honda cr mt 80 |
17-9-2007 19:18 |
Posts: 694 |
120 cc blok er voor kopen
|
|
|
|
erwin fs1 |
17-9-2007 19:19 |
|
Pau1 |
17-9-2007 19:29 |
|
Name of Steel |
17-9-2007 21:08 |
Posts: 3532 |
het volgende:
- sterkere klepveren nemen ( kun je hogere toeren maken ) en dan je tandwielverhouding verlichten ( dus geen extra cc's )
- sowieso je twv verlichten, ga je wel langzamer
- meer cc's ( 70cc op 50cc kopje )
- grotere carb, snelle nok en sterkenklepveren
je kan het zo gek niet verzinnen
|
|
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>-------------- |
|
monkeydriver |
17-9-2007 21:32 |
Posts: 15 |
ik zou het wel graag simpel, goedkoop en "wettelijk" houden
|
|
|
|
Erik 39 |
17-9-2007 21:34 |
Posts: 15088 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: monkeydriver
ik zou het wel graag simpel, goedkoop en "wettelijk" houden
Tandwielverhouding dus
Cilinder, nokkenas, klepveren is allemaal vrij ingewikkeld.
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
17-9-2007 21:35 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]
Tandwielverhouding dus
Cilinder, nokkenas, klepveren is allemaal vrij ingewikkeld.
een spoel is ingewikkeld
cilinder , nokkenas en klepveren vervangen is geen probleem..
als je de nokkenas wilt laten oplassen/slijpen/harden oid dan wordt het iets lastiger met berekenen ed , maar spul erop zetten is niet zo lastig
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 17-9-2007 om 21:37 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
monkeydriver |
17-9-2007 21:37 |
Posts: 15 |
en kan iemand me zeggen waarover het gaat en hoe het moet, want ik ben echt een beginner
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
17-9-2007 21:38 |
Posts: 17929 |
damn, of iedereen gaat ff triest en kinderachtig antwoorden? doe eens volwassen
|
|
|
|
derbi-tuner |
17-9-2007 21:39 |
Posts: 2605 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: monkeydriver
en kan iemand me zeggen waarover het gaat en hoe het moet, want ik ben echt een beginner
de moluculaire wrijfing tussen de assen en de verticale limieten veroorzaakt een negatieve protogeen
dat je da niet weet joh
sorry leid aan het verveel-syndroom
Dit bericht is gewijzigd door loekyhendriksen op 17-9-2007 om 21:40 uur.
|
|
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid |
|
monkeydriver |
17-9-2007 21:40 |
Posts: 15 |
OK, dus ik moet eigenlijk gewoon eezn andere tandwielverhouding erop steken
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
17-9-2007 21:41 |
|
Erik 39 |
17-9-2007 21:41 |
Posts: 15088 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: monkeydriver
OK, dus ik moet eigenlijk gewoon eezn andere tandwielverhouding erop steken
Dat is het makkelijkst ja. Waarom was mijn antwoord dan niet nuttig?
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
monkeydriver |
17-9-2007 21:55 |
Posts: 15 |
het was nuttig, maar ik heb dan nog een vraag: welke verhouding, hoe instaleren, en hoe kom ik er aan.
|
|
|
|
monkeydriver |
19-9-2007 15:24 |
Posts: 15 |
ik heb ook eens iets gehoord over drukveren?
|
|
|
|