Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Orginele Cilinder honda

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 628 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #45738 - Orginele Cilinder honda
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2680 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Langeleendert 17-10-2007 16:16 Print topicpost
Posts: 68
hallo,
Ik heb een origele cilinder van honda (hm166)(net gehoont ingereden, heeft zeer goede compressie) op me mb zitten met een 12mm std. luchtfilter 2 kleps 5bak en een techno race uitlaat.
Hij is echter niet vooruit te branden, ik heb al van alles geprobeert:
Verschillende sproeiers,
originele uitlaat,
andere warmtegraad bougie,
ontsteking vervroegen,
andere tandwielen.

Het probleem is dat hij in zijn 1e en 2e versnelling nog 7000 toeren maakt mr in zijn 3e, 4e en 5e houd het bij 6000/6500 toeren op.
Wat kan hier de oorzaak van zijn?

 
-

Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 17-10-2007 16:17 Print reply

Posts: 17929
het feit dat t een ori kutcilinder is?
 
Royal Club 17-10-2007 16:19 Print reply

Posts: 60390
idd, hoe hard rijd je in zn hoogste versnelling?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
thomaz_gamer 17-10-2007 16:19 Print reply

Posts: 227
wat voor carb heb je?
 
Royal Club 17-10-2007 16:19 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thomaz_gamer
wat voor carb heb je?


12mm
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
WASP 17-10-2007 16:19 Print reply

Posts: 56
ik denk dat je gewoon beter een 70 kan kopen kost ook vrijwel niks

Dit bericht is gewijzigd door WASP op 17-10-2007 om 16:20 uur.
 
beter gedronken en bedorven dan niet gedronken en toch gestorven...
Langeleendert 17-10-2007 16:20 Print reply
Posts: 68
Uitlaatpoort uitvijlen dan? die gaat namelijk maar voor de helft open
 
-
Langeleendert 17-10-2007 16:20 Print reply
Posts: 68
rijd 45
tegenwind 40
brug af 50
 
-
Royal Club 17-10-2007 16:20 Print reply

Posts: 60390



voetpakkingen dr onder lijkt me dan
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Langeleendert 17-10-2007 16:21 Print reply
Posts: 68
dan word je compressie minder lijkt mij?

 
-
Royal Club 17-10-2007 16:21 Print reply

Posts: 60390
ja, maar als je poorten niet helemaal open gaan heb je weinig aan die compressie :P
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Langeleendert 17-10-2007 16:22 Print reply
Posts: 68
als je vervolgens pakkingen dr onder doet en de poorten wel open gaan en je vervolgens niet veel compressie meer heb schiet je dr ook nie veel mee op

 
-
Baasbas 17-10-2007 16:24 Print reply
Posts: 2176
meer dan nu iig

edit: lagere compressie is minder nadelig dan het niet opengaan van poorten nu..

edit2: betere cilinder kopen.. je hebt al een tecno race.. die gaan goed op 70cctjes..

Dit bericht is gewijzigd door Baasbas op 17-10-2007 om 16:26 uur.
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Langeleendert 17-10-2007 16:26 Print reply
Posts: 68
owke,
probeer ik dat eerst wel dan,
als dat werkt dan vijl ik ze wel uit dan behoud ik ook de compressie
 
-
Langeleendert 17-10-2007 16:27 Print reply
Posts: 68
kheb een 50 eurocillinder liggen maar dan loopt hij 90 aan gezien in rotterdam en spijkenisse rij is me dat te link
 
-
erwin fs1 17-10-2007 16:50 Print reply

Posts: 897
als je zo maar wat aan je poorten loopt te vijlen verander je je poorttimingen ook
 
vake bej te bange....

Dit topic is 2680 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved