Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cross setup mtx r2

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1049 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #45354 - cross setup mtx r2
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 4409 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

5MB5 25-9-2007 22:07 Print reply

Posts: 878
ik weet zo ff geen tuner voor je, maar zoek er eentje die vaker aan een g3 gewerkt heeft en weet wat de div wanddiktes van de kanalen zijn.

als je het uitlaatkanaal hoger maakt zi je al heel snel met een heel dun wandje tussen je uitlaat kanaal en koelvloeistof ruimte er boven..daar zit heel weinig vlees. ook als je em op redelijk grote hoogte breder maakt richting je spoelers heb je best snel kans dat je in koelvloeistof ruimte uitkomt precies tussen uitlaatkanaal en verstevigingsrug die naast tussen uitlaat en achterste spoeler omhoog loopt.
 
-simon- 25-9-2007 22:11 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nils024
ik weet zo ff geen tuner voor je, maar zoek er eentje die vaker aan een g3 gewerkt heeft en weet wat de div wanddiktes van de kanalen zijn.

als je het uitlaatkanaal hoger maakt zi je al heel snel met een heel dun wandje tussen je uitlaat kanaal en koelvloeistof ruimte er boven..daar zit heel weinig vlees. ook als je em op redelijk grote hoogte breder maakt richting je spoelers heb je best snel kans dat je in koelvloeistof ruimte uitkomt precies tussen uitlaatkanaal en verstevigingsrug die naast tussen uitlaat en achterste spoeler omhoog loopt.


ik ken verder geen tuners.
en die hier op bf zitten/zaten zijn of gestopt of niet meer actief hier. dan heb je nog twins maar die doen eigenlijk alleen maar scooter cilinders en van nieuwere brommers. en verder zou ik er geen weten.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
buldogo2 25-9-2007 22:45 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


ik ken verder geen tuners.
en die hier op bf zitten/zaten zijn of gestopt of niet meer actief hier. dan heb je nog twins maar die doen eigenlijk alleen maar scooter cilinders en van nieuwere brommers. en verder zou ik er geen weten.


je kan JS-tuning probeere, weet nie of die et nog doet...maar als je em de tijd gund, kan i et best netjs, heeft mijn cil toendertijd ook gedaan en me kop, mja dan moe je der wel geld voor neer tele natuurlijk
 
Born to ride
-simon- 25-9-2007 22:54 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
[...]


je kan JS-tuning probeere, weet nie of die et nog doet...maar als je em de tijd gund, kan i et best netjs, heeft mijn cil toendertijd ook gedaan en me kop, mja dan moe je der wel geld voor neer tele natuurlijk


weet je mischien wat de diameter is van een ori r2 cilinder?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
buldogo2 25-9-2007 23:34 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


weet je mischien wat de diameter is van een ori r2 cilinder?


49mm geloofk
 
Born to ride
-simon- 26-9-2007 18:28 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
[...]


49mm geloofk


oke. maar dan gaat hij dus naar 53mm.

en ik laat waarschijnlijk alles doen door benellifan hier op het forum. heeft iemand hier ervaring mee?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
-simon- 26-9-2007 22:27 Print reply

Posts: 8211
53mm zuigers waar zitten die normaal eigenlijk in?
zijn die er gewoon voor een r2 of zijn dat zuigers van een crossmotor?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
De Schout 26-9-2007 23:18 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
[...]


49mm geloofk



49,50mm std..
 
tune tweak fiddle bang bummer
mtx-motard 26-9-2007 23:18 Print reply

Posts: 14947
benellifan leverd goed werk, en is volledig te vertrouwen.

hij beschikt over professioneel gereedschap. en is niet overbodig duur, zoals vele.


 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
- Han - 26-9-2007 23:45 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
[...]


je kan JS-tuning probeere, weet nie of die et nog doet...maar als je em de tijd gund, kan i et best netjs, heeft mijn cil toendertijd ook gedaan en me kop, mja dan moe je der wel geld voor neer tele natuurlijk


ik kan het hem wel eens vragen. Hij sprint hier altijd in de weg waar ik woon
 
<10.000 posts
-simon- 28-9-2007 19:41 Print reply

Posts: 8211
in het membraam zit een plaat met een gat van net zo groot of iets groter als de doorgang van de carb en spruitstuk. 18mm dus. waar is dit voor? en zitten er in een r2 membraam ori carbon kleppen?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
5MB5 28-9-2007 19:51 Print reply

Posts: 878
die plaat is voor een gelijkmatigere doorstroming, zit bijv ook in een honda rs50e blokje van een nsr50r racertje, vaak in combinatie met een stuffer, zon plastik opvulblokje in het membraan. kun je dus het beste zo laten
 
-simon- 28-9-2007 19:54 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nils024
die plaat is voor een gelijkmatigere doorstroming, zit bijv ook in een honda rs50e blokje van een nsr50r racertje, vaak in combinatie met een stuffer, zon plastik opvulblokje in het membraan. kun je dus het beste zo laten


ja hij steekt er ook in.
maar ik wil straks een keer met grotere carb gaan rijden. kan ik dat gat dan opboren of dan gewoon dat ding eruit laten?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Dit topic is 4409 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved