Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Set up Rieju Smx ( am6 )

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 871 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #45229 - Set up Rieju Smx ( am6 )
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 4634 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

sparco puch 18-9-2007 17:24 Print topicpost
Posts: 84
ik ben bezig met het " opmooien " van men geliefde bromsie, en ook innerlijk wil ik wat veranderen.
is mij verteld dat 50 cc malossie team mhr een optrek cilinder is, ook las ik hiero dat leovinci v6 een laagtoerige auspuff is. dat beteken veel koppel en wat minder qua snelheid.
maar ik wil juist dat hij gewoon uber hard kan optrekken ( zeg maar autowheely in zen 2 , niet dat ik opt achter wiel wil rijden of zo, want dan had ik wel een 1wieler gekocht ) maar gewoon dat hij zo onwijs hard kan optrekken.

dus is dit wat ?

50 cc Malossie Team MHR
Leovinci v6 auspuff
19mm dellortho carb

is het mogelijk wat ik wil met deze set up ?
en wat is ongeveer de snelheid ( al weet ik dat dat af hangt van vertandingen en ook met dat optrekken dat dat ook van de vertanding afhangt, maar als we uit gaan van standaart ) ( ik hoef trouwens ook niet egt harder als 8O das wel een mooie snelheid, als ie er maar snel op zit :P )

groeten martijn
 

Royal Club 18-9-2007 17:26 Print reply

Posts: 60390
probleem is dat als je te licht vertand, je dikke overtoeren gaat blazen

lichter vertanden doe je dus om niet harder te gaan als 80, mja imo neem je een mhr80 icm een leovisnie v8 draait minder toeren denkz
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
teamdoko 18-9-2007 17:44 Print reply
Posts: 420
50 mhr team is een toerenbeuker en weinig koppel.
leo v6 is laagtoerig.
leo v6 is zobiezo kut uitlaat als je naar prestaties kijkt

beter pakje
mhr 80/ roze top
21 del.
dopplerrukkas
en mhr uitlaat of yasuni cross hm
dan haj onwies koppel
 
Royal Club 18-9-2007 17:45 Print reply

Posts: 60390
mhr uitlaat is 400euro :P niet echt de prestaties waard imo?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
teamdoko 18-9-2007 17:48 Print reply
Posts: 420
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
mhr uitlaat is 400euro :P niet echt de prestaties waard imo?


2de hands
zie je ze wel is staan
yasuni cross hm moet er ook goed op lopen zeggen ze
anders miss een van kawa kx passend beunen of cr 80
 
Royal Club 18-9-2007 17:48 Print reply

Posts: 60390
yasuni cross hm dus
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
teamdoko 18-9-2007 17:52 Print reply
Posts: 420
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
yasuni cross hm dus


k dacht dat ie bovenlangs wou.
anders zijn yasuni hmr 2 en r3 ook wel aardig opties
 
sparco puch 18-9-2007 17:52 Print reply
Posts: 84
eigenlijks wou ik gewoon bij de 50 cc blijven
maar deze set up is niet veel soeps ? of is het gewoon volgens jullie verstandig om te doen,

eigenlijks heb ik geen zin om dr 8O cc onder te gaan gooien en zo , ( kom je qua prijs ook lekker hoog uit , omdat ook nieuwe krukas in moet en zo )

maar wat voor set up word er dan aan geraden , liefst in de 50cc catogorie , en als dat gewoon niet mogelijk is ( met wat ik wil , zie post 1 )
wat moet ik dan hebben ? , ( miss ga ik dan wel over naar een hoger aantal cc's )

groetjes martijn
 
Royal Club 18-9-2007 17:56 Print reply

Posts: 60390
nou probleem is
dat je met 50cc bijne geen enkele cilinder heb die genoeg koppel levert onderin om te autowhielien
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
-simon- 18-9-2007 17:56 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sparco puch
eigenlijks wou ik gewoon bij de 50 cc blijven
maar deze set up is niet veel soeps ? of is het gewoon volgens jullie verstandig om te doen,

eigenlijks heb ik geen zin om dr 8O cc onder te gaan gooien en zo , ( kom je qua prijs ook lekker hoog uit , omdat ook nieuwe krukas in moet en zo )

maar wat voor set up word er dan aan geraden , liefst in de 50cc catogorie , en als dat gewoon niet mogelijk is ( met wat ik wil , zie post 1 )
wat moet ik dan hebben ? , ( miss ga ik dan wel over naar een hoger aantal cc's )

groetjes martijn


als je persee mhr wil wordt het wel duur ja. maar als je er een DR80 onder legt met doppler krukas ofzo dan ben je netzoveel of mischien wel minder kwijt als een mhr cilinder.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
teamdoko 18-9-2007 18:25 Print reply
Posts: 420


eigenlijks heb ik geen zin om dr 8O cc onder te gaan gooien en zo , ( kom je qua prijs ook lekker hoog uit , omdat ook nieuwe krukas in moet en zo )


denk dat je met alleen al mhr cillindertje net zo duur uit bent
als een dr80 cillinder met doppler krukasje

 
sparco puch 18-9-2007 18:34 Print reply
Posts: 84
oke, maar ik blijf liever bij de 50 cc ( ivm wouten hiero en pa en moetje )
oke wat is anders dan een optie ??

noem gewoon een paar set upjes met ( wat ik graag wil, voor zo ver mogelijk dan )
en wat daar goed aan is

mvg
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 18-9-2007 18:35 Print reply

Posts: 13700
Polini 80 giet en Yasuni cross Hm zullen leuk lopen voor wheelies



Trouwens, een mhr50 heeft je krukas ook genoeg van te lije aangezien die nogal wat toeren maken.

Dit bericht is gewijzigd door Trax op 18-9-2007 om 18:36 uur.
 
Royal Club 18-9-2007 18:36 Print reply

Posts: 60390
eeehm sparco

je bent met 50cc mhr oid ook gewoon de lul, alleen net iets minder hard dan met 80cc

vroeger was de regel

2kw is 2kw

mja

je kan natuurlijk
50mhr
50manston
50 pro race (bestond die?)
oid nemen
icm een leo v6
16mm, ori filter

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
doppler50 en gianelli of doppler uitlaat ofzo. en dan 19mm carbje oid erachter.



maar ik denk dat je met 50cc domweg je brommer niet omhoog zult krijgen in zn 2
tenzij je vertanding 11/72 neemt ofzo

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 18-9-2007 om 18:37 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
-simon- 18-9-2007 18:37 Print reply

Posts: 8211
doppler50 en gianelli of doppler uitlaat ofzo. en dan 19mm carbje oid erachter.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Derbi Joris 18-9-2007 18:38 Print reply
Posts: 1165
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
eeehm sparco

je bent met 50cc mhr oid ook gewoon de lul, alleen net iets minder hard dan met 80cc

vroeger was de regel

2kw is 2kw

mja

je kan natuurlijk
50mhr
50manston
50 pro race (bestond die?)
oid nemen
icm een leo v6
16mm, ori filter

maar ik denk dat je met 50cc domweg je brommer niet omhoog zult krijgen in zn 2
tenzij je vertanding 11/72 neemt ofzo

Ik zou voor een doppler 50cc gaan met doppler uitlaat lijkt mijn een goede prijs/vermogen verhouding hebben
 

Dit topic is 4634 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved