Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Honda NSR probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1423 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #45240 - Honda NSR probleem
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2836 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MotoGPnsr 18-9-2007 21:39 Print reply

Posts: 332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
sinds wanneer heeft een nsr contactpunten?



ik heb geen idee maar dat werd mij verteld door een ouwe zeikerd in mn straat, want dit had ie vroeger ook met zn zundapp

alhoewel die liep (zogenaamd) vroeger ff 135 dus misschien opnieuw bullshit verhaal

maar leek me wel logisch omdat het een oude brommer is en mn citta heeft ook contactpuntjes?

Dit bericht is gewijzigd door MotoGPnsr op 18-9-2007 om 21:41 uur.
 
Honda NSR Racing Team, Mind my Speed, Watch your Children
BIET 18-9-2007 21:40 Print reply

Posts: 22355
heb je uberhaupt wel ingereden?
Is je compressi nog goed?
Reed hij voor je vastloper wel goed?
Weet je waarom hij is vastgelopen?



Een NSR heeft geen contactpunten, maar een cdi gebeuren ontsteking.

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 18-9-2007 om 21:41 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
MotoGPnsr 18-9-2007 21:45 Print reply

Posts: 332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
heb je uberhaupt wel ingereden?
Is je compressi nog goed?
Reed hij voor je vastloper wel goed?
Weet je waarom hij is vastgelopen?



Een NSR heeft geen contactpunten, maar een cdi gebeuren ontsteking.

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 18-9-2007 om 21:41 uur.




jahh ik heb wel ingereden maar zoals ik had verteld kwam ie toen ik die zuiger en alles erin heb gezet ook al niet boven de 7000 toeren(tenzij ik met de koppeling speel, of terug en op schakel)

compressie denk ik wel want hij geeft wel behoorlijke weerstand als ik aanren? tenzij dit iets anders is

voor de vastloper reed hij redelijk alleen kon ik niet langer dan 30 seconden vol gas rijden

en ik had geen idee waarom ie vast is gelopen, na een bochtje sloeg ie uit en ik kreeg hem in geen enkele versnelling in beweging en de kickstarter zat ook muurvast
 
Honda NSR Racing Team, Mind my Speed, Watch your Children
BIET 18-9-2007 21:47 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoGPnsr
[...]




jahh ik heb wel ingereden maar zoals ik had verteld kwam ie toen ik die zuiger en alles erin heb gezet ook al niet boven de 7000 toeren(tenzij ik met de koppeling speel, of terug en op schakel)

compressie denk ik wel want hij geeft wel behoorlijke weerstand als ik aanren? tenzij dit iets anders is

voor de vastloper reed hij redelijk alleen kon ik niet langer dan 30 seconden vol gas rijden

en ik had geen idee waarom ie vast is gelopen, na een bochtje sloeg ie uit en ik kreeg hem in geen enkele versnelling in beweging en de kickstarter zat ook muurvast



Je afstelling is zowieso 3x niets. Probleem zit hem waarsg ook niet in de ontsteking omdat ie er wel boven uit kan komen, ik zou het hem in de afstelling zoeken om te beginnen.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
MotoGPnsr 18-9-2007 21:49 Print reply

Posts: 332
jahh maar ik heb allerlij soorten sproeiers geprobeerd en mn stationairschroef en luchtschroef ook lopen doen.

daarom vroeg ik of die neppe carbone 6-kleps niet de oorzaak kan zijn?
 
Honda NSR Racing Team, Mind my Speed, Watch your Children
BIET 18-9-2007 21:50 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoGPnsr
jahh maar ik heb allerlij soorten sproeiers geprobeerd en mn stationairschroef en luchtschroef ook lopen doen.

daarom vroeg ik of die neppe carbone 6-kleps niet de oorzaak kan zijn?

Sluit het membraan goed?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
MotoGPnsr 18-9-2007 21:51 Print reply

Posts: 332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Sluit het membraan goed?



nou toen ik hem kreeg niet dus toen had ik hem uit elkaar geschroefd, beetje goedgebogen en toen erin gezet, maar misschien is ie weer terug open gebogen?
 
Honda NSR Racing Team, Mind my Speed, Watch your Children
BIET 18-9-2007 21:52 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoGPnsr
[...]



nou toen ik hem kreeg niet dus toen had ik hem uit elkaar geschroefd, beetje goedgebogen en toen erin gezet, maar misschien is ie weer terug open gebogen?

whewhe, de kans is klein dat het helemaal goed zit. Beter koop je fatsoenlijke shit inplaats van zow oostblok te doen.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Royal Club 18-9-2007 21:53 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoGPnsr
[...]



nou toen ik hem kreeg niet dus toen had ik hem uit elkaar geschroefd, beetje goedgebogen en toen erin gezet, maar misschien is ie weer terug open gebogen?


omg
we hebben toch DUIDELIJK in dat topic gezegt dat je ze moest OMDRAAIEN
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
MotoGPnsr 18-9-2007 21:55 Print reply

Posts: 332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


omg
we hebben toch DUIDELIJK in dat topic gezegt dat je ze moest OMDRAAIEN



jahh klopt ook wel,
maar zie jij de 2 kanten maar een te herkennen als je ze al open hebt geschroefd

stond geen tekst op niks?

maar dit is dus WAARSCHIJNLIJK wel de oorzaak?


EDIT: Motoimport zuigt zwaar, heel veel verkeerde shit hadden ze gestuurd en dus kennelijk ook verbogen shit

Dit bericht is gewijzigd door MotoGPnsr op 18-9-2007 om 21:56 uur.
 
Honda NSR Racing Team, Mind my Speed, Watch your Children
BIET 18-9-2007 21:55 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


omg
we hebben toch DUIDELIJK in dat topic gezegt dat je ze moest OMDRAAIEN

naja dat is ook maar een tijdelijke oplossing, je kan beter nieuwe kleppen kopen, aangezien dat toch niet zo veel kost.


@ts:
klootviool, als je die dingen scheef zijn kan je toch wel zien welke kant de bove en onderkant is, heb je ze er dan ook weer willekeurig ingestopt ofzow


en dit kan de oorzaak zijn of een deel ervan ja

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 18-9-2007 om 21:56 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Royal Club 18-9-2007 21:57 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoGPnsr
[...]



jahh klopt ook wel,
maar zie jij de 2 kanten maar een te herkennen als je ze al open hebt geschroefd

stond geen tekst op niks?

maar dit is dus WAARSCHIJNLIJK wel de oorzaak?


EDIT: Motoimport zuigt zwaar, heel veel verkeerde shit hadden ze gestuurd en dus kennelijk ook verbogen shit

Dit bericht is gewijzigd door MotoGPnsr op 18-9-2007 om 21:56 uur.


onthoud je je eigen naam wel?

je ziet toch welke kant ze gebogen staan?

naja, fix ff nieuwe kleppen en probeer het dan
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
MotoGPnsr 18-9-2007 21:59 Print reply

Posts: 332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

naja dat is ook maar een tijdelijke oplossing, je kan beter nieuwe kleppen kopen, aangezien dat toch niet zo veel kost.


@ts:
klootviool, als je die dingen scheef zijn kan je toch wel zien welke kant de bove en onderkant is, heb je ze er dan ook weer willekeurig ingestopt ofzow


en dit kan de oorzaak zijn of een deel ervan ja

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 18-9-2007 om 21:56 uur.



jahh in principe wel maar ze waren denk nog niet eens 1/10 deel van een milimeter verbogen dus veel aandacht gaf ik er niet aan.

maarja, dit zal ik dan ook ff bij mn lijstje als top prioriteit stellen.

maar waarom doet ie dan boven de 8000 toeren, dus in en na mn powerband we alles goed?
 
Honda NSR Racing Team, Mind my Speed, Watch your Children
BIET 18-9-2007 22:01 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoGPnsr
[...]



jahh in principe wel maar ze waren denk nog niet eens 1/10 deel van een milimeter verbogen dus veel aandacht gaf ik er niet aan.

maarja, dit zal ik dan ook ff bij mn lijstje als top prioriteit stellen.

maar waarom doet ie dan boven de 8000 toeren, dus in en na mn powerband we alles goed?

geen moeilijke vragen gaan stellen, het kan ook ergens anders aan liggen, het is mogelijk dat je carterdruk je membraan nog wel laat sluiten namelijk
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
MotoGPnsr 18-9-2007 22:02 Print reply

Posts: 332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


onthoud je je eigen naam wel?

je ziet toch welke kant ze gebogen staan?

naja, fix ff nieuwe kleppen en probeer het dan



nieuwe kleppen? of deze gewoon voor de verandering eens omdraaien?
 
Honda NSR Racing Team, Mind my Speed, Watch your Children

Dit topic is 2836 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved