Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Parmakit (zeta) 50cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 962 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #45578 - Parmakit (zeta) 50cc
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 3705 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

christianos 8-11-2007 19:49 Print reply

Posts: 20445
als dat een snelle grondplaat is, dan moet je dat kunnen zien omdat dan de ophangpunten meer naar links staan..

Ik zou gewoon een orginele grondplaat nemen en deze vol naar rechts draaien, als je gaat vijlen of een snelle grondplaat nemt kan je door een te vroege ontstekingstijdstip een gat in je zuiger branden..
 
mtx-motard 8-11-2007 19:53 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben Demuyt
[...]


Oke, maar maakt het dan niks uit hoeveel wikkelingen de draad heeft?
En is de grondplaat die ik op het laatste plaatje had niet beter om te gebruiken? Is deze sneller of maakt het geen donder verschil? Ik zou ook graag willen weten waarom het zo is .

MVG



ehm volges mij vervangt ie de honda originele grondplaat. dus dan is het een ''snelle'' dikke troep dus.

gewoon normale onsteking.
hoeveel draadjes maakt niet uit. als het maar vonkt
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami

Dit topic is 3705 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved