dat laatste klinkt iig als mechanisch defect
draai je bougie er eerst maar eens uit, kijk of ie wit is of beetje beige/bruin/zwart (wit is foute boel, zwart is ook niet aan te raden ivm benzineverspilling/ernstige koolaanslag op je cilinderkop)
kijk evt ook naar platgeslagen vastgesmolten stukjes metaal op je bougie hehe
valt ie op lage toeren ook uit? want dan kan et gebrek aan compressie zijn (wat gelijk je geluiden zou verklaren) = zuiger of cilinder dood
anders wss afstelling
start ie makkelijk als koud is?
wat ik me nu wel afvraag, waarom heeft die man em helemaal uit elkaar gehad en toen in elkaar gezet en niet goed getest
wat ik niet kan opmaken uit het verhaal is of hij de cilinder van het blok af heeft gehad, de carters uit elkaar..
maar als ik jou was ging ik gewoon terug naar hem zeggen dat hij prima werk heeft gedaan maar dat je dus 2 verschillen merkt met hoe die eerst reed en dan liet k hem dat fixen
of je moet even testritje laten maken door hem of iemand anders die er verstand van heeft en die jou laten vertellen wat je moet vervangen :p
helaas is die optie mischien niet altijd even betrouwbaar
|