Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Begrenst???

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 983 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #4559 - Begrenst???
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1294 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RED-NSR 3-7-2002?23:53 Print topicpost
Posts: 88
Aangezien ik me NSR pas heb.. net na die pleepot, weet ik nie zo veel van al die dingen.
Het lijkt haast wel of me Brommer begrenst is..
NSR is helemaal orrigineel, zelfs de uitlaat... hij rijdt 60 met 6000 RPM en als ie meer toeren wil maken dan gaat ie haperen.. Waar kan dat aan liggen?
Het schijnt dat ie met de proma of handgemaakte dubbelpot uitlaat 65 รก 70 kan maar dat heb ik nog nie geprobeerd.
Kan iemand mij helpen????
 
Miep, Miep... daar ga ik met me NSR Yeah 60 km/h :\'(

Zoetahmeerdah [Marcel] 4-7-2002?00:24 Print reply

Posts: 5996
heb je de seartch al geprobeerd?
iig, de cdi is soms begrensed als er mps300 op staat is hij onbegrensd, uitlaat, ik heb eigenlijk nog nooit een standaard schakelbrommer in handen gehad,..waar de begrensers nog inzitte of verkeerd afgesteld, ff naar je boegie kijke he

[This message is edited by zoetahmeerdah smits on 4-7-2002 00:27]
 
ik haat mensen
speedymark 4-7-2002?00:34 Print reply
Posts: 605
anders koop je een mbx blok met 110cc malossi, 80cc proma pijp, 24mm Mikuni en een fijn powerfiltertje van K&N ofzo, dan moet ie op zn minst de 85 redden!
 
GUMMEN RULEZZZZZ
Blorn 4-7-2002?00:44 Print reply

Posts: 13825
er bestaat geen 110cc malossi voor mbx, alleen 94 ofzow
 
Neonlampje 4-7-2002?00:43 Print reply

Posts: 14825
hmm begrenst zal hij op de uitlaat zijn.

Cdi begrenzing boeit niet zoveel, heb je als hij 60 loopt geen last van... pas met hoge snelheden.

Als het goed is zit er een 13mm op en een std-cylinder.

Het makkelijkste opvoeren is:
- Grotere carb
- Grotere aanzuigrubbers (voor naar je luchtfilterhuis)
- Die proma eronder (dat in ieder geval)
- Carbonnen membraamkleppen erin, en de reed-stop's wat uitbuigen.

Als je nu nog harder wil moet je je cyl gaan bijvrezen, of andere/grotere kopen.

Al deze veranderingen houden dus in dat je er ook een andere tandwielverhouding op moet zetten uiteindelijk, anders gaat hij relatief alleen maar harder optrekken, en ik denk niet dat dat je doel is.
 
Neonlampje 4-7-2002?00:47 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Originally posted by: Honda NSR freak?

er bestaat geen 110cc malossi voor mbx, alleen 94 ofzow
wordt verkocht als 110, heb je mbx80 voor nodig, (en is in werkelijkheid net geen 100cc voglens mij)
 
Blorn 4-7-2002?00:53 Print reply

Posts: 13825
dat zeg ik 94 ofzow.. weet het niet precies.. of was het nou 98?? nou jah..

maar wat volgens mij ook begrenst is bij ori nsr is het spruitstuk.. de carb is 12/13mm (weet ik ook al niet) en het spruitstuk dacht ik maar 8mm, dus daar zit ook een mega begrenzer.. maar het zou ook kunnen dat dat zo was bij een af1.. ik weet nou niet echt veel op het moment
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 4-7-2002?02:38 Print reply

Posts: 7007
Dat spruitstuk verhaal is dacht ik wel van een AF-1, die van Honda was d8 ik wel 13mm
 
nobody fuck with us!!
Neonlampje 4-7-2002?14:59 Print reply

Posts: 14825
hmm jah 94, 98 boeiuh

spruitstuk? dat weet ik zo niet, nog nooit n ori-spruitstuk gezien... maar een 13mm vindt ik al aardig begrenzend!!
 
wipe-out 4-7-2002?17:31 Print reply

Posts: 7672
Quote:
Originally posted by: Oscar?O.

Dat spruitstuk verhaal is dacht ik wel van een AF-1, die van Honda was d8 ik wel 13mm


nee, nsr spruitstuk is wel iets van 8/9mm. Hans F of frank -> arnhem dinges of misschien nog iemand anders met een nsr, heeft een keer verteld dat hij z'n ori spruitstuk uitgeboord had naar 13mm.
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 4-7-2002?18:17 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Originally posted by: wipe-out?

Quote:
Originally posted by: Oscar?O.

Dat spruitstuk verhaal is dacht ik wel van een AF-1, die van Honda was d8 ik wel 13mm


nee, nsr spruitstuk is wel iets van 8/9mm. Hans F of frank -> arnhem dinges of misschien nog iemand anders met een nsr, heeft een keer verteld dat hij z'n ori spruitstuk uitgeboord had naar 13mm.



Goed om te weten
Maar bij een MT/MB/MTX-ot is dat toch niet?
 
nobody fuck with us!!
Blukaap 4-7-2002?18:36 Print reply

Posts: 10006
Nee, die zijn normaal.

Uhmm, uitlaat zal wel een aardige begrenzer zijn denk ik zo, dus die als eerste vervangen.
 
Bastila is lief
dj_sbass 4-7-2002?18:45 Print reply
Posts: 263
ik denk dat je ff naar je sproeier moet kijken ff een grotere erin!!
 
Life is short, ride hard!
Martijn 4-7-2002?19:33 Print reply
Posts: 10000
als ie ori is is 60 niet echt sloom geloof ik...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
dick1 4-7-2002?19:36 Print reply
Posts: 971
malossi is 93cc en eurocilindero is 98cc
 
NSR RULEZZ 4-7-2002?23:06 Print reply

Posts: 4934
60 voor een orgie is snel
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???

Dit topic is 1294 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved