Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - rem blokeerd

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1265 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #45376 - rem blokeerd
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 720 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

clutch 25-9-2007 21:16 Print topicpost

Posts: 993
ik stond laatst stil met mijn gpr toen de voorrem ineens blokkeerde. en op de remhendel zit soms geen druk meer.

ik heb absoluut geen verstand van hydrolische remmen... kan iemand mij vertellen wat dit zou kunnen zijn

Dit bericht is gewijzigd door derby_gpr_nude op 25-9-2007 om 21:17 uur.
 
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down.

freak-out 25-9-2007 21:22 Print reply

Posts: 419
Remzuiger die blijft hange?
 
>>derbi senda sm<< Minder CO2 uitstoot, De industrie ziet meer in het opvoeren van bomen!
clutch 25-9-2007 21:29 Print reply

Posts: 993
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: freak-out
Remzuiger die blijft hange?

zou kunnen. maar waarom dan geen remdruk meer.
 
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down.
rubbert 25-9-2007 21:32 Print reply

Posts: 8825
ik vind dit een heeel raar verhaal, zijn miss je remblokjes zo erg op dat je remzuigers er helemaal uit gedrukt zijn? (lijkt me heeel sterk mja) is er niemand bij je in de buurt die er wat verstand van heeft? ik vind van wat ik er zo van hoor een heel vaag probleem
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
freak-out 25-9-2007 21:34 Print reply

Posts: 419
Als hij blijft hangen komt er een grotere resoirvoirruimte in je remklauw zeg maar,, Dus daar zou het aan kunnen liggen.
 
>>derbi senda sm<< Minder CO2 uitstoot, De industrie ziet meer in het opvoeren van bomen!
clutch 25-9-2007 21:36 Print reply

Posts: 993
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: freak-out
Als hij blijft hangen komt er een grotere resoirvoirruimte in je remklauw zeg maar,, Dus daar zou het aan kunnen liggen.

hoe bedoel je...
dat ie blijft hangen komt doordat de cillinder blijft hangen ben ik nu achter... hoe los ik dit op? en ik snap dat reservoir gedeelte niet helemaal
 
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down.
crossgek - Forum en Sales Moderator 25-9-2007 21:36 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: freak-out
Als hij blijft hangen komt er een grotere resoirvoirruimte in je remklauw zeg maar,, Dus daar zou het aan kunnen liggen.


nee .
als de zuiger in je rempomp teruggaat is er een doorgang van reservoir naar remleiding waardoor de bijgekomen ruimte wordt gevuld met vloeistof uit je reservoir ..
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
freak-out 25-9-2007 21:45 Print reply

Posts: 419
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


nee .
als de zuiger in je rempomp teruggaat is er een doorgang van reservoir naar remleiding waardoor de bijgekomen ruimte wordt gevuld met vloeistof uit je reservoir ..


Maar als je dan weer je rem induwt en je niveau van je reservoir was al laag heeft hij dan tog ook geen druk meer?

Maar met mijn vorige post bedoelde ik eigeluk de ruimte die ontstaat in de klauw doordat die zuiger uit blijft staan.
 
>>derbi senda sm<< Minder CO2 uitstoot, De industrie ziet meer in het opvoeren van bomen!
rubbert 25-9-2007 21:49 Print reply

Posts: 8825
het slaat toch nergens op, het is gewoon die remzuiger in een cilinder vormig buisje, en als hij ver uit is is er veel vloeistof in, maar daarom zou hij toch niet blijven hangen?, ik denk eerder dat het iets is met je rempomp, dat die ergens blijft hangen ofzo ik zou ook niet weten hoe dat zou kunnen, miss wat rotzooi in je rempomp oid?

heb je je rempomp al is open gehad om te ontluchten oid?

en remde je trouwens heel hard toen hij blokkeerde?

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 25-9-2007 om 21:50 uur.
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
clutch 25-9-2007 21:56 Print reply

Posts: 993
ja hij blokkeerd heel hard.

reservoir heb ik open gehad en toen in de hendel geknepen. kwam een straal uit zetten maar das normaal. want dat had een vriend van mij ook.
 
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down.
freak-out 25-9-2007 21:57 Print reply

Posts: 419
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
het slaat toch nergens op, het is gewoon die remzuiger in een cilinder vormig buisje, en als hij ver uit is is er veel vloeistof in, maar daarom zou hij toch niet blijven hangen?, ik denk eerder dat het iets is met je rempomp, dat die ergens blijft hangen ofzo ik zou ook niet weten hoe dat zou kunnen, miss wat rotzooi in je rempomp oid?

heb je je rempomp al is open gehad om te ontluchten oid?

en remde je trouwens heel hard toen hij blokkeerde?

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 25-9-2007 om 21:50 uur.


Volgens mij snap je niet helemaal wat ik bedoel

Maar haal je klauw er gewoon ff af en kijk of je je remzuigers nog goed terug kan krijgen. Anders ff schoonmake en zo en miss van dat spul dat het piepen tegen gaat
 
>>derbi senda sm<< Minder CO2 uitstoot, De industrie ziet meer in het opvoeren van bomen!
clutch 25-9-2007 22:05 Print reply

Posts: 993
nej 1 gaat niet goed terug. maar dat verklaart nog niet waarom hij soms druk verliest

 
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down.
clutch 25-9-2007 22:24 Print reply

Posts: 993
denk dat ik hem maar gewoon weg breng naar de brommerboer. liever niet zelf aan me remmen beunen.

thx voor jullie hulp, ik ben al een stuk verder zo
 
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down.

Dit topic is 720 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved