crossgek - Forum en Sales Moderator |
16-9-2007 21:47 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
anders koop je gewoon een moterkuip ongeacht welk merk oid. dan maak je dat pas. veel toffer als een ns1 kuip die overbekend is.
mee eens , beter een kappenset die veel te groot is als een kappenset die al 3x eerder op een nsr is gezet
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Joel_koningslust |
16-9-2007 21:48 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
dat is eenzelfde als ik poste ?
klopt ik was wat laat
@mtx motard- je kunt niet zomaar van alle motoren pakken omdat die veel te breed zijn en dan moet je hem versmallen en daardoor haal je de lijn uit de meeste kuipen
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Frysk |
16-9-2007 22:14 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
klopt ik was wat laat
@mtx motard- je kunt niet zomaar van alle motoren pakken omdat die veel te breed zijn en dan moet je hem versmallen en daardoor haal je de lijn uit de meeste kuipen
wil je zeggen dat NS1 dat in goede verhouding heeft dan vergeleken met NSR ? als mijn NS1 naast de NSR van imko staat is dat ding van hem best klein (rijd niet klein ofzo daar niet van)
|
|
giggitybyte |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
16-9-2007 22:17 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
wil je zeggen dat NS1 dat in goede verhouding heeft dan vergeleken met NSR ? als mijn NS1 naast de NSR van imko staat is dat ding van hem best klein (rijd niet klein ofzo daar niet van)
blok van ns1/nsr zal in breedte niet veel verschillen.volgens mij niets eigenlijk..
iig niet zoveel als een 4 in lijn cbr blok oid
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 16-9-2007 om 22:17 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Joel_koningslust |
16-9-2007 22:19 |
Posts: 14514 |
nee ik had het over wat mtx motard zei over gewoon een motorkuip pakken, ik doelde op het feit dat hij een cbr kuip ofzo bedoelde
nsr en ns1 scheel idd niet heel erg veel
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
16-9-2007 22:21 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
nee ik had het over wat mtx motard zei over gewoon een motorkuip pakken, ik doelde op het feit dat hij een cbr kuip ofzo bedoelde
nsr en ns1 scheel idd niet heel erg veel
frysk zegt dus dat een nsr en ns1 kuip OOK een flink verschil is.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
mtx-motard |
16-9-2007 22:21 |
Posts: 14947 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
nee ik had het over wat mtx motard zei over gewoon een motorkuip pakken, ik doelde op het feit dat hij een cbr kuip ofzo bedoelde
nsr en ns1 scheel idd niet heel erg veel
nee niet cbr,
even rustig denken. er zijn vast wel wat tammere (lichte) moters van suzuki/honda/yamaha die een project ondervinden. zoek een normaal kuipje die, op een moter, lang niet zo tof is.
heb je eenmaal zo'n kuipje op je nsr, en je spuit hem mooi...
kuchkuch
Dit bericht is gewijzigd door mtx-motard op 16-9-2007 om 22:25 uur.
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
Joel_koningslust |
16-9-2007 22:25 |
Posts: 14514 |
ik denk dat je moet gaan zoeken in de 125cc racers
daar vind je waarschijnlijk wel iets
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
pro-shark |
17-9-2007 7:14 |
Posts: 290 |
ja dat ga ik dan maar doen. maar ik wil hem graag helemaal dicht hebben. zodat je het blok zegmaar nauwelijks nog kan zien.
(net zoals de nieuwe modellen van rs en derbi gpr.)
|
|
kkkk |
|
Elco |
17-9-2007 8:39 |
Posts: 4527 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bas-visscher
ja dat ga ik dan maar doen. maar ik wil hem graag helemaal dicht hebben. zodat je het blok zegmaar nauwelijks nog kan zien.
(net zoals de nieuwe modellen van rs en derbi gpr.)
dan moet je een tzr kuip nemen, nieuwe gpr zie je het blok harstikke goed,
|
|
|
|
Frysk |
17-9-2007 9:54 |
Posts: 34928 |
Ronde RS kuipen.. zie je blok niet
maar zijn wel weer breed .
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 17-9-2007 om 11:12 uur.
|
|
giggitybyte |
|
kenny77 |
17-9-2007 12:50 |
Posts: 29286 |
|
|
|
|
Makrolon |
17-9-2007 13:15 |
Posts: 6733 |
is er ook nog overeenkomst tussen een aprillia rs en een honda rs?
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
17-9-2007 13:43 |
Posts: 10835 |
behalve dat het allebei motoren zijn?
niet echt lijkt mij...
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
honda-mbx |
17-9-2007 14:53 |
Posts: 1688 |
ik heb mn nsr toen destijds omgebouwd met ns1 kapwerk.
maar let op, het is niet zomaar klaar.
voorkuip en onderkuip heb je redelijk snel pas, met wat beugels ed maken en op je frame lassen kom je een heel eind.
echter probleem zit hem in de buddy + zijkappen..
deze heb ik op maat geslepen en daarna met behulp van de verfstripper in model gebogen etc.
aantal foto's:
topic project NSX: http://www.brommerforum.nl/showtopic/25312
|
|
ik vlam je.. |
|