barry |
2-7-2002?18:17 |
 Posts: 7387 |
90-95km/h OP DE TELLER met:
70zeta
12mm kehin carb
50proma
tdw v 14-42
4bak
en hij draait nog ietsjes overtoeren op top vind ik dus het kan harder en dan zit er nog geen eens 6bak op en alles minimaal, 50uitlaat, kleine carb, kan zwaarde tdw v, maar het gaat mij ietsjes te hard, de politie vind dat namelijk zo leuk, en mijn begrenser is ook nog niet helemaal 100% waterdicht (bij wijze van spreken)
[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) on 2-7-2002 18:22]
|
|
He? |
|
Rens |
2-7-2002?18:23 |
 Posts: 6863 |
ik had op me mtxsh
-zeta 70cc luchtgekoeld
-uitgefreest uitlaatkanaal
-proma uitlaat
-spul uit afzuigkap in filterbox
-16mm keihin, sproeier 115
-15:45
-4 bak
95 snelheidsmeter als de toerenteller aan het eind stond bij de 12 en dat was 11400 digitaal op de mvt toerenteller
die zeta is alleen best wel versleten onderhand ik heb er nu een 70cc eurocoilindero onder die ik nog niet heb getest omdat ik op m`n andere mtx rijd nu.
En ik trok een mt met 70cc malossi homoet uitlaat en 18mm keihin carb er uit toch Erik
|
|
achter de maan is alles beter |
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
2-7-2002?18:31 |
 Posts: 5996 |
cool, die zeta's rijden dus best had,..ik heb jammergenoeg alleen maar versleten zeta cilinders in me klouwen gehad :( ik ben met een project bezig dat ik binnekort een malle ossie 70cc watergekoeld op mijn mtxje zet. 6 bak uiteraard met snelle cdi ben erg benieuwd
|
|
ik haat mensen |
|
Blukaap |
2-7-2002?18:37 |
 Posts: 10008 |
Die van mij heb ik je al gezegd volgens mij, maar goed, nog een keer dan  .
70 eurocilindro (untuned voor zover ik weet)
20mm mikuni, 104 sproeier (is nog te groot volgens mij), std onbegrensd filter
4-bak
15-42
Top is momenteel ong 80 op de teller met 8500 toeren ofzo.
|
|
Bastila is lief |
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
2-7-2002?18:38 |
 Posts: 5996 |
waar blijven de 125 ers??  mensen met een 50cc en een 70 zijn ook welkom!! moet wel een honda mtx zijn oud of nieuw type! dat is leuk want dan ken je je eige brommer vergelijken met iemand anders,..maar wel echte snelheden gebruiken dat is het leukste!
|
|
ik haat mensen |
|
Blorn |
2-7-2002?18:43 |
 Posts: 13825 |
hier_ben_ik heeft 80 blok onder zn mtx, weet alleen niet of het een sh is..
|
|
|
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
2-7-2002?18:45 |
 Posts: 5996 |
ik zelf heb een
50cc poep (standaard)
snel uitlaatje
12mm carb
6 bak
en een snelle cdi.
met me ouwe cdi haalde ik de 70 met meewind  op de teller. zal nu ook wel zo iets zijn,
ik zit nu met 10.000 toeren in ze 3 met 1 persoon achterop
|
|
ik haat mensen |
|
Blukaap |
2-7-2002?18:49 |
 Posts: 10008 |
Hier_ben_ik heeft SH jah, ding maakt op het moment maar 6000 toeren, wordt wel beter  .
|
|
Bastila is lief |
|
barry |
2-7-2002?19:00 |
 Posts: 7387 |
rens heeft een mtx ot met een 128cc euro getuned er onder of zo, of in die richting, hij post dat zometeen wel denk ik, snelheid wat is dacht ik tegenmij had gezegt was over de 120km/h
|
|
He? |
|
ronaldv56 |
2-7-2002?19:17 |
Posts: 369 |
mm SH
Twv 13-45
originele 50cc. met ietwat grotere uitlaatpoort
afgevlakte kop
16mm met eeeuh 110 sproeier (weet ff zo niet keihin of mik)
prOMAtje
stuk XXL tuinslang als luchtslang
4 bak
-->rijdt op autotller +/- 75
|
|
vroem vroem vroem |
|
verwijderd |
2-7-2002?19:18 |
Posts: 4082 |
ja ik heb ook een mtxje met getunede 125 euro (bleek toch 125 te zijn ipv 128 omdat we van de verkeerde slag waren uit gegaan) maar ik rijdt niet zo vaak meer op dat ding, hijs eigenlijk een beetje tekoop
m'n mtx-sh had:
70cc zeta
6bak
4kleps euro membraan met carbon kleppen
20mm mik
proma
|
|
|
|
Rens |
2-7-2002?21:04 |
 Posts: 6863 |
Als die slag minder is dan is jou cilinder ook minder overtuned geloof ik
Ik heb dus nog een mtx oud type
-125cc eurocilindro
-powerfilter in geluidgeisoleerde airbox
-prOMA uitlaat
-24 mikuni (heeft iemand een 26 keihin voor mij)
-eurocilindro membraan met carbon kleppe
edit: - vertanding 16-40
Top: harder als 120 denk ik....
Ik reed met 110cc imi getuned (16-42) en de zelfde spullen de suzuki swift 1.3 van m`n moeder helemaal zoek tot de top van m`n brommer dat was toen 120 alleen er zit nu een zwaardere vertanding op en meer cc`s en betere cilinder.
[This message is edited by Rens on 3-7-2002 00:41]
|
|
achter de maan is alles beter |
|
Hier_ben_ik - Administrator |
2-7-2002?21:26 |
 Posts: 8499 |
Quote: Originally posted by: Honda NSR freak?
hier_ben_ik heeft 80 blok onder zn mtx, weet alleen niet of het een sh is..
is een sh ja, met idd een 80blok, 80 ori cilinder en maakte idd maar 6000 toeren, vanmiddag heb ik een andere onsteking gehaald en die zet ik er morgen op, dan kan ik wel zeggen hoeveel toeren hij maakt maar nog niet de snelheid (en ook niet de top van toeren, moet ook nog ingereden worden eigenlijk..)
|
|
Members zijn vervelend :-| |
|
-Michiel RS- |
2-7-2002?23:59 |
Posts: 2803 |
de mtx-sh die ik ooit had heb ik ook even een 70 zeta op gelegd, dit was setuppie:
70zeta met meteor zuigert
16mm mikuni carb met ff snel afgesteld
4 bak
vertanding weeknimeer
zat snel op de 90.
Maar 20km mee gereden ofzo en toen de cilinder aan beware verkocht van het forum en toen de mtx-sh aan me neefje verkocht met std cil.
|
|
|
|
Siepie Wokkel |
3-7-2002?00:04 |
Posts: 3888 |
ik heb een mtx-ot gehad met 125cc 32mm 6bak enzo, en dat ding wou 120 ongeveer op autoteller halfgas in de 6 met best wel zware vertanding
dat ding rijd nu 115 op een autoteller, met lichtere vertanding, en een beunhaas als eigenaar
|
|
-=[Feel the power of Derbi]=- |
|