Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 27

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 441 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #45360 - "kleine vragen" topic - deel 27
Pagina 11 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 87684 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-simon- 27-9-2007 21:30 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pimmy
Bij mn nude zit de uitlaat in 2 stukken en ik moet dan pijp van de bocht in een lange pijp die naar de demper gaat schuiven. Nu lekt de uitlaat dik bij die overgang. Dus hoe maak ik die overgang het makkelijkste gasdicht?


mischien dat zoon rubber die bij een honda mt enzo bij de demper zit werkt. daar heb je ook dat 2 buizen over elkaar schuiven.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
MotoGPnsr 27-9-2007 21:35 Print reply

Posts: 332
weet iemand een lijst met regels waar vriend agent zich bij een rollerbankmeting aan moet houden?

beter voorkomen dan genezen, of betalen in dit geval
 
Honda NSR Racing Team, Mind my Speed, Watch your Children
NICK75 27-9-2007 21:38 Print reply

Posts: 242
Is een keihin carb. 18mm imitatie een beetje goed??qua afwerking enz.

Mvg, Nick.

Dit bericht is gewijzigd door NICK75 op 27-9-2007 om 21:38 uur.
 
gangsterjens 27-9-2007 21:38 Print reply

Posts: 1553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NICK75
Is een keihin carb. 18mm imitatie een beetje goed??

Mvg, Nick.

juu

 
Hoi
5MB5 27-9-2007 21:39 Print reply

Posts: 878
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NICK75
Is een keihin carb. 18mm imitatie een beetje goed??qua afwerking enz.

Mvg, Nick.

Dit bericht is gewijzigd door NICK75 op 27-9-2007 om 21:38 uur.


nee, alleen de originele van keihin en mikuni zijn goed. imiatie is bij carburateurs altijd kut. net als alle andere imitatie spullen.
 
laurenh 27-9-2007 21:51 Print reply
Posts: 155
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]


fast arrow is trouwens veel leuker dan die andere 2 cilinders, is van gietijzer, dus kan je ook nog honen, want vastlopen doet e


ik rijd zelf ook 15 heen en 15 terug op een dag. Ik rijd fast arrow (70) als je gewoon altijd rustig warmrijd en altijd zorgt voor goede smering gaat ook een immitatie lang mee..
 
NICK75 27-9-2007 22:08 Print reply

Posts: 242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nils024
[...]


nee, alleen de originele van keihin en mikuni zijn goed. imiatie is bij carburateurs altijd kut. net als alle andere imitatie spullen.


Wat is er dan slecht aan??
 
5MB5 27-9-2007 22:10 Print reply

Posts: 878
niet goed af te stellen omdat de maatvoeringen binnenin niet nauwkeurig genoeg zijn. vaak verkeerde doorgangen voor luchtschroef en luchtkanaaltjes. stationairsproeier vaak de verkeerde, sproeiermaat komt niet overeen met de werkelijke maat in de sproeier. snel versleten, bros aluminium dus alles breekt snel af of trilt kapot. alleen maar ellende op den duur
 
ludo 27-9-2007 22:12 Print reply

Posts: 894
hallo ik ben van plan om een mtx te kopen
maar ik wil graag een mtx met watergekoelde blok
en op internet zijn er bijna allen maar luchtgekoelde te koop

dus mij vraag kan je onder een mtx zonder aanpassing een watergekoeld blok er onder zetten
 
zie mijn rs project http://www.brommerforum.nl/projects/detail_main/388 :D
- Han - 27-9-2007 22:13 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ludo
hallo ik ben van plan om een mtx te kopen
maar ik wil graag een mtx met watergekoelde blok
en op internet zijn er bijna allen maar luchtgekoelde te koop

dus mij vraag kan je onder een mtx zonder aanpassing een watergekoeld blok er onder zetten


ja, nsr blok past er zo onder. Je kan oko de rechtercarterhelft en cilinder van een nsr pakken
 
<10.000 posts
5MB5 27-9-2007 22:14 Print reply

Posts: 878
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ludo
hallo ik ben van plan om een mtx te kopen
maar ik wil graag een mtx met watergekoelde blok
en op internet zijn er bijna allen maar luchtgekoelde te koop

dus mij vraag kan je onder een mtx zonder aanpassing een watergekoeld blok er onder zetten


onder een SH, dus de mtx met kappen op de tank enzo, past zo een watergekoeld blok.

je kan ook een nsr cilinder, kop en koppelingsdeksel halen en die op je blok zetten dan is ie ook watergekoeld. dan ff radiateur van een mtx-r monteren op de steuntjes die er al zitten en hij is klaar
 
Rick_koningslust 27-9-2007 22:29 Print reply

Posts: 1467
even een vraag,
het hier 2 assen van mijn arola project, op de ene moet draad op, bij de andere moet er draad IN.
dit moet linkse draad zijn.
Het gat waar linkse draad IN moet mag max. 10mm zijn. niet groter i.v.m sterkte.
zijn er gewoon linkse tappen zodat je op 10mm uit komt? en hoe worden deze maten aangegeven? gewoon 10mm? of een bepaalde naam en wat moet ik dan voorboren?
dit geld hetzelfde voor de snij-ijzers

Dit bericht is gewijzigd door Rick-mtx-SH op 27-9-2007 om 22:31 uur.
 
Geen eergevoel of ambitie? Wordt landverrader bij de politie! ik zal pas stoppen met werken, als al mijn spreuken te lezen zijn in schijthokken&kerken
daanmtx 27-9-2007 23:21 Print reply

Posts: 3759
Iris RX ketting, goeie shizzle?

op easyp. staat namelijk alleen maar TNT en tsubaki ofzo, lijkt me dat dit de beste is?

Dit bericht is gewijzigd door daanmtx op 27-9-2007 om 23:23 uur.
 
Honda VFR400R
5MB5 27-9-2007 23:32 Print reply

Posts: 878
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rick-mtx-SH
even een vraag,
het hier 2 assen van mijn arola project, op de ene moet draad op, bij de andere moet er draad IN.
dit moet linkse draad zijn.
Het gat waar linkse draad IN moet mag max. 10mm zijn. niet groter i.v.m sterkte.
zijn er gewoon linkse tappen zodat je op 10mm uit komt? en hoe worden deze maten aangegeven? gewoon 10mm? of een bepaalde naam en wat moet ik dan voorboren?
dit geld hetzelfde voor de snij-ijzers

Dit bericht is gewijzigd door Rick-mtx-SH op 27-9-2007 om 22:31 uur.


je hebt dus een tap en snij-ijzer voor M10 linkse draad nodig.

M10 voorboren op 0,8 * 10 + 0,2 = 8.2mm

Dit bericht is gewijzigd door nils024 op 28-9-2007 om 0:31 uur.
 
Pau1 28-9-2007 9:33 Print reply

Posts: 418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pau1
Bij de hoeveel km is het gerbuikelijk de brommer een beurt te geven. Meestal 5000 ofzo iets toch. ik heb er nu 4600 km op zitten, maar rijd nog goed (voor zover ik er verstand van heb). Dus moet ik em al een buurt laten geven ja of nee?


 

Dit topic is 87684 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 11 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved