Ik heb nu een mtx met 80cc lc blokje he, nu wou ik er eigenlijk nog een 50cc lc blokje (mbx/nsr/mtx-r) bij hebben voor als dit blok weer is uit elkaar ligt of als de woute hier weer is zo'n maand controle hebben (leg ik er lekker een 70snelmerk op en 6bak derin) maar wat zou een gewoon std 50cc lc blokje kosten incl cilinder en de rest van de zoei??
[sales] roadrunner heeft er d8 ik nog 1tje liggen voor weinig, moet nog wel een tandwiel van de 2e versnelling in en nog een pet op de cili. ook moet de cili gehoond worden, en een revisiebeurtje kan geen kwaad vraag um wat ie ervoor wil hebbe [/sales]
maar ik denk verder dat 250 gulden voor een gaar blok normaal is.... meer is het echt niet waard, ook nog afhankelijk van de staat of incompleetheid.
jah klopt ik heb hier nog zon blokje liggen, komt onder een mtx-r vandaan.
Karter en cilinder, cil moet een hoon beurt hebben, en pet ontbreekt.
Inhoud van het blok heb ik nog wel ergens liggen, alleen de 2e versnellig ontbreekt, omdat ik die heb moeten overzetten naar mijn 80cc.
omdat alle tanden eraf zijn gevlogen.
Quote:maar ik denk verder dat 250 gulden voor een gaar blok normaal is.... meer is het echt niet waard, ook nog afhankelijk van de staat of incompleetheid.
wow :n 250 gulden??????? das VET veel.. iig voor een ac blokkie..
heb voor mn mt een keer een andere mt gekocht... (mijn blok was gaar en had dringend andere nodig).. die mt en gare blok heb ik later weer verkocht...
gekocht voor: 100
mt zonder blok verkocht voor: 25
gare mt blok: 25
dus ik heb voor 50 gulden een blokkie gekocht.. en dat vond ik eigenlijk al teveel..
als hij redelijk tot goed is.. een eurotje of 70 ofzo...
Veel meer moet je er niet aan uitgeven, of je moet een 80mbx tegen komen.. die zijn wat prijziger
als hij redelijk tot goed is.. een eurotje of 70 ofzo...
Veel meer moet je er niet aan uitgeven, of je moet een 80mbx tegen komen.. die zijn wat prijziger
ik heb dus al een mbx80blok eronder liggen, nu wou ik er nog een "origineel" 50blokje (lc) bij hebben...