Quote:Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
ja en als de carb te schuin gaat dan kan de vlotter niet afsluiten.
misschien loopt de benzine wel door een of andere overloop naar buiten.
ik zou als ik jou was een spruitstuk maken wat ervoor zorgt dat je carb gewoon recht hangt.
beetje zielig als je zo je best doet om mij eruit te lullen. je bent 27? ga wat doen met je leven.
tering man kan je niet wat beters bedenken.. op elke niet-porno site valt die opmerking te lezen
@ TS je kan altijd nog opzoek naar zon bepaalde bing carburateur type met draaibare vlotterbak maar gewoon prroberen je ziet wel offie lekt lijkt me doek eronder
Quote:Oorspronkelijk gepost door: nils024
[...]
Ik deed 5 jaar compleet onderhoud aan PW220 motoren voor F-16
hebben f-16's wel carburateurs? zonee waarom is dit dan relevant voor dit onderwerp?
zoja hoe zit et dan als ze op de kop vliegen met de vlotter?
Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 19-10-2007 om 0:14 uur.
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
het kan soms wel soms niet (kijk naar een honda ss50 staat hij ond 40* of het wel of niet kan moet je proberen, maar wat ik je wel kan vertellen is dat als het scharniertje van het drijvertje aan bijv de rechter kant zit (dus de linker kant legt de grootste afstand af) dan lukt het vaak wel als het scharniertje naar de kant zit die het hoogste ligt.
dus stel je voor je voor je voor: je carb is vanaf links gezien linksom gedraaid (rechterkant boven linkerkant onder) dan zou het scharniertje van het vlottertje rechts moeten zitten.
MITS JE VLOTTERBAKJE PAKKING IN GOEDE STAAT IS, anders overstroomt deze simpelweg
Lijkt me niet echt goed, het vlotterniveau is dan ook anders. Kan je je spruitstuk niet 180 graden draaien? (dus dat de carb achterstevoren staat, word bij oude Honda's veel gedaan, maar dan om meer lucht te vangen)
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
Bij mijn brommer is het gewoon goed gegaan.. en carb hing behoorlijk scheef..
En als de benzine wat langer door stroomt dan draai je toch gewoon snel je contact om :P
Dit bericht is gewijzigd door Jelmer MX op 19-10-2007 om 17:45 uur.
vriend van mij had zn koelribben dr afgezaagt
Wat ie ook dat gedaan was een stuk van nog een spruitstuk afgezaagt, waar de pakking aan zit zodat ie nog 0,5 cm hoger zat. Dit kan je ook doen
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Coon
vriend van mij had zn koelribben dr afgezaagt
Wat ie ook dat gedaan was een stuk van nog een spruitstuk afgezaagt, waar de pakking aan zit zodat ie nog 0,5 cm hoger zat. Dit kan je ook doen
zoals ik al zei, dat is de oplossing, je moet 5mm verhoging hebben, dan hangt ie 100% recht
Ik ben hier nieuw. Wat een gemopper hier. Ik ben wel een echte scooterfreak . Dus ik weet niet of ik hier wel thuis hoor. Als ik bij mijn scooter de carburateur schuin hang gaat ie lekken (overlopen).
Timskie, Fix die brommert eens! De beste tip lijkt mij om ff dat ohoogplaatje te gaan fixen. Jij als IPO-WB'er moet dat wel kunnen .
Suc6!
Dit bericht is gewijzigd door EvertBram op 21-10-2007 om 14:33 uur.