zit een boutje vlak bij de kickstarter. die losdraaien, olie bijvullen tot het daar net uitloopt, dat zou dan genoeg moeten zijn. maar komt niet zo nauw of je er 0,9 liter indoet of 0,7
Quote:Oorspronkelijk gepost door: nils024
zit een boutje vlak bij de kickstarter. die losdraaien, olie bijvullen tot het daar net uitloopt, dat zou dan genoeg moeten zijn. maar komt niet zo nauw of je er 0,9 liter indoet of 0,7
idd, gewoon op deze manier doen, zit er precies genoeg in, zit niks voor niks zo'n bout. Snap niet dat deze vraag blijft worden gestelt, terwijl het toch zo simpel is
jah gewoon via dat schroefje afmeten, maar het maakt zeker wel uit of je er te veel of te weinig olie in hebt. als er te veel in zit dat wil die niet van 1 naar neutraal schakelen. als je er te weinig in doet dan slijten je tandwielen heel snel.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: patrick_MTX-SH
jah gewoon via dat schroefje afmeten, maar het maakt zeker wel uit of je er te veel of te weinig olie in hebt. als er te veel in zit dat wil die niet van 1 naar neutraal schakelen. als je er te weinig in doet dan slijten je tandwielen heel snel.
waar haal je die wijsheid weg
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
NEE in orginele mtx sh blok moet 0.9 liter
dit staat in de mtx handleiding
dit is alleen als je blok droog is van binnen
als je ja olie ververst 0.8 liter
voor overschot moet je een 0.1 liter berekenen
er kan 1.5 liter in het blok maar dan komt het door de ontluchting naar boven gepompt
Dit bericht is gewijzigd door allbrezz op 28-9-2007 om 23:14 uur.
als jeje brommer ondercontrole hebt, rijd je gewoon niet hard genoeg
Quote:Oorspronkelijk gepost door: patrick_MTX-SH
jah gewoon via dat schroefje afmeten, maar het maakt zeker wel uit of je er te veel of te weinig olie in hebt. als er te veel in zit dat wil die niet van 1 naar neutraal schakelen. als je er te weinig in doet dan slijten je tandwielen heel snel.