5MB5 |
17-9-2007 20:15 |
Posts: 878 |
mischien dat ie met een hpi en een op maat gemaakte uitlaat nog iets harder wil
|
|
|
|
.puch_chopper |
17-9-2007 20:16 |
Posts: 7851 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: nils024
mischien dat ie met een hpi en een op maat gemaakte uitlaat nog iets harder wil
ja dat weet ik wle zeker
maar dat zover wil ik niet gaan
|
|
|
|
mbrulezzz |
17-9-2007 20:17 |
Posts: 2084 |
denk dat dat dan weer net wat te duur word?
|
|
MB racing |
|
.puch_chopper |
17-9-2007 20:19 |
Posts: 7851 |
idd
maar ik wil ook wel weten of dit wel een goede uitlaat is voor 50cc?
|
|
|
|
5MB5 |
17-9-2007 20:20 |
Posts: 878 |
klopt, kost weer geld, maar ik denk dat je als je aan je cilinder en kop niks wil veranderen je niet verder zult komen. 80-85 is al best wat met originele cilinder en kop
|
|
|
|
THOMASJEUHHH |
17-9-2007 20:22 |
Posts: 4159 |
mijn buurjongen heeft ori derbi cilinder met hpi en 17,5 dellórto en eenof ander bovenlangs uitlaatje,, en dat ding gaat serieus dik 110:S
|
|
bwoaahhppp,,.. |
|
.puch_chopper |
17-9-2007 20:22 |
Posts: 7851 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: nils024
klopt, kost weer geld, maar ik denk dat je als je aan je cilinder en kop niks wil veranderen je niet verder zult komen. 80-85 is al best wat met originele cilinder en kop
ja maar je moet eens kijken, sommigen halen de 95 wel met ori cilinder en die originele cilinders van vandaag zijn ook niet niks meer hoor
|
|
|
|
5MB5 |
17-9-2007 20:29 |
Posts: 878 |
klopt...niks mis mee met die dingen
als je het max er uit wil halen kost dat gewoon geld lijkt me. hpi, opmaat, grotere carb
|
|
|
|
Derbi Joris |
17-9-2007 21:04 |
Posts: 1165 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: .puch_chopper
hey wat is nou het meeste vermogen wat ik uit mijn originele derbi cilinder kan halen?
mijn setup nu:
50cc origineel
50cc originele kop
17,5mm dellorto sproeier 82
adige 6 klepper met carbonkleppen
originele filter
MK uitlaat ik denk center maar dan me andere demper en tussenstuk
twv 13-53
powerband ligt tussen de 8k en de 10k>12k hangt van de versnelling af
top ligt rond de 80/85 kan dit nou niet harder??
sproeier is perfect afgesteld
ik zat eraan te denken dat de uitlaat (mk) mischien alleen een 70cc uitlaatje is en ook te hoogtoerig voor originele derbi cilinder
Zet er een gianelli conti op, 21mm carberateur, hpitje dan is het al wat serieuzer. Als je 2de hands zoekt kan het nog goedkoop blijven
|
|
|
|
.puch_chopper |
17-9-2007 21:12 |
Posts: 7851 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi Joris
[...]
Zet er een gianelli conti op, 21mm carberateur, hpitje dan is het al wat serieuzer. Als je 2de hands zoekt kan het nog goedkoop blijven
giannelli
zonder demper 128.89 is dit de gia conti?
|
|
|
|
Royal Club |
17-9-2007 22:33 |
Posts: 60390 |
ori snel zoeken
is met fluiters
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
b e r t |
18-9-2007 9:49 |
Posts: 1855 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: .puch_chopper
[...]
giannelli
zonder demper 128.89 is dit de gia conti?
dat is gianelli bovenlangs ja, gianelli conti bestaat niet. dat zijn 2 merken. maar dat is wel de uitlaat die sommige mensen gia conti noemen.
je noemt je brommer toch ook geen yamahaderbi ofzo???
|
|
|
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
18-9-2007 10:39 |
Posts: 10835 |
powerband kan niet afhangen van de versnelling waarin je zit.
ik zou trouwens best tevreden zijn met 85km/h met 50cc.
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
.puch_chopper |
18-9-2007 19:19 |
Posts: 7851 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
powerband kan niet afhangen van de versnelling waarin je zit.
ik zou trouwens best tevreden zijn met 85km/h met 50cc.
ik bedoel tot zijn 3 trekt hij door naar 12k maar vanaf zijn 4 en gaat hij nogmaar anar de 10k
|
|
|
|
5MB5 |
18-9-2007 19:22 |
Posts: 878 |
iets kleiner voortandwiel, dan kan ie in de 4 net wat meer toeren maken en haal je d'r mischien nog een paar km meer uit
|
|
|
|