metrakit zijn zeer snelle uitlaaten ik heb er een op mijn rieju rs1 hij rijd nu 115 op de teller (plat op de tank) en alleen de uitlaat en vertanding veranderd
idd, die sturen Gewoon ALTIJD het verkeerde, heb 1 keer (voor de test) een aantal pakkingen besteld, ik kreeg ipv een vespa, honda wallaro pakkingen binnen, en ipv mijn 12 mm dellorte, 20mm mikuni pakkingen :p
vaag ik heb 2X wat besteld bij VDH en het was tot nu toe altijd goed (alleen die verkoper weet ook niet wat die verkoopt, wist niet eens waar de min draad van de begrenser opmoest whahahaha)
jah ik wist wel ongeveer hoe dat zat maar wou ff weten wat voor begrenser het was daar bedoel ik mee dat het niet zon 1 is met 6 uitgaande draden en die afstaat als brommer uitstaat snap? maar het was dus met 2 draden hij zegt dus "1tje moet op je signaal draad en de anderen euhm weet ik zo niet" de into whehehe wist ik zelfs
ach dan pas ik mn onderkuip wel beetje aan en bellen heb toch geen zin "huh metrowattes, owh uitlaat ff kijken hmm jah hij is voor honda NSR, jah wat mot ik daar van zegguh gaat wel passuh denk en onders stuur iehm gewohn terug goe? nog wath kopuh?"
ze beweren toch niet dat die pijp NSR-II only is? lijkt me sterk of is het wel zo?
Lijkt me niet, maar een leovinci nsr uitlaat past niet oonder een nsr met nsr2 onderkuip. Bel die lui gewon ff op
volgens mij als het onder een NSR II past dan MOET het toch ook onder type 1 passen,
aangezien daar geen onderkuip opzit orgineel, en de ophangpunten zijn toch hetzelfde? bij 50cc staat dr niks bij dus neem aan dat het wel goed is kan haast niet anders