Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 27

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 801 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #45360 - "kleine vragen" topic - deel 27
Pagina 7 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 87647 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Banaan 26-9-2007 15:09 Print reply

Posts: 5725
ik denk niet echt dat die gast zin heeft om cilinder enzo dr af te trekken eigelijk..
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 26-9-2007 15:10 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]





of je negeert mijn verhaal, dat kan natuurlijk ook

kzal nog eens wat typen
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Viertakt 26-9-2007 15:11 Print reply

Posts: 3586
Dan weet jij dus niet of jij een goed blok koopt of niet, want 150 euro voor een blok waar de cil van verneukt is enzo wil jij niet betalen
 
Viertakt uber alles.
Banaan 26-9-2007 15:12 Print reply

Posts: 5725
nee, dat is zo, maaaar ik krijg t blok lopend te zien/horen, dus daar zou je t dan ook al wel aan kunnen merken, neit dan?
 
Royal Club 26-9-2007 15:12 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]



of je negeert mijn verhaal, dat kan natuurlijk ook

kzal nog eens wat typen


ow sorry, overheen gelezen, ik zal ff rondneuzen dankje iig
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Viertakt 26-9-2007 15:12 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]



of je negeert mijn verhaal, dat kan natuurlijk ook

kzal nog eens wat typen


ow jou uitleg is idd wel veel duidelijker dan de mijne.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]


die lichtspoel heeft een bepaald vermogen [W] meestal aan de lage kant bij HPI.
onbelast kan de spanning hoog oplopen en die moet je dus begrenzen.(met een belastingsweerstand bijvoorbeeld)
tegenlijkertijd komt er een wissenspanning uit wat voor je lampen niet uitmaakt, maar als je er een accu mee wil opladen zal je de spanning moeten gelijkrichten om er gelijkspanning van te maken.

ik denk dat als je op je lichtspoel van HPI een spanningsregelaar van bijvoorbeeld een NSR aansluit je een stabiele spanning hebt waar je je accu mee op kunt laden.
Of je lichtspoel genoeg vermogen heeft om je accu daadwerkelijk vol te krijgen durf ik niet te zeggen, maar zonder verlichting aan te hebben verwacht ik dat het wel zal lukken.



 
Viertakt uber alles.
5MB5 26-9-2007 15:13 Print reply

Posts: 878
precies. het zijn maar 4 moeren die los moeten om te zien of ie ok is of niet. dat kost de verkoper dus hooguit een koppakking van een euro en bespaart ellende achteraf

mèn wat typen jullie snel...

Dit bericht is gewijzigd door nils024 op 26-9-2007 om 15:14 uur.
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 26-9-2007 15:14 Print reply

Posts: 10835

 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Viertakt 26-9-2007 15:15 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
nee, dat is zo, maaaar ik krijg t blok lopend te zien/horen, dus daar zou je t dan ook al wel aan kunnen merken, neit dan?


Gewoon vragen offie los mag, zoveel werk is dat niet, en een pakking kost ook geen drol

jij wil natuurlijk wel weten wat je koopt
 
Viertakt uber alles.
Djeep 26-9-2007 15:15 Print reply

Posts: 8621
kijk ook ff speling op vliegwiel
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Banaan 26-9-2007 15:16 Print reply

Posts: 5725
ok, thnx btw waar staat bij de MEESTE mt cilinders wat het merk is? want dat wistie dus niet, en imi of athena scheelt tuurlijk nog wel in prijs
 
Djeep 26-9-2007 15:17 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
ok, thnx btw waar staat bij de MEESTE mt cilinders wat het merk is? want dat wistie dus niet, en imi of athena scheelt tuurlijk nog wel in prijs


bij de inlaat, of op de bovenkant van de cilider, of in de cilinder (in de koelribben dus), varieert

Dit bericht is gewijzigd door Djeep op 26-9-2007 om 15:17 uur.
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
5MB5 26-9-2007 15:20 Print reply

Posts: 878
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
ok, thnx btw waar staat bij de MEESTE mt cilinders wat het merk is? want dat wistie dus niet, en imi of athena scheelt tuurlijk nog wel in prijs



of helemaal nergens...sommige cilinders staat niks op...maar is vaak wel uit te dokteren door de poorten te bekijken wat het precies is. ga er van uit dat de qualiteits cilinders wel hun merk vermelden
 
Banaan 26-9-2007 15:21 Print reply

Posts: 5725
nah, zo'n professional ben ik nog niet dat ik mt cilinders aan de hand van de poorten kan herkennen dus
 
5MB5 26-9-2007 15:23 Print reply

Posts: 878
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
nah, zo'n professional ben ik nog niet dat ik mt cilinders aan de hand van de poorten kan herkennen dus


maar het verschil tussen een taiwanees die met een steen de kanalen in de cilinder heeft gekrast, of een italiaan die met een of ander ferrari freesje werkt is door iedereen wel te zien.
 

Dit topic is 87647 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 7 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved