Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - HELP!!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 473 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #45471 - HELP!!!
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4236 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rik hulkenberg 1-10-2007 20:48 Print reply

Posts: 10029
je moet benzine in de tank doen en niet er in plassen
 
THE CRAZY DOCTOR 1-10-2007 20:50 Print reply

Posts: 1302
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamaha_RD
zet je contact ff aan misschien dat het helpt

dat kan het nooit zijn
het is het ventiel dopje
 
henk43 1-10-2007 20:51 Print reply

Posts: 916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi_Elco
omg iedereen hapt prima, missie volbracht ofniet henkie, Slotje


ja nu mag hij wel opslot, er word hier inderdaat veel gehapt
 
Nobody said it was easy
derbi racer 1-10-2007 20:52 Print reply

Posts: 1037
Vaaks als je brommer het niet meer doet moet je even onder je zadel kijken




je kan hem repareeren door zachtjes met een rubberen
hamer op je zadel te tikken

PAS OP als je te hard tikt kan je brommer wel harden dan 45
gaan lopen en dat wil je warschijnlijk niet

naar mijn ervaaring is gebleken dat ik wel es met een
moker op mijn zadel heb geslagen hij liep toen ongeveer
132 op de teller reken maar 127 echte kilometer terwijl
hij eerst een goedde 55 liep dus PAS OP
 
THE CRAZY DOCTOR 1-10-2007 20:53 Print reply

Posts: 1302
ja ok jij leefd mss van bier maar een brommer is daar gevoeligger voor dan jij
tip volgende keer 1 flesje minder geven
 
yamaha_RD 1-10-2007 20:55 Print reply

Posts: 975
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THE CRAZY DOCTOR
[...]

dat kan het nooit zijn
het is het ventiel dopje



misschien is het wel een combinatie
 
Vraag niet hoe het kan, geniet ervan!
derbi racer 1-10-2007 20:55 Print reply

Posts: 1037
ja is ook zo maar denk om de TIKJES met een rubberen hamer op het zadel je kan hem zo stevig opvoeren
 
THE CRAZY DOCTOR 1-10-2007 20:56 Print reply

Posts: 1302
risicos zijn voor jezelf(boetes ook)
 
derbi racer 1-10-2007 20:58 Print reply

Posts: 1037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THE CRAZY DOCTOR
risicos zijn voor jezelf(boetes ook)



precies

 
THE CRAZY DOCTOR 1-10-2007 21:01 Print reply

Posts: 1302
het kan zelfs zijn dat je brommer veranderd naar iets beters
eerst: http://nl.youtube.com/watch?v=8_mMn4GMhxg
na:http://nl.youtube.com/watch?v=OawjKcLfHsk

Dit bericht is gewijzigd door THE CRAZY DOCTOR op 1-10-2007 om 21:06 uur.
 
Erik 39 1-10-2007 21:02 Print reply

Posts: 15088
Beter stoppen jullie ff?

Ja, dat zei ik, ja.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
honda_freak 1-10-2007 21:05 Print reply

Posts: 7650
ho maar weer jongens, tis klaar

 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Tommyofzo 1-10-2007 21:07 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak
ho maar weer jongens, tis klaar


ja mr. (wannabee) Mod meneer
 
rubbert 1-10-2007 21:07 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi racer
Vaaks als je brommer het niet meer doet moet je even onder je zadel kijken




je kan hem repareeren door zachtjes met een rubberen
hamer op je zadel te tikken

PAS OP als je te hard tikt kan je brommer wel harden dan 45
gaan lopen en dat wil je warschijnlijk niet

naar mijn ervaaring is gebleken dat ik wel es met een
moker op mijn zadel heb geslagen hij liep toen ongeveer
132 op de teller reken maar 127 echte kilometer terwijl
hij eerst een goedde 55 liep dus PAS OP




damn, ik ga zo echt wel een giga hamer kopen
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
THE CRAZY DOCTOR 1-10-2007 21:07 Print reply

Posts: 1302
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tommy2win
[...]

ja mr. (wannabee) Mod meneer

haha
 

Dit topic is 4236 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved