Heb je hem gemonteerd en al onder je brommer of los op de werkbank?
houd er rekening meer dat schakelen wel zwaar gaat met de hand en dat je blok een beetje moet draaien (aan je vliegwiel draaien) om hem in een versnelling te krijgen.
Werkt het dan nog niet, dan is waarschijnlijk je schakelhevel kapot of een schakel vork krom.
vliegwiel moet lopen. zodat het tandwieltje net iets verschuift, ik kan ook niet stilstaand 2 x opschakelen
heeft toch niks met de ketting te maken dat tandwielas moet draaien. dat hij niet of moeilijk schakeld als je stilstaat weet ik ook wel. maar daar heeft de ketting toch niks mee te maken
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
heeft toch niks met de ketting te maken dat tandwielas moet draaien. dat hij niet of moeilijk schakeld als je stilstaat weet ik ook wel. maar daar heeft de ketting toch niks mee te maken
als ie onder je brommer hangt en het blokje loopt niet, heb je wel een ketting nodig om de tandwielen in het blok te kunnne draaien zodat je kunt schakelen
Dit bericht is gewijzigd door S1lv3r op 28-10-2007 om 21:51 uur.
als ie onder je brommer hangt en het blokje loopt niet, heb je wel een ketting nodig om de tandwielen in het blok te kunnne draaien zodat je kunt schakelen
Dit bericht is gewijzigd door S1lv3r op 28-10-2007 om 21:51 uur.
ja oke zo wel. ma k dacht wtf zonder ketting kan het toch ook gewoon als je met je hand het tandwiel wat beweegt.
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed