Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - schakel brommer of scooter

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 868 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #45801 - schakel brommer of scooter
Pagina 4 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9997 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ARWIN_honda 21-10-2007 20:18 Print reply

Posts: 3534
scooter direct verkopen, want schakelen is veel mooier, als je beetje snelle heb voel je in elke versnelling die trekkracht. wil je schakel die gemakkelijk snel loopt, neem dan de nieuwere schakels(derbi,Aprillia,motorhispania enz)die zijn het meest van boven het bouwjaar 98/99. als je het nie zo heel veel scheelt qua snelheid kan je een honda kopen die wat ouder is of iets anders wat ouder is.
als een schakel harder gaat is nooit te zeggen ligt eraan met welke setu p je vergelijkt.
 
Suzuki GSX-R600 K4
crossgek - Forum en Sales Moderator 21-10-2007 20:19 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi_Elco
[...]




rijden zal wel meevallen op een scooter,

maarja, voordelen, loopt hard, mooi schakelen, kan er beter mee spelen, kneedowns proberen met racer enzo



kneedowns wil op scooter ook wel.
met een beetje setup heb je met scooter ook genoeg fungehalte.

ik heb liever een scootertje als een rs oid , die dingen zijn veel te zwaar op leuk mee te spelen.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Dtje 21-10-2007 20:20 Print reply
Posts: 1107
kevin sm

ga jij maar eeens met een std scooter 50 rijden en met een ontrgenste wel beide met std setup. Dan merk je dat die ontgrenste stuk minder toeren maakt.

Het is gewoon keuze het maar wat je mooier vindt wil je het imago van een scooter rijde of het image van een schakel tis jou keuze.
 
je mama
Mt50Racer 21-10-2007 20:21 Print reply

Posts: 128
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: killerbee
[...]



voordelen schakel:

- je kan schakelen, wat net zo is als bij het motorrijden, dus ook glijk handig als je later een motorrijbewijs gaat halen
- ziet er 10 keer vetter uit (ligt aan het model/merk/bouwjaar)
- rijdt lekkerder!
- met een crossbrommer kan je af en toe nog is een beetje off the road spelen

nadelen schakel:
- politie houdt van schakels
- als iets kapot gaat is het meestal duurder dan bij een scooter


voordelen scooter:
- trekt sneller op
- opbergruimte in je buddy

nadelen scooter:
- pleepot zithouding
- geluid is wat minder, al is dat met een originele schakel ook shit


geen bullshit van maken he



 
nsrracer
crossgek - Forum en Sales Moderator 21-10-2007 20:25 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt50Racer
[...]


geen bullshit van maken he





wtf is bij een schakel duurder als een scoter dan ?

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
ronge48 21-10-2007 20:28 Print reply

Posts: 3003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dtje
kevin sm

ga jij maar eeens met een std scooter 50 rijden en met een ontrgenste wel beide met std setup. Dan merk je dat die ontgrenste stuk minder toeren maakt.

Het is gewoon keuze het maar wat je mooier vindt wil je het imago van een scooter rijde of het image van een schakel tis jou keuze.


1: ik ga geen scooter rijde

2: bij mijn senda als ik die begrens maakt die minder toeren dan als ik die heb ontgrenst..ik weet niet wat scooters dat voor domme dinge zijn maar bij mijn senda is het niet
 
Bier, Zweet en gebakken Schoap
owned 21-10-2007 20:29 Print reply
Posts: 223
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: killerbee
[...]



voordelen schakel:

- het is 99999* vetter om te berijden
- je kan schakelen, wat net zo is als bij het motorrijden, dus ook glijk handig als je later een motorrijbewijs gaat halen
- je aanzien is vele malen hoger dan dat je op een scoot@h rijdt.
- ziet er 10 keer vetter uit
- rijdt lekkerder!
- je kan beter met een schakel spelen dan als met een scoot@h
- met een crossbrommer kan je af en toe nog is een beetje off the road spelen

nadelen schakel:
- andere kinderen gapen je na
- jaloerse blikken
- je moet je schakel altijd met een kettingslot enz. zetten anders ben je em kwijt
- politie houdt ook van schakels


voordelen scooter:
niemand wil een scooter hebben, dus kans op stelen is vele malen lager als bij een brommer

nadelen scooter:
- pleepot zithouding
- geluid zuigt zwaar (alle uitlaten!)
- rijdt klote die kleine bandjes
- sleutelen is wat lastiger



de helft wat jij zegt is gewoon gelul wat een aerox word het meeste gestolen

 
crossgek - Forum en Sales Moderator 21-10-2007 20:29 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kevin-senda-sm
[...]


1: ik ga geen scooter rijde

2: bij mijn senda als ik die begrens maakt die minder toeren dan als ik die heb ontgrenst..ik weet niet wat scooters dat voor domme dinge zijn maar bij mijn senda is het niet


bij een begrenste senda is 50 rijden ook vet kut omdat hij de 5 niet fijn trekt en in de 4 teveel toeren maakt..

en daarbij waar oordeel je eigenlijk over als je nooit op een scoot gereden hebt ..

rijdt liever een klein kort scootertje met fijn setupje als senda eigenlijk. senda zijn pijn aan je hol dingen

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 21-10-2007 om 20:31 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
ARWIN_honda 21-10-2007 20:30 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: owned
[...]



de helft wat jij zegt is gewoon gelul wat een aerox word het meeste gestolen


ja en nog meer, een schakel kan ook bagage ruimte hebben, heeft mn gpr ook
 
Suzuki GSX-R600 K4
RowdyCross 21-10-2007 21:28 Print reply

Posts: 3211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DimitriSMT
Scooter natuurlijk, lekker lam zitten, niet schakelen.. Ideaal.


Ja ideaal voor als je onderweg moet poepen en je stofzuigen leuk vind

kom nou als je schakel rijd voel je je gewoon 1 met je brommer , je kan veel harder optrekken , je ontgrenst ze en ze gaan al 90 , crosser is natuurlijk vetter dan racer want crosser ziet er realistischer uit want die domme smalle bandjes op die buikglijders is gwn dom

als je scooter of een andere automaat rijd heb je niet eens de controle over je brommer , nja je kan sturen maar verder niks , en met schakelen kan je je toeren zelf bepalen, en omg die powerband is juppie
 
sloms heub ick lest ven eun bietje typityvus
crossgek - Forum en Sales Moderator 21-10-2007 21:32 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RowdyCross
[...]


Ja ideaal voor als je onderweg moet poepen en je stofzuigen leuk vind

kom nou als je schakel rijd voel je je gewoon 1 met je brommer , je kan veel harder optrekken
met zelfde vermogen knalt een scoot een schakel dik voorbij

, je ontgrenst ze en ze gaan al 90 ,
een ontgrenste brommer is ubersaai

crosser is natuurlijk vetter dan racer want crosser ziet er
realistischer uit want die domme smalle bandjes op die buikglijders is gwn dom
een crosbrommertje is ook een enorm slap aftreksel van de echte motoren


als je scooter of een andere automaat rijd heb je niet eens de controle over je brommer , nja je kan sturen maar verder niks , en met schakelen kan je je toeren zelf bepalen, en omg die powerband is juppie
bij een scoot zit je constat in die "juppie" powerband




 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
owned 21-10-2007 21:37 Print reply
Posts: 223
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RowdyCross
[...]


Ja ideaal voor als je onderweg moet poepen en je stofzuigen leuk vind

kom nou als je schakel rijd voel je je gewoon 1 met je brommer , je kan veel harder optrekken , je ontgrenst ze en ze gaan al 90 , crosser is natuurlijk vetter dan racer want crosser ziet er realistischer uit want die domme smalle bandjes op die buikglijders is gwn dom

als je scooter of een andere automaat rijd heb je niet eens de controle over je brommer , nja je kan sturen maar verder niks , en met schakelen kan je je toeren zelf bepalen, en omg die powerband is juppie


dat valt op zich wel mee want mijn scooter heeft nog wel aardig veel pk

maarja ik wil gewoon is wat anders
 
ARWIN_honda 21-10-2007 21:37 Print reply

Posts: 3534
ik vind de sensatie op een scooter niks an, heb op 1 gereden die 120 liep, nou vind het geen barst aan, je zit maar een beetje rechtop, o ja hij gaat vooruit. de sensatie wat je krijg met een snelle schakel is zovele beter dan opwelke pleepot dan ook.
 
Suzuki GSX-R600 K4
RowdyCross 21-10-2007 21:38 Print reply

Posts: 3211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]



Ja idd , constant in die powerband , dus je voelt het niet eens,
en met hetzelfde vormogen knalt een scooter een schakel echt niet voorbij , ja op een aanhanger achter een Bugatti Veyron 16.4 1001 pk
maar anders niet, die pleepotten maken nog een kut geluid ook man
 
sloms heub ick lest ven eun bietje typityvus
owned 21-10-2007 21:39 Print reply
Posts: 223
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RowdyCross
[...]

Ja idd , constant in die powerband , dus je voelt het niet eens,
en met hetzelfde vormogen knalt een scooter een schakel echt niet voorbij , ja op een aanhanger achter een Bugatti Veyron 16.4 1001 pk
maar anders niet, die pleepotten maken nog een kut geluid ook man


kijk eens op mijn profiel bij voertuigen


 

Dit topic is 9997 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved