Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Gilera DNA bouwd geen compressie op. Help ?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 942 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #45366 - Gilera DNA bouwd geen compressie op...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3302 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JW-MB 25-9-2007 12:25 Print reply
Posts: 43
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
er staat niet dat de cilinder opnieuw gehoond is, er staat dat de hoonsporen nog zichtbaar zijn. Dat wil zeggen dat de cilinder nog in goede staat is (mits geen krassen uiteraard)

ook een nieuwe cilinder is gehoond namelijk.


Heel scherp !!!!!!

 
JW-MB
JW-MB 25-9-2007 12:32 Print reply
Posts: 43
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
je kunt ook een zakje halve kilo compressie poeder kopen bij de lokale brommerboer.


Goede tip. Ik ga vanmiddag langs. Ik moest toch nog een doosje bougievonkjes en een busje tussengas hebben.

 
JW-MB
JW-MB 25-9-2007 12:33 Print reply
Posts: 43
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
je kunt ook een zakje halve kilo compressie poeder kopen bij de lokale brommerboer.


 
JW-MB
Frysk 25-9-2007 17:57 Print reply

Posts: 34930
haal je zuigerveren van je zuiger af
en leg ze bovenaan je cilinder, zit er ruimte tussen de 2 veerkanten heb je weinig compressie
 
giggitybyte
Senda-R RULEZZZ 25-9-2007 22:18 Print reply

Posts: 38
@OP: Je weet zeker dat de drijfstang niet te kort is? Anders moet je voor de zekerheid je squish meten (afstand zuiger bovenstedodepunt - cilinderkop. Stukje tin van 1,5-2mm L van buigen in je bougiegat doen en dan met vliegwiel/kickstart draaien (aan zijkant meten).
 
JW-MB 26-9-2007 11:22 Print reply
Posts: 43
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Senda-R RULEZZZ
@OP: Je weet zeker dat de drijfstang niet te kort is? Anders moet je voor de zekerheid je squish meten (afstand zuiger bovenstedodepunt - cilinderkop. Stukje tin van 1,5-2mm L van buigen in je bougiegat doen en dan met vliegwiel/kickstart draaien (aan zijkant meten).


Ik denk het niet. Hij is nog geheel origineel.

 
JW-MB

Dit topic is 3302 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved