Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - voorrem gpr 2004

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 874 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #45356 - voorrem gpr 2004
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 650 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DoDo-tomos 24-9-2007 17:59 Print topicpost

Posts: 1842
ik heb dus een probleem met mijn voorrem.
het is dus zo dat hij de druk wel op wil bouwen maar niet wil behouden.
als ik stil sta kan ik hem gwn makkelijk laten remmen en dan is die niet sponzig.
rem ik zn 15sec niet dan valt de druk weg en kan ik weer beginnen met druk opbouwen.

lekt geen vloeistof.
remblokken zijn nog goed.
remschijf is niet vet en blokken ook niet.

 
of vraag het niek de wildt

Leen 24-9-2007 18:16 Print reply

Posts: 26877
rempomp is gaar.
 
Matthijs90 24-9-2007 22:48 Print reply

Posts: 72
Zit er nog voldoende remvloeistof in?
 
5MB5 24-9-2007 22:54 Print reply

Posts: 878
remslang er af halen, passende bout zoeken die in rempomp past zodat je em kan afsluiten, dan pompen en kijken of ie druk opbouwt of juist doorslaat. als ie druk opbouwt is je pomp goed en zit er gewoon nog ergens lucht in je leiding/klauw
 
nix 25-9-2007 11:01 Print reply
Posts: 253
Hij zal toch wel ergens moeten lekken.

Lijstje:
- oliepeil controleren, remmen goed ontlucht
- rubberen remslang? nakijken tegen beschadigingen ed of vervangen door een stalen
- koperen ringen wel aanwezig? zoja, reviseren voor kleine krasjes.
- remklauw controleren tegen lekken
- rempomp vervangen

De meest kritieke stukken zijn volgens mij de remklauw en rempomp omdat daar bewegende delen inzitten.
 
We hebben het ook zitten: tegen 2010 ook nummerplaat voor brommers in Belgie
mtx-motard 25-9-2007 11:13 Print reply

Posts: 14947
opnieuw ontluchten. daarna nog niet goed, dan ff je zuigers nakijken.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
rubbert 25-9-2007 12:45 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nils024
remslang er af halen, passende bout zoeken die in rempomp past zodat je em kan afsluiten, dan pompen en kijken of ie druk opbouwt of juist doorslaat. als ie druk opbouwt is je pomp goed en zit er gewoon nog ergens lucht in je leiding/klauw



kan alleen maar je rem pomp zijn, want als er ergens lucht in zit is hij gelijk al sponzig, maar nu pompt ie eerst wel maar lekt wss de pompt terug in je reservoir, en kijk voor de zekerheid nog ff overal of hij echt nergens lekt, met name je remcilinders in je remklauw
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Jozeff - Forum en Sales Moderator 25-9-2007 13:07 Print reply

Posts: 10835
heb je een kromme schijf?

dan heb je dit verschijnsel ook.

of is de druk ook weg als je 15 sec stil staat?
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.

Dit topic is 650 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved