Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Carburateur keuze en membraam

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 880 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #45324 - Carburateur keuze en membraam
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1735 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

70cchonda 23-9-2007 11:01 Print topicpost
Posts: 67
Hallo

Weet iemand welke kwaliteit de keihin import 18 mm carburateur is.En wat voor membraam ik het beste kan nemen zat te aan malossi 4 kleps membraam. De cilinder die ik heb is een hm 167 opgeboort tot 43 mm.

Alvast bedankt
 

allbrezz 23-9-2007 11:11 Print reply

Posts: 493
de kwaliteit van de 18 mm keihin cabrateur is goed vor op 50 cc maar voor 70 zou ik toch groter nemen
btw de kwaliteit van imitatie is heel erg broos als moet echt goed opletten bij het vast draaien heb er zelf al 2 verneukt
bij orgi 18 mm is de choke wel irri die kan niet blijven zitten dit is bij de imitaie wel zo
en membraam .... membraam maakt hierbij niet veel uit
mijne rijde prima met 4 kleps maar 4 kleps malosie is volgen mij gewoon merk-onderdelen
 
als jeje brommer ondercontrole hebt, rijd je gewoon niet hard genoeg
70cchonda 23-9-2007 11:33 Print reply
Posts: 67
Ik heb al een 20 mm mikuni maar ik krijg hem niet werkent hij schiet meteen naar 6000 toeren en is niet aftestellen ik heb ook al verschillende sproeiers geprobeert.En bij de 13 mm heeft hij een hele trage gasreactie. Verandert dat als ik het orginele membraam verander?
 
allbrezz 23-9-2007 11:39 Print reply

Posts: 493
misschien een klein beetje maar niet veel hoor

en wat voor cilinrde heb je ?

 
als jeje brommer ondercontrole hebt, rijd je gewoon niet hard genoeg
70cchonda 23-9-2007 11:40 Print reply
Posts: 67
Hm 167 43 mm. De belgische versie van ori honda

Dit bericht is gewijzigd door 70cchonda op 23-9-2007 om 11:41 uur.
 
allbrezz 23-9-2007 11:46 Print reply

Posts: 493
wat is een hm 167 43mm ??
50 60 of 70cc ?

 
als jeje brommer ondercontrole hebt, rijd je gewoon niet hard genoeg
Hardstyle 23-9-2007 11:50 Print reply

Posts: 1077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: allbrezz
wat is een hm 167 43mm ??
50 60 of 70cc ?



60

 
bladiebladieblaa - Racing in my blood! -
allbrezz 23-9-2007 16:23 Print reply

Posts: 493
k daar werkt een 18mm keihin prima op ik zou gewoon voor 4 kleps standaart membraam gaan en dan sproeier 90 of 100 pakken
 
als jeje brommer ondercontrole hebt, rijd je gewoon niet hard genoeg
5MB5 23-9-2007 17:16 Print reply

Posts: 878
standaard honda 4 kleps past er niet in zonder wig (waarmee je weer problemen met vlotterniveau kan krijgen)

pak een standaard 2-kleps en zet er carbon plaatjes in, of als het echt moet pak een 4 kleps met carbon plaatjes die voor een mt/mb cilinder gemaakt is zodat je geen wig nodig hebt. (bijv een adige membraan, al zou ik die niet nemen omdat die gewoon ronduit bagger afgewerkt zijn)

zet er alsjeblieft GEEN import carburateur op. dat is de grootste rotzooi die je maar kan kopen en geeft alleen maar problemen met afstellen, ze trillen kapot en alles breekt af als je er al naar kijkt.

als je geld wil besparen koop dan een gebruikte originele 18mm keihin van een MB-8 of MT-8


 
70cchonda 23-9-2007 20:05 Print reply
Posts: 67
Okee bedankt ik zal nog even kijken wat het dan word in iedergeval geen Immi meer en malossi.

Nog een vraagje welke plaatjes kan ik het beste kopen olympia of boyesen?

En past dit in orginele membraam.

http://50cc.nl/plaatje2.asp?Img=21511.jpg

http://50cc.nl/plaatje2.asp?Img=1705.jpg

Dit bericht is gewijzigd door 70cchonda op 24-9-2007 om 18:26 uur.

Dit bericht is gewijzigd door 70cchonda op 24-9-2007 om 18:27 uur.
 

Dit topic is 1735 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved