Woutjuh |
22-10-2007 21:57 |
Posts: 4422 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
ja ik ga zeker niet 1 op 50 rijden want het is een brommercrosser en rijd dus constant hoog toeren in verband met tandwiel verhouding 11/71
1:50 kan ook makkelijk.. ik zit ook alleen in hoge toeren en 1:50 is goed.
sommige crossmotors gingen ze veel extremer, omdat met minder olie schijnbaar dan de ontbranding beter zou zijn.
|
|
veel MT spul te koop! |
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
22-10-2007 21:58 |
Posts: 7728 |
bij ngk staat normaal dat nr voor de hittegraad. als dat bij deze bougie ook zo is is ie iig veel te warm ff een fatsoenlijke halen, hittegraad 8 en je smering is indd veel te vet, doe maar 1:45, is veel beter
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
DT-Dude89 |
22-10-2007 21:58 |
Posts: 223 |
zoals je bougie eruit ziet staat hij niet te arm, anders zou die er wit of lichter bruin uitzien.
afstelling zo houden en 1:40 smeren
zou er wel een b8 in doen.
Dit bericht is gewijzigd door DT-Dude89 op 22-10-2007 om 22:00 uur.
|
|
|
|
rossitzr |
22-10-2007 21:59 |
Posts: 259 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
[...]
het is een ngkP6E S komt volgens mij wel uit een auto>>?!?
Neem een hittegraad 7
en het is inderdaad tevet kan prestaties kosten,
meer vet is ook kan op een slechtere verbranding loopdertijd.
( de oli blijft achter en hoopt zich loop detijd op waardoor het mengsel wat binnenkomt dus steeds meer oli gaat bevatten tot dat het tenat wordt )
Dit bericht is gewijzigd door rossitzr op 22-10-2007 om 22:00 uur.
|
|
|
|
Mt5_grolsch |
22-10-2007 22:07 |
Posts: 2014 |
wat moek nemen dan 7of 8?
Dit bericht is gewijzigd door Mt5_grolsch op 22-10-2007 om 22:09 uur.
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
rossitzr |
22-10-2007 22:12 |
Posts: 259 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
wat moek nemen dan 7of 8?
Dit bericht is gewijzigd door Mt5_grolsch op 22-10-2007 om 22:09 uur.
neem een 7 ( 8 mag ook, maar als die met een 6 het red een 7 en een 8 mag ook jou de keus )
meng voortaan minimaal 1:40 en maximaal 1:50
dan heb je gewoon een goede verbranding
1:35 is een beetje overdreven
Dit bericht is gewijzigd door rossitzr op 22-10-2007 om 22:14 uur.
|
|
|
|
mtx-motard |
22-10-2007 22:14 |
Posts: 14947 |
gewoon als hij warm is een heel klein beetje roken
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
Mt5_grolsch |
22-10-2007 22:15 |
Posts: 2014 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rossitzr
[...]
neem een 7 ( 8 mag ook, maar als die met een 6 het red een 7 en een 8 mag ook jou de keus )
meng voortaan minimaal 1:40 en maximaal 1:50
dan heb je gewoon een goede verbranding
1:35 is een beetje overdreven
Dit bericht is gewijzigd door rossitzr op 22-10-2007 om 22:14 uur.
kun je mij ff het gehele type nummer geven??
en niemand zegt dat ik een te kleine sproeire heb heh??
niet dat ik onder het rijden een warm/vast loper krijg??
Dit bericht is gewijzigd door Mt5_grolsch op 22-10-2007 om 22:16 uur.
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
22-10-2007 22:16 |
Posts: 7728 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
wat moek nemen dan 7of 8?
Dit bericht is gewijzigd door Mt5_grolsch op 22-10-2007 om 22:09 uur.
doe maar 8 een gat in je zuiger is zo gefikt dus beter wat kouder en std zit er in een derbi ook al 8 of 9 zelfs? zie niet waar dat goed voor is mja.
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
Mt5_grolsch |
22-10-2007 22:17 |
Posts: 2014 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
gewoon als hij warm is een heel klein beetje roken
wat bedoel je daarmee??
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
Mt5_grolsch |
22-10-2007 22:18 |
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
22-10-2007 22:19 |
Posts: 7728 |
mwa dat niet meteen, maar t zekere voor t onzekere nemen he zeker als je brommercross rijd.
en type is dan b8es
Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 22-10-2007 om 22:21 uur.
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
rossitzr |
22-10-2007 22:20 |
Posts: 259 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
[...]
kun je mij ff het gehele type nummer geven??
en niemand zegt dat ik een te kleine sproeire heb heh??
niet dat ik onder het rijden een warm/vast loper krijg??
Dit bericht is gewijzigd door Mt5_grolsch op 22-10-2007 om 22:16 uur.
De NGK BR8EIX ( extreem edition van NGK ) speciaal voor derbi 50 cc
neem aan dat je er 50 cc van dopler onder hebt hangen ?
ik kom met rekennen toch net onder een 8 maar neem toch dan de 8
Link : http://www.motorcros...0ea1ca8b94d83eca7a7d
Dit bericht is gewijzigd door rossitzr op 22-10-2007 om 22:21 uur.
Dit bericht is gewijzigd door rossitzr op 22-10-2007 om 22:23 uur.
|
|
|
|
Mt5_grolsch |
22-10-2007 22:25 |
Posts: 2014 |
ja kheb de 50cc das de brommercross regelement.
maar kheb dus niet een te kleine sproeier??
loopt trouwens ook gewoon perfect hoor.
kzal morgen wel ff mijn oude benzine aftappen en er nieuwe in doen 1:40, andere bougi en dan zal ik wel eens ff gaan testen is dat een goed idee??
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
rossitzr |
22-10-2007 22:27 |
Posts: 259 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
ja kheb de 50cc das de brommercross regelement.
maar kheb dus niet een te kleine sproeier??
loopt trouwens ook gewoon perfect hoor.
kzal morgen wel ff mijn oude benzine aftappen en er nieuwe in doen 1:40, andere bougi en dan zal ik wel eens ff gaan testen is dat een goed idee??
doe dat
schrik niet van de prijs van de bougie die ik gaf 16 euro voor een bougie is wel veel.
maar goed en speciaal gemaakt voor de cross ,
de b8es die die thunderbird voor schrijft is prima voor gewoon openbare weg
maar ja jou de keus jou budget
|
|
|
|