ik heb dus een watergekoeld blok met malossi 110 cilinder en vroeg me dus af of deze zonder aanpassingen past en of de prestaties goed zouden zijn (bijv beter als een homoet 110 racing special.
gr. Niek
ik heb de 110cc special op me 125euroc mt8 blok en vind het een beetje heeeel erg dun pijpje, lijkt net 50cc pijp. ook vind ik de prestaties niet echt denderend. kweet bijna zeker dat een crosspijp beter moet lopen. maar die moet je voor een mbx toch zoiezo aanpassen, want je kan hem toch onmogelijk bovenlangs laten lopen?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: vroembroem
ik heb de 110cc special op me 125euroc mt8 blok en vind het een beetje heeeel erg dun pijpje, lijkt net 50cc pijp. ook vind ik de prestaties niet echt denderend. kweet bijna zeker dat een crosspijp beter moet lopen. maar die moet je voor een mbx toch zoiezo aanpassen, want je kan hem toch onmogelijk bovenlangs laten lopen?
Ik heb hem natuurlijk wel moeten aanpassen, voor de duidelijkheid hier ff een fototje:
Quote:Oorspronkelijk gepost door: vroembroem
ik heb de 110cc special op me 125euroc mt8 blok en vind het een beetje heeeel erg dun pijpje, lijkt net 50cc pijp. ook vind ik de prestaties niet echt denderend. kweet bijna zeker dat een crosspijp beter moet lopen. maar die moet je voor een mbx toch zoiezo aanpassen, want je kan hem toch onmogelijk bovenlangs laten lopen?
en een uitlaat hoeft niet perce dik te zijn om goed te lopen hoor
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.