Ik heb een Honda MT-5
Met een ronde achterbrug .
Nu wou ik misschien wel een vierkante erop zetten .
Maar wat kost dat ongeveer en past dat wel .
En wat is het voordeel om je versnellignsbak van 4 - 5 te doen ?
en kan het nog meer ?
ja een 6bak, en een gewone 4kante 8terbrug is nog slapper als een originele heb ik wel eens gehoord kweetniet of dat waar is hoor
van 4 naar 5 bak zegt het al, dan ga je harder omdat je een extra versnelling hebt
en de ronde achterbrug schijnt sterker te zijn maar je kunt gerust een vierkante achterbrug er in drukken, en of het nou slapper is of niet, dat merk je echt niet met een 70cc'tje daar zijn ze beide wel sterk genoeg voor
als je achterbrug geen speling heeft zou ik hem lekker laten zitte zonde van et geld, zou ik eerder iets motorish veranderen
je kan het controleren door je brommer op je standaard te laten leunen zodat je achterwiel vrijkomt van de grond, en dan met je hand je achterwiel heen en weer te halen, gaat dit niet? heb je geen speling, gaat dit 1`mm of meer->speling :a ->vervangen :(
Me achterbrug is nog wel goed .
Dus dat verhaal is verleden tijd.
Maar nu de kosten ongeveer van een 4 naar 5 en de kasten van 4 naar 6 .
Kan het er zelf wel onder zetten .
Dus alleen onderdelen kosten .
een 4kante achterbrug is wel veel mooier, en je brommer word er wat hoger van, en je moet natuurlijk wel een goede 4kante hale, en niet zon brak imi ding, die zijn idd zomaar dubbel