Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - PROJECT sh LC 70cc malle ossie

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 739 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #4552 - PROJECT sh LC 70cc malle ossie
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3889 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

dick1 3-7-2002?20:23 Print reply
Posts: 971
sym:
m'n nsr50 heeft 2 verticale Radiateurs, en ze zijn groot en erg dik, steekt helemaal buiten de tank uit in breedte, kappen passen er ook niet meer op


[This message is edited by dick kalsbeek on 3-7-2002 20:25]
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 3-7-2002?20:32 Print reply

Posts: 5996
Quote:
Originally posted by: dick1?

sym:
m'n nsr50 heeft 2 verticale Radiateurs, en ze zijn groot en erg dik, steekt helemaal buiten de tank uit in breedte, kappen passen er ook niet meer op


[This message is edited by dick kalsbeek on 3-7-2002 20:25]


dan zijn die van een mtx80 volgens mij
 
ik haat mensen
dick1 3-7-2002?20:44 Print reply
Posts: 971
Quote:
Originally posted by: zoetahmeerdah?smits

Quote:
Originally posted by: dick1?

sym:
m'n nsr50 heeft 2 verticale Radiateurs, en ze zijn groot en erg dik, steekt helemaal buiten de tank uit in breedte, kappen passen er ook niet meer op


[This message is edited by dick kalsbeek on 3-7-2002 20:25]


dan zijn die van een mtx80 volgens mij


sym:
nee van CR-125 :n
 
-Michiel RS- 3-7-2002?21:18 Print reply
Posts: 2803
wat boeit het hoeveel radiateurs je hebt, als de temp maar ongeveer 55 graden is is het goed voor max power, van iemand gehoord die dat ook weer van tuners had gehoord.
 
SIWWN 3-7-2002?21:22 Print reply
Posts: 7079
Veel meer als 55 graden man.. van auto's,motoren 80/90 graden
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 3-7-2002?22:07 Print reply

Posts: 5996
lekker tegenstrijdig!! hoeveel graden mag zo'n ding nou worden dan??
 
ik haat mensen
SIWWN 3-7-2002?22:09 Print reply
Posts: 7079
Wat ik zeg, zal ff kijken of ik een plaatje uit me autoboekie kan vinden
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 3-7-2002?22:13 Print reply

Posts: 5996
ja meneer de brommerjunk, maar dat is 4 takt

brommer 2 takt
 
ik haat mensen
SIWWN 3-7-2002?22:14 Print reply
Posts: 7079
Foto's lukken niet maar de bedrijfstemperatuur is 80/85 graden, is wel logisch want er staat ook druk op koelsysteem om het kookpunt te verhogen (veel meer dan 50 graden dus) en om minder te verdampen
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 3-7-2002?22:17 Print reply

Posts: 5996
jaa maar das 4 takt daar zijn toch hele andere wetten voor of ben ik nou achterlijk??
 
ik haat mensen
SIWWN 3-7-2002?22:17 Print reply
Posts: 7079
edit// UIT HET WIJZE BOEK VAN JUNK TWOE edit\


Cilinderwandtemperaturen lager dan 60 graden veroorzaken condensatie en corrosie bla bla bla....

Je hoeft het niet te geloven hoor
 
SIWWN 3-7-2002?22:21 Print reply
Posts: 7079
Quote:
Originally posted by: zoetahmeerdah?smits

jaa maar das 4 takt daar zijn toch hele andere wetten voor of ben ik nou achterlijk??



Ja, Je bent harstikke achterlijk () maar denk je nou echt dat de bedrijfstemperatuur van een 2 takt 50/55 graden is Waarom is de uitlaat dan altijd zo warm

Maar bij 2 en 4 takt motoren is er wel verschil maar niet bij alles
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 3-7-2002?22:22 Print reply

Posts: 5996
ik geloof je ook,..maar die andere gozer zei namelijk het tegenovergestelde...maar wat jij zecht geld mischien alleen voor 4 takt
 
ik haat mensen
Zoetahmeerdah [Marcel] 3-7-2002?22:24 Print reply

Posts: 5996
ik weet het niet, daarom heb ik ook dit forum geopend
 
ik haat mensen
SIWWN 3-7-2002?22:31 Print reply
Posts: 7079
daarvoor is het forum, geloof mij maar ik heb eerder gelijk dan die andere baboon nigga.. ga langs de dealer ofsow of vraag het je pa
 

Dit topic is 3889 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved