geen zin, van een koppeling gaat hij niks harder, enig voordeel dat hij instelbaar is. maar op jou setup zou ik eerder het geld voor een ander cilindertje gebruiken, die malossi sport is ook niet alles.
als je hem harder op wil laten trekken kan je ook gewoon
goeie stijve trekveertjes halen trekt ie van 0 naar ongeveer 10
keihard op. daarna nemen de rolletjes het over je zou ook andere rollerjes erin kunnen doen lichter is ook voor optrekken aleen dit is voor over het lange end meer toeren,
zou niet weten waarom je een hebo race koppeling wil tensij de blokjes tot bijna het ijzer versleten zijn
Quote:Oorspronkelijk gepost door: derbi racer
als je hem harder op wil laten trekken kan je ook gewoon
goeie stijve trekveertjes halen trekt ie van 0 naar ongeveer 10
keihard op. daarna nemen de rolletjes het over je zou ook andere rollerjes erin kunnen doen lichter is ook voor optrekken aleen dit is voor over het lange end meer toeren,
zou niet weten waarom je een hebo race koppeling wil tensij de blokjes tot bijna het ijzer versleten zijn
jah idd , met strakke rollen op een tamme cilinder met std uitlaat knalt hij weg
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning