Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - bougi heeft rare kleuur

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 903 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #45827 - bougi heeft rare kleuur
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5503 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Woutjuh 22-10-2007 21:57 Print reply

Posts: 4422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
ja ik ga zeker niet 1 op 50 rijden want het is een brommercrosser en rijd dus constant hoog toeren in verband met tandwiel verhouding 11/71

1:50 kan ook makkelijk.. ik zit ook alleen in hoge toeren en 1:50 is goed.

sommige crossmotors gingen ze veel extremer, omdat met minder olie schijnbaar dan de ontbranding beter zou zijn.
 
veel MT spul te koop!
thunderbird - Forum en Sales Moderator 22-10-2007 21:58 Print reply

Posts: 7728
bij ngk staat normaal dat nr voor de hittegraad. als dat bij deze bougie ook zo is is ie iig veel te warm ff een fatsoenlijke halen, hittegraad 8 en je smering is indd veel te vet, doe maar 1:45, is veel beter
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
DT-Dude89 22-10-2007 21:58 Print reply

Posts: 223
zoals je bougie eruit ziet staat hij niet te arm, anders zou die er wit of lichter bruin uitzien.

afstelling zo houden en 1:40 smeren

zou er wel een b8 in doen.

Dit bericht is gewijzigd door DT-Dude89 op 22-10-2007 om 22:00 uur.
 
rossitzr 22-10-2007 21:59 Print reply
Posts: 259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
[...]



het is een ngkP6E S komt volgens mij wel uit een auto>>?!?



Neem een hittegraad 7
en het is inderdaad tevet kan prestaties kosten,

meer vet is ook kan op een slechtere verbranding loopdertijd.

( de oli blijft achter en hoopt zich loop detijd op waardoor het mengsel wat binnenkomt dus steeds meer oli gaat bevatten tot dat het tenat wordt )


Dit bericht is gewijzigd door rossitzr op 22-10-2007 om 22:00 uur.
 
Mt5_grolsch 22-10-2007 22:07 Print reply

Posts: 2014
wat moek nemen dan 7of 8?

Dit bericht is gewijzigd door Mt5_grolsch op 22-10-2007 om 22:09 uur.
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
rossitzr 22-10-2007 22:12 Print reply
Posts: 259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
wat moek nemen dan 7of 8?

Dit bericht is gewijzigd door Mt5_grolsch op 22-10-2007 om 22:09 uur.



neem een 7 ( 8 mag ook, maar als die met een 6 het red een 7 en een 8 mag ook jou de keus )

meng voortaan minimaal 1:40 en maximaal 1:50

dan heb je gewoon een goede verbranding

1:35 is een beetje overdreven

Dit bericht is gewijzigd door rossitzr op 22-10-2007 om 22:14 uur.
 
mtx-motard 22-10-2007 22:14 Print reply

Posts: 14947
gewoon als hij warm is een heel klein beetje roken
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Mt5_grolsch 22-10-2007 22:15 Print reply

Posts: 2014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rossitzr
[...]



neem een 7 ( 8 mag ook, maar als die met een 6 het red een 7 en een 8 mag ook jou de keus )

meng voortaan minimaal 1:40 en maximaal 1:50

dan heb je gewoon een goede verbranding

1:35 is een beetje overdreven

Dit bericht is gewijzigd door rossitzr op 22-10-2007 om 22:14 uur.



kun je mij ff het gehele type nummer geven??

en niemand zegt dat ik een te kleine sproeire heb heh??
niet dat ik onder het rijden een warm/vast loper krijg??

Dit bericht is gewijzigd door Mt5_grolsch op 22-10-2007 om 22:16 uur.
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
thunderbird - Forum en Sales Moderator 22-10-2007 22:16 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
wat moek nemen dan 7of 8?

Dit bericht is gewijzigd door Mt5_grolsch op 22-10-2007 om 22:09 uur.

doe maar 8 een gat in je zuiger is zo gefikt dus beter wat kouder en std zit er in een derbi ook al 8 of 9 zelfs? zie niet waar dat goed voor is mja.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Mt5_grolsch 22-10-2007 22:17 Print reply

Posts: 2014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
gewoon als hij warm is een heel klein beetje roken


wat bedoel je daarmee??

 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
Mt5_grolsch 22-10-2007 22:18 Print reply

Posts: 2014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]

doe maar 8 een gat in je zuiger is zo gefikt dus beter wat kouder en std zit er in een derbi ook al 8 of 9 zelfs? zie niet waar dat goed voor is mja.



heb je dat gauw dan met een 7??
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
thunderbird - Forum en Sales Moderator 22-10-2007 22:19 Print reply

Posts: 7728
mwa dat niet meteen, maar t zekere voor t onzekere nemen he zeker als je brommercross rijd.
en type is dan b8es

Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 22-10-2007 om 22:21 uur.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
rossitzr 22-10-2007 22:20 Print reply
Posts: 259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
[...]



kun je mij ff het gehele type nummer geven??

en niemand zegt dat ik een te kleine sproeire heb heh??
niet dat ik onder het rijden een warm/vast loper krijg??

Dit bericht is gewijzigd door Mt5_grolsch op 22-10-2007 om 22:16 uur.



De NGK BR8EIX ( extreem edition van NGK ) speciaal voor derbi 50 cc

neem aan dat je er 50 cc van dopler onder hebt hangen ?

ik kom met rekennen toch net onder een 8 maar neem toch dan de 8

Link : http://www.motorcros...0ea1ca8b94d83eca7a7d


Dit bericht is gewijzigd door rossitzr op 22-10-2007 om 22:21 uur.

Dit bericht is gewijzigd door rossitzr op 22-10-2007 om 22:23 uur.
 
Mt5_grolsch 22-10-2007 22:25 Print reply

Posts: 2014
ja kheb de 50cc das de brommercross regelement.

maar kheb dus niet een te kleine sproeier??
loopt trouwens ook gewoon perfect hoor.

kzal morgen wel ff mijn oude benzine aftappen en er nieuwe in doen 1:40, andere bougi en dan zal ik wel eens ff gaan testen is dat een goed idee??
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
rossitzr 22-10-2007 22:27 Print reply
Posts: 259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
ja kheb de 50cc das de brommercross regelement.

maar kheb dus niet een te kleine sproeier??
loopt trouwens ook gewoon perfect hoor.

kzal morgen wel ff mijn oude benzine aftappen en er nieuwe in doen 1:40, andere bougi en dan zal ik wel eens ff gaan testen is dat een goed idee??



doe dat
schrik niet van de prijs van de bougie die ik gaf 16 euro voor een bougie is wel veel.

maar goed en speciaal gemaakt voor de cross ,

de b8es die die thunderbird voor schrijft is prima voor gewoon openbare weg

maar ja jou de keus jou budget
 

Dit topic is 5503 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved