Jorn |
22-10-2007 14:23 |
Posts: 2780 |
Hey,
Ik heb deze cilinder gehad. Het is een Gietijzeren cilinder en hij is Minder snel als de ori cilinder. Ik denk dat als je nog sneller wilt als 100 dat je het beste een 70 of 80cc kunt kopen.
Als je een rustige variant neemt kan dat zelfs op de ori krukas:
Malossie Mhr replica
Mk giet
airsal70
|
|
|
|
derbi racer |
22-10-2007 14:31 |
Posts: 1037 |
dat cilinder die je er op wou is gewoon een vervanings cilinder voor orgineel niet ecgt snel kies gewoon inderdaad een 70
|
|
|
|
DRDMitch |
22-10-2007 14:35 |
Posts: 328 |
Oh ok dan sluit dit topic maar en blijf ik lekker zo rijden, ben namenlijk ook voor mn crossmotor aan het sparen, en zo gaat het teveel geld kosten.
Bedankt
|
|
TroyLeeDesigns |
|
Scozzisa |
22-10-2007 14:36 |
|
drd erik |
22-10-2007 16:22 |
Posts: 363 |
ori cilinder tunebeurtje geven
|
|
|
|
RowdyCross |
22-10-2007 17:45 |
Posts: 3211 |
je kan al 110 met standaard cilinder, gwn volledig ontgrenst , voor groter tandwiel en ginelli uitlaatje erop
|
|
sloms heub ick lest ven eun bietje typityvus |
|
Royal Club |
22-10-2007 17:46 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RowdyCross
je kan al 110 met standaard cilinder, gwn volledig ontgrenst , voor groter tandwiel en ginelli uitlaatje erop
jij wel, op de teller alleen dan
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
22-10-2007 17:47 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RowdyCross
je kan al 110 met standaard cilinder, gwn volledig ontgrenst , voor groter tandwiel en ginelli uitlaatje erop
jah idd en met een 16mm ga je als 160
met alleen andere pijp ga je echt geen honderd.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
5MB5 |
22-10-2007 17:47 |
Posts: 878 |
als je de wijzer loshaalt en een kwart slag naar rechts weer vastlijmt
|
|
|
|
Frank-SMX |
22-10-2007 18:02 |
Posts: 362 |
haal een dr70cc zijn nie zo super duur
|
|
[] Rieju SMX [] |
|
Citta92 |
22-10-2007 18:12 |
Posts: 614 |
Tegenwoordig gaan die am6/ derbi blokken al snel met std cilinder.
Maar als je 115 wil moet je gaan kijken naar 70cc.
Vriend van me heeft roze top(prijzig) en gaat 107 echte km'ers.
Dus je zou nog snellere moeten kopen.
Je kan wel levenszware vertanding doen, maar trekt minder en top hoger maar met tegenwind ofz of 2 man zakt die in.
één of het ander he.
|
|
|
|
derbi racer |
22-10-2007 18:21 |
Posts: 1037 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RowdyCross
je kan al 110 met standaard cilinder, gwn volledig ontgrenst , voor groter tandwiel en ginelli uitlaatje erop
je kan echt wel 110 met standaard cil en ander uitlaatje
( op je teller )
ik denk dat je dan ongeveer 80 echte rijd met andere uitlaat.
standaart uitlaat rijdt zelfs harder dan die andere uitlaaten troep
i.v.m onderin trekkracht bijna alle andere uitlaaten zijn toeren beukers en willen gewoon niet hard. aleen trekken bovenin toeren wat harder op maar op het laatst trekken ze het niet meer
|
|
|
|
- Han - |
22-10-2007 19:54 |
Posts: 9667 |
50 mhr is ook een snel dingetje. Loopt over de 100 icm metrakit
|
|
<10.000 posts |
|
ARWIN_honda |
22-10-2007 19:56 |
Posts: 3534 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
jah idd en met een 16mm ga je als 160
met alleen andere pijp ga je echt geen honderd.
idd, ik heb Metrakit RK uitlaat, en Gilardoni 50snel cilinder,en 14mm carb, en ik haal op de auto 100 echte km's dus alleen met andere uitlaat , zal het nie snel gebeuren
|
|
Suzuki GSX-R600 K4 |
|
- Han - |
22-10-2007 20:05 |
Posts: 9667 |
14mmm is standaard
de neiuwe zelfs 17.5
Dit bericht is gewijzigd door MT5-HAN op 22-10-2007 om 20:06 uur.
|
|
<10.000 posts |
|