Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - inbeslag name brommer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1003 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #45388 - inbeslag name brommer
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 4052 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSR-Brian 26-9-2007 16:36 Print topicpost

Posts: 364
Ik ben vanmorge gepakt met mijn brommer
maar nu hebben ze een form-fout gemaak op het bewijs van inbeslag-namen.
ze hadden neer gezet dat het een mb(x) nsr is
dus nu zat ik te denken kan ik er bezwaar tegen maken omdat er staat dat het een mb(x) nsr is want het is gwn een nsr?
En dat ik dan wss al mijn spullen terug krijg
wand hij is nu weg voor tecnies onder zoek want de denken dat er een begernzer opzit maar die zet er helemaal niet op.
hij staat te rijk afgesteld dus hij gaf teveel gas en toen verzoup hij een beetje dus hij kwam niet boven de 56 uit ipv 100 op de rollerbanmk

dus mij vraag is nogmaals: Ik ben vanmorge gepakt met mijn brommer
maar nu hebben ze een form-fout gemaak op het bewijs van inbeslag-namen.
ze hadden neer gezet dat het een mb(x) nsr is
dus nu zat ik te denken kan ik er bezwaar tegen maken omdat er staat dat het een mb(x) nsr is want het is gwn een nsr?
En dat ik dan wss al mijn spullen terug krijg

groet Brian
 

oenoehoofd 26-9-2007 16:43 Print reply

Posts: 17851
Wie niet waagt, wie niet wint. Geef je weinig kans.
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
5MB5 26-9-2007 16:43 Print reply

Posts: 878
het antwoord is simpelweg "nee" lijkt me. het is een brommer, het type doet er in dit geval niet toe.

zelfs in een geval waar het type er wel toe doet is dit geen vorm fout omdat jouw type wel genoemd staat.

ik zou er dus niet op rekenen dat je door deze 'vormfout' alles terugkrijgt of geen bekeuring krijgt. sterker nog, als je er bij ze over gaat klagen zullen ze waarschijnlijk alleen maar lastiger worden.

 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 26-9-2007 16:45 Print reply

Posts: 10835
als er geen begrenzer op zit krijg je je bommer toch gewoon terug zonder moeite lijkt me?

bezwaar maken op basis van fout typeaanduiding kan denk ik niet.

gewoon elke dag bellen of je hem terug mag is denk ik effectiever
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
NSR-Brian 26-9-2007 16:48 Print reply

Posts: 364
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
als er geen begrenzer op zit krijg je je bommer toch gewoon terug zonder moeite lijkt me?

bezwaar maken op basis van fout typeaanduiding kan denk ik niet.

gewoon elke dag bellen of je hem terug mag is denk ik effectiever


hij gaat duys weg voor een technies-onderzoek om dat ze DENKEN dat er 1 op zit
 
5MB5 26-9-2007 16:49 Print reply

Posts: 878
dan zullen ze ook wel uitvinden dat ie 100 loopt
 
vooruitnietachteruit 26-9-2007 16:52 Print reply

Posts: 618
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
[...]


hij gaat duys weg voor een technies-onderzoek om dat ze DENKEN dat er 1 op zit



Als ie 56 loopt in plaats van 100 staat ie wel flink te rijk, dat zullen ze bij het technisch onderzoek ook wel doorkrijgen.
Denk niet dat ze hem daar ook fatsoenlijk gaan afstellen dus het lijkt me dat er niet al te veel problemen zijn/komen.
 
NSR-Brian 26-9-2007 16:58 Print reply

Posts: 364
als ze in zen 2 al in zijn powerband lieten komen was er geen probleen dan ging hij wel gewoon door 3-4 maar nu gingen ze in ze 4 pas egt gas geven dus hij bleef voor mijn pb hangen maar ja
 
5MB5 26-9-2007 16:58 Print reply

Posts: 878
een nsr loopt niet zomaar 100, dan zit er al geen originele carburateur en uitlaat meer op dus daar krijg je dan al problemen mee, wat motorisch afwijkt van standaard goedgekeurde delen mag niet...bijv vervangingsuitlaat zonder e-keur, of een powerfilter

Dit bericht is gewijzigd door nils024 op 26-9-2007 om 17:00 uur.
 
vroembroem 26-9-2007 16:58 Print reply
Posts: 617
als hij maar 56 gaat omdat ie te rijk staat en hij gaat echt niet harder, dan is er niks aan de hand. je zou het kunnen beschouwen als een permanente begrenzer, immers je kan niet ff in 2 seconden je sproeier vervangen. als ie maar 56 ging omdat ie te veel gas gaf dan heb je wel een probleem, wanneer zij het wel voor elkaar krijgen om het harder te laten lopen.
 
NSR-Brian 26-9-2007 16:59 Print reply

Posts: 364
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nils024
een nsr loopt niet zomaar 100, dan zit er al geen originele carburateur en uitlaat meer op dus daar krijg je dan al problemen mee


klopt 70 cc cil (volgens mij malossi er staat m2 op) 20 mm mikuni carb en een techno uitlaat dus ze gaan hem wss wel uit erlkaar halen en krijg ik hem zonder die spullen terug
 
vroembroem 26-9-2007 17:03 Print reply
Posts: 617
hoeft volgens mij niet zeker dingen kwijt te zijn als het niet origineel is. een vriend van mij was ze mt ook kwijt, zelfde als jou.
ze wisten dat uitlaat, cilinder, carburateur en filter niet origineel waren, toch kreeg hij alles terug. k zou er alleen niet op rekenen.

 
5MB5 26-9-2007 17:06 Print reply

Posts: 878
dat is mij ook verteld, dat het niet automatisch betekend dat onderdelen in beslag worden genomen, dus zou een kans zijn dat je die terug krijgt, uiteraard wel met een bekeuring
 
Banaan 26-9-2007 17:07 Print reply

Posts: 5725
kennis van me had een bekeuring met auto, hadden ze de kleur van auto verkeerd opgeschreven(zwart ipv groen ofso) en hij bezwaar gemaakt, en boete heeftie niet meer gehad, dus je kan het altijd proberen he
 
vroembroem 26-9-2007 17:09 Print reply
Posts: 617
uhm mooi broodje aap verhaal, je kan pas bezwaar tekenen als je de boete hebt gehad en betaald.
 
Neluhz 26-9-2007 17:24 Print reply

Posts: 4032
je kunt bezwaar aantekenen voor je de boete betaalt, als je naar de rechtbank wil moet je eerst betalen.
 

Dit topic is 4052 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved