Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - ns1 kappen op een honda nsr (tiger)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1069 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #45189 - ns1 kappen op een honda nsr (tiger)
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3977 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

crossgek - Forum en Sales Moderator 16-9-2007 21:47 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
anders koop je gewoon een moterkuip ongeacht welk merk oid. dan maak je dat pas. veel toffer als een ns1 kuip die overbekend is.


mee eens , beter een kappenset die veel te groot is als een kappenset die al 3x eerder op een nsr is gezet
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Joel_koningslust 16-9-2007 21:48 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]



dat is eenzelfde als ik poste ?


klopt ik was wat laat

@mtx motard- je kunt niet zomaar van alle motoren pakken omdat die veel te breed zijn en dan moet je hem versmallen en daardoor haal je de lijn uit de meeste kuipen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Frysk 16-9-2007 22:14 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


klopt ik was wat laat

@mtx motard- je kunt niet zomaar van alle motoren pakken omdat die veel te breed zijn en dan moet je hem versmallen en daardoor haal je de lijn uit de meeste kuipen



wil je zeggen dat NS1 dat in goede verhouding heeft dan vergeleken met NSR ? als mijn NS1 naast de NSR van imko staat is dat ding van hem best klein (rijd niet klein ofzo daar niet van)
 
giggitybyte
crossgek - Forum en Sales Moderator 16-9-2007 22:17 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



wil je zeggen dat NS1 dat in goede verhouding heeft dan vergeleken met NSR ? als mijn NS1 naast de NSR van imko staat is dat ding van hem best klein (rijd niet klein ofzo daar niet van)


blok van ns1/nsr zal in breedte niet veel verschillen.volgens mij niets eigenlijk..
iig niet zoveel als een 4 in lijn cbr blok oid

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 16-9-2007 om 22:17 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Joel_koningslust 16-9-2007 22:19 Print reply

Posts: 14514
nee ik had het over wat mtx motard zei over gewoon een motorkuip pakken, ik doelde op het feit dat hij een cbr kuip ofzo bedoelde

nsr en ns1 scheel idd niet heel erg veel
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
crossgek - Forum en Sales Moderator 16-9-2007 22:21 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
nee ik had het over wat mtx motard zei over gewoon een motorkuip pakken, ik doelde op het feit dat hij een cbr kuip ofzo bedoelde

nsr en ns1 scheel idd niet heel erg veel


frysk zegt dus dat een nsr en ns1 kuip OOK een flink verschil is.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
mtx-motard 16-9-2007 22:21 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
nee ik had het over wat mtx motard zei over gewoon een motorkuip pakken, ik doelde op het feit dat hij een cbr kuip ofzo bedoelde

nsr en ns1 scheel idd niet heel erg veel


nee niet cbr,

even rustig denken. er zijn vast wel wat tammere (lichte) moters van suzuki/honda/yamaha die een project ondervinden. zoek een normaal kuipje die, op een moter, lang niet zo tof is.

heb je eenmaal zo'n kuipje op je nsr, en je spuit hem mooi...



kuchkuch

Dit bericht is gewijzigd door mtx-motard op 16-9-2007 om 22:25 uur.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Joel_koningslust 16-9-2007 22:25 Print reply

Posts: 14514
ik denk dat je moet gaan zoeken in de 125cc racers

daar vind je waarschijnlijk wel iets
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
pro-shark 17-9-2007 7:14 Print reply

Posts: 290
ja dat ga ik dan maar doen. maar ik wil hem graag helemaal dicht hebben. zodat je het blok zegmaar nauwelijks nog kan zien.

(net zoals de nieuwe modellen van rs en derbi gpr.)
 
kkkk
Elco 17-9-2007 8:39 Print reply
Posts: 4527
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bas-visscher
ja dat ga ik dan maar doen. maar ik wil hem graag helemaal dicht hebben. zodat je het blok zegmaar nauwelijks nog kan zien.

(net zoals de nieuwe modellen van rs en derbi gpr.)



dan moet je een tzr kuip nemen, nieuwe gpr zie je het blok harstikke goed,
 
Frysk 17-9-2007 9:54 Print reply

Posts: 34928
Ronde RS kuipen.. zie je blok niet

maar zijn wel weer breed .

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 17-9-2007 om 11:12 uur.
 
giggitybyte
kenny77 17-9-2007 12:50 Print reply

Posts: 29286
Hier is mijn nsr met honda rs 125 kappen
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/1195

en hier zie je hoe ze erop zijn gemaakt
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/78
 
Makrolon 17-9-2007 13:15 Print reply

Posts: 6733
is er ook nog overeenkomst tussen een aprillia rs en een honda rs?
 
KTM 525 EXC Supermoto
Jozeff - Forum en Sales Moderator 17-9-2007 13:43 Print reply

Posts: 10835
behalve dat het allebei motoren zijn?

niet echt lijkt mij...
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
honda-mbx 17-9-2007 14:53 Print reply

Posts: 1688
ik heb mn nsr toen destijds omgebouwd met ns1 kapwerk.
maar let op, het is niet zomaar klaar.
voorkuip en onderkuip heb je redelijk snel pas, met wat beugels ed maken en op je frame lassen kom je een heel eind.

echter probleem zit hem in de buddy + zijkappen..
deze heb ik op maat geslepen en daarna met behulp van de verfstripper in model gebogen etc.

aantal foto's:






topic project NSX: http://www.brommerforum.nl/showtopic/25312
 
ik vlam je..

Dit topic is 3977 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved