klinkt wel erg doods voor die setup.. zuigerveer nog 100% intact en goed afsluitend in als je em los in de cilinder doet (onder de stootrand )? lijkt mij nl compressie probleem..
als ie verzoop dan zou die zodra je gas geeft enorm beginne te roken en hoe lager de versnelling hoe minder toeren hij maakt.. en als ie valse lucht had (of te kleine sproeier) dan diet oe bwoooap en uitvallen zodra je in zn vrij volgas geeft (en houd)
of wanneer het verschil met de momenteel dus niet aanwezige ideale omstandigheden minder extreem is, hoe hoger de versnelling hoe minder toeren (en kracht) hij maakt
overigens valt naar mijn mening een 13mm niet echt fatsoenlijk af te stellen op 70cc, maar de gasreactie kan iig wel beter dan dat idd.
zet je gasnaaldclipje maar op laagste stand zodat ie meeste peut doorgeeft.. en dan je luchtschroef daarop afstellen..
en welke sproeier heb je? ik zou bij de 90 of 100 ongeveer gaan zitten (keihin maat)
maarja oefening baart kunst he dus je moe gewoon proberen experimenteren dan word je vanzelf ook vast wel wijzer..
en @ siep dat najengelen kan je met te grote sproeier ook krijgen door je luchtstelschroef (er) uit te draaien
Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 4-10-2007 om 15:37 uur.
|