Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Project Nsr Sprinter.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1067 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #45559 - Project Nsr Sprinter.
Pagina 5 van 100
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 98, 99, 100Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 189958 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bennix 24-6-2008 10:22 Print reply

Posts: 667
ligt het aan mij ofhangt je kontje veels te laag (zo goed als op de band )
 
Erik 39 24-6-2008 10:32 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bennix
ligt het aan mij ofhangt je kontje veels te laag (zo goed als op de band )

Das ideaal, tis een sprinter.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Frysk 24-6-2008 10:39 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
De poten zij niet ingekort.
Alleen de busjes op het balhoofd plaat gelast (ongeveer 3cm).
Maar iets van de voorvork is van een MBX. (ik dacht de hele voorvork, want deze is iets dikker.)

nsr en mbx hebben evendikke poten
 
giggitybyte
Tombrom 24-6-2008 10:45 Print reply

Posts: 15925
ja ziet er netjes uit

sla ff al de foto`s op op je pc als er wat gebeurt heb je ze bij de hand
 
kenny77 26-6-2008 18:19 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bennix
ligt het aan mij ofhangt je kontje veels te laag (zo goed als op de band )


Antwoord is al gegeven door Erik, maar hij raakt de band niet zit zelfs nog een stuk tussen.



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]

nsr en mbx hebben evendikke poten


Die wat ik nu erin heb is 29mm, maar ik had nog een andere erbij gekregen is 30mm.
Want ik wilde de binnen poten omwisselen, maar die was dus dikker.
Geen idee wat dat dan voor een is.

(ik had me dus vergist ik heb een dunnere erin).



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
ja ziet er netjes uit

sla ff al de foto`s op op je pc als er wat gebeurt heb je ze bij de hand



Had ik ook gelijk gedaan toen ze het weer deden, ik heb 2 kopienen gemaakt (op CD's) voor de veilligheid.
 
Dargor 26-6-2008 19:12 Print reply

Posts: 1771
dit ding ownt gewoon kijhard,
waarom niet sobw racen met dit ding? is die daar niet meer geschikt voor als voor sprinten? of allebij
 
I'm a Potential Terrorist, And my moped too!
kenny77 1-7-2008 19:21 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dargor
dit ding ownt gewoon kijhard,
waarom niet sobw racen met dit ding? is die daar niet meer geschikt voor als voor sprinten? of allebij



Dan moet ik ook maar kunnen rijden ( circuit racen heb ik nog nooit gedaan).
Maar voor de sprint en sobw is die eigenlijk veeels te zwaar, maarja ik doe toch voor de lol mee winnen zal ik toch nooit doen , maar dat maakt me ook niks uit.
 
- Kevin - 1-7-2008 19:24 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Dan moet ik ook maar kunnen rijden ( circuit racen heb ik nog nooit gedaan).
Maar voor de sprint en sobw is die eigenlijk veeels te zwaar, maarja ik doe toch voor de lol mee winnen zal ik toch nooit doen , maar dat maakt me ook niks uit.


Hoeveel kg? Hoeveel pk's komen er trouwens uit deze machine?
 
kenny77 1-7-2008 19:55 Print reply

Posts: 29286
Hoeveel kilo weet ik niet presies, maar Hans ( de vorige eigenaar ) had hem gewogen en ik meen me te herrinneren 76 kg en dan had die ook nog geen vloeistoffen erin en nog een paar onderdelen, dus eigenlijk veels te zaar.
Die in Jubbega bij het sprinten pakken de brommer met een hand op en tillen hem zo over een hek van een meter .
Die van mij krijg je maar net met 2 man getild .

Hij had nu 14,1 pk , maar de zuiger is wat versleten, en er zit een 70cc uitlaat onder, dus ook niet optimaal.
Hans had hem ook op de testbank gehad en had daar een uitlaat geleend en toen had die al 16 pk, dus er moet nog wel meer uit te halen zijn.
 
Dargor 1-7-2008 20:03 Print reply

Posts: 1771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Hoeveel kilo weet ik niet presies, maar Hans ( de vorige eigenaar ) had hem gewogen en ik meen me te herrinneren 76 kg en dan had die ook nog geen vloeistoffen erin en nog een paar onderdelen, dus eigenlijk veels te zaar.
Die in Jubbega bij het sprinten pakken de brommer met een hand op en tillen hem zo over een hek van een meter .
Die van mij krijg je maar net met 2 man getild .

Hij had nu 14,1 pk , maar de zuiger is wat versleten, en er zit een 70cc uitlaat onder, dus ook niet optimaal.
Hans had hem ook op de testbank gehad en had daar een uitlaat geleend en toen had die al 16 pk, dus er moet nog wel meer uit te halen zijn.


hmm, beter doe je er dan een kenteken op en lampjes en rij je ermee over straat :P
en voor sobw lijkt dit ding mij beter geschikt als voor sprinten, lijkt me ook veel toffer. dat circuit rijden, kan je volgens mij wel leren

Dit bericht is gewijzigd door Dargor op 1-7-2008 om 20:05 uur.
 
I'm a Potential Terrorist, And my moped too!
Sypie_Honda 1-7-2008 20:16 Print reply

Posts: 13830
he kenny 14 pk is goeie score vind ik! was dat met die cilinder met die fluiters ? (daytona mini toch)??

ik had 12.4 op de testbank met mijn MT
dat was dan wel mijn mijn eigen 5 bak, omdat ik wat problemen had met die 6 bak van jou.

 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
kenny77 1-7-2008 21:16 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dargor
[...]


hmm, beter doe je er dan een kenteken op en lampjes en rij je ermee over straat :P
en voor sobw lijkt dit ding mij beter geschikt als voor sprinten, lijkt me ook veel toffer. dat circuit rijden, kan je volgens mij wel leren

Dit bericht is gewijzigd door Dargor op 1-7-2008 om 20:05 uur.



Dat heeft me vader ook el vaker gezegd, maar brommerkenteken wil ik niet meer doen ivm de politie , en op motorkenteken moet ik een mbx frame met kenteken hebben maar dat is ook duur, dus ik laat hem lekker voor de sprint .


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
he kenny 14 pk is goeie score vind ik! was dat met die cilinder met die fluiters ? (daytona mini toch)??

ik had 12.4 op de testbank met mijn MT
dat was dan wel mijn mijn eigen 5 bak, omdat ik wat problemen had met die 6 bak van jou.




Nee die 14 pk was met de mbx80 cilinder, maar die 70cc is idd de daytona mini deze heeft de scheuren bij de fluiters.

12.4 pk dat is zeker ook een goede score.
Ik hoop wel dat je die 6 bak nog erin passend krijgt.
Wat paste dan niet?


We hebben ook een nieuwe camara dus eindelijk kan ik eens betere fotos maken.

Hier wat foto's van de daytona cilinder:

scheur links:

scheur rechts:

Door het opboren is alles ook wel erg dun geworden zoals hier te zien is bij de inlaat:

En hier zie je ook het extra metaal bij de uitlaat poort links de daytona en recht de 70cc mallosi:
 
grasmaaier89 1-7-2008 21:19 Print reply

Posts: 14412
cilinder gescheurd jammer man... ken je nieuwe wand erin doen nog??
hopelijk wel want die pk die tie scoort is netjes
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
kenny77 1-7-2008 21:24 Print reply

Posts: 29286
De scheur loopt helemaal door de fluiters heen, dus dat moet opnieuw gelast worden alleen een nieuwe wand heeft niet veel zin dan scheurt die weer.


Hoeveel PK dat die cilinder (daytona) heeft weet ik niet.
( De pk's wat ik weet zijn van de mbx80 cilinder. )
 
derbifan 10-7-2008 11:51 Print reply
Posts: 8
mooie sprinter
 

Dit topic is 189958 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 100
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 98, 99, 100Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved