gezegt, ff de carb schoonmaken, als dat niet geholpen heeft ff de bougie vervangen.

Kan zoveel zijn, van lekke krukas keeringen, tot een verstopt luchtfilter...

Dus begin simpel.



Op m'n luchtgekoelde brommers heb ik er ook nooit last van gehad, maar op m'n Aprilia Classic wel degelijk. Het hoeft natuurlijk geen min 10 te zijn, want door de rijwind kan de temperatuur behoorlijk dalen in je carb.

Nadat ik diverse dingen gedaan had om de temperatuur een beetje normaal te houden liep 'ie weer als een zonnetje.
 
Mopar 29-10-2007 17:23 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


Op m'n luchtgekoelde brommers heb ik er ook nooit last van gehad, maar op m'n Aprilia Classic wel degelijk. Het hoeft natuurlijk geen min 10 te zijn, want door de rijwind kan de temperatuur behoorlijk dalen in je carb.

Nadat ik diverse dingen gedaan had om de temperatuur een beetje normaal te houden liep 'ie weer als een zonnetje.


Hm. oke, ik heb nooit LC brommers gehad.

Jij zegt het, maar toch vind ik het ''niet kunnen'' dat een carb. het bij +/- 0 graden het af laat weten. Dan klopt/deugt er gewoon iets niet.

Me oude CB'tje had toen een hele nacht in de sneeuw gestaan (vorig jaar geloof toen het zo achterlijk veel sneeuwde in 1 avond) en de volgende ochtend zonder probleem starten en lopen, en dat terwijl er zo'n 20cm sneeuw op de carb lag..
 
klikx 29-10-2007 17:26 Print reply

Posts: 783
Mijn rieju rs1 is watergekoeld e
 
.puch_chopper 29-10-2007 17:26 Print reply

Posts: 7851
membraan na kijken ik denk dat er een hapje uit is
 
mcdronkz 29-10-2007 17:31 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .puch_chopper
membraan na kijken ik denk dat er een hapje uit is


Grote kans dat 'ie dan allang was vastgelopen, er vanuit gaande dat er geen carbon kleppen in zitten.
 
.puch_chopper 29-10-2007 17:33 Print reply

Posts: 7851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


Grote kans dat 'ie dan allang was vastgelopen, er vanuit gaande dat er geen carbon kleppen in zitten.

och nee hoor vaak genoeg mee gemaakt dat er een hapje uit een van de kleppen was die gaat gewoon via de uitlaatpoort naar buiten
 

Dit topic is 5944 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved