Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Project Nsr Sprinter.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 945 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #45559 - Project Nsr Sprinter.
Pagina 2 van 100
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 98, 99, 100Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 189662 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 7-10-2007 14:02 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Hoeveel kost een sprintpuch ongeveer om te bouwen? 1000 euro ofzo?
Ziet dr leuk uit trouwens, hotje.

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 7-10-2007 om 13:57 uur.


De sprint puchje hebben ons niet zoveel gekost omdat we alles zelf maken , zitje ,uitlaat ,carters opmaat maken, reviseren , spuiten enz.
Hoeveel ze hebben gekost geen idee.

Bedankt voor het hotje
 
Erik 39 7-10-2007 14:04 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


De sprint puchje hebben ons niet zoveel gekost omdat we alles zelf maken , zitje ,uitlaat ,carters opmaat maken, reviseren , spuiten enz.
Hoeveel ze hebben gekost geen idee.

Bedankt voor het hotje

Lol ik weet niet waarom ik hotje stemde, tis geeneens een gallery haha
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
kenny77 11-10-2007 21:49 Print reply

Posts: 29286
Vandaag met de NSR naar de testbank gegaan dus een kleine update.
 
-Viking 11-10-2007 22:07 Print reply

Posts: 1415
Vet project

Hmm als jij naar EPC gaat dan moet je toch in de buurt wonen.
 
Knäckebröd!!
flip_nsr_80cc 10-11-2007 13:47 Print reply

Posts: 597

MEGA KOEL

trekkracht?

top?

detais:P
 
i cant spel, dus zeur niet
kenny77 10-11-2007 13:54 Print reply

Posts: 29286
tekkracht: 10.1 Nm bij 80.3 km/h

Max 14.1 pk bij 86.3 km/h.

Top snelheid ? geen idee toen ze hem warm aan het draaien waren op de testbank ging die 100 km/h hadden we ook nog een kleiner voor tandwiel erop gezet, ik heb er zelf alleen nog maar in de straat gereden tot net in de 4.

En in de grafiek hebben ze hem tot 94.3 km/h laten lopen.
 
kenny77 6-12-2007 20:29 Print reply

Posts: 29286
een kleine update.

Weet iemand wat voor een versnellings bak (van welk bouwjaar) er past met uitzondering van een cr80 van 1981 (want deze zijn moeilijk te vinden.)?
 
benellifan 6-12-2007 21:03 Print reply
Posts: 1553
als je er wat voor over hebt moet je eens contact opnemen met de jager bromfietsen in winkel (wat betreft versn bak)
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
crossgek - Forum en Sales Moderator 6-12-2007 21:11 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benellifan
als je er wat voor over hebt moet je eens contact opnemen met de jager bromfietsen in winkel (wat betreft versn bak)


als je een bak laat maken kun je beter eerst zorgen dat de rest klaar is , zodat je kun kijken hoegroot je powerband is en hoe groot het verschil dus moet zijn tussen de versnellingen..
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
benellifan 6-12-2007 21:12 Print reply
Posts: 1553
daar kunnen hun hem natuurlijk bij adviseren aangezien hun de meeste ervaring ermee hebben
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
crossgek - Forum en Sales Moderator 6-12-2007 21:14 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benellifan
daar kunnen hun hem natuurlijk bij adviseren aangezien hun de meeste ervaring ermee hebben


jah jah..
maar voor hun is het erg fijn om te weten wat het blok doet.

het mooiste is dat als je schakelt vlak voor je kracht weg is , je weer in de toerengebied komt waar je kracht volop is..

dat is heel simpel voor hun om te doen ALS ze weten WAAR je brommer de kracht heeft...


en als hij nu een goede bak laat maken , en met een half jaar een cr80 cilinder erop knalt , kan het zijn dat voor die setup een veel "betere" bak mogelijk is..

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 6-12-2007 om 21:15 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
kenny77 6-12-2007 21:55 Print reply

Posts: 29286
Ik bedoel geen versnellings bak zelf maken , maar een kant en klare versnellings bak (close ratio) van een cr80 die er zo in past
Dit heeft mijn vader ook hij heeft een mt blok met het in wendig van een cr80, maar omdat je de spullen van een cr80 van 1981 bijna niet meer tegen komt , was mijn vraag of een versnellings bak van een ander bouwjaar het zelfde is als die van een cr uit 1981
 
flip_nsr_80cc 9-12-2007 1:18 Print reply

Posts: 597
er is tog geen verschil tusen de carters van een nsr en mbx blok :S ?

(heb geen verstand van sprinten or)

ma dat polijsten van je voorvork is ehct mega vet

problemen mee als ik uw idee overneem ???
 
i cant spel, dus zeur niet
kenny77 9-12-2007 18:41 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
er is tog geen verschil tusen de carters van een nsr en mbx blok :S ?

(heb geen verstand van sprinten or)

ma dat polijsten van je voorvork is ehct mega vet

problemen mee als ik uw idee overneem ???


bedankt


Ik weet zeker dat je de versnellings bak kunt uitwisselen , maar de cilinder pas bijv. niet ,krukas weet ik niet zeker(ze hebben wel de zelfde slag) en voor het sprinten mag je geen mbx carters gebruiken omdat dat officieel een blok van een motor is en het moet van een brommer zijn.

Ik heb er geen problemen mee als je het zelfde doet (met de voorvork).
Ik heb het ook maar eens gezien.
Het is wel heel veel werk, maarja je moet er iets voor over hebben, (of je moet al een polijst machienen hebben ik heb het met de hand gedaan.)
 
kenny77 21-1-2008 19:31 Print reply

Posts: 29286
Een update van de nieuwe setup voor Jubbega dit jaar.
 

Dit topic is 189662 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 100
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 98, 99, 100Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved