Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - warm, niet stationari

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1160 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #45149 - warm, niet stationari
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 605 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MX Racing 14-9-2007 12:31 Print topicpost

Posts: 812
als mijn mt 80 ot warm is, dan loopt hij niet goed stationar en als hij koud is doet hij dat wel, waar kan dat aan liggen?
 

VluggeJaapie 14-9-2007 12:33 Print reply
Posts: 1087
afstelling duh, dus grotere hoofdsproeier of stationair sproeier
 
Auto RBW :)
freak-out 14-9-2007 14:41 Print reply

Posts: 419
Ligt aan je afstelling,
Welke kleur is je bougie?

 
>>derbi senda sm<< Minder CO2 uitstoot, De industrie ziet meer in het opvoeren van bomen!
MX Racing 14-9-2007 15:59 Print reply

Posts: 812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: freak-out
Ligt aan je afstelling,
Welke kleur is je bougie?



bougiekleur ziet er opzich wel goed uit, ongeveer koffiebruin

en hij reageert ook gewoon goed, stottert niet etc. loopt alleen niet goed stationar, dus de sproeier een paar maten groter??
 
Viertakt 14-9-2007 16:01 Print reply

Posts: 3586
Nee, draai je stationair schroef eens wat in. En heb je je zuigerveren al bekeken?


Hoofdsproeier heeft bijna niets te maken met stationair toerental trouwens, gasnaald/gasschuifhoogte/luchtschroef wel.
 
Viertakt uber alles.
MX Racing 14-9-2007 16:35 Print reply

Posts: 812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cryvahoc
Nee, draai je stationair schroef eens wat in. En heb je je zuigerveren al bekeken?


Hoofdsproeier heeft bijna niets te maken met stationair toerental trouwens, gasnaald/gasschuifhoogte/luchtschroef wel.


stationar schroef kan ik aan draaien wat ik wil, hij gaat dan wel harder stationair lopen, maar na een seconde of 15 valt hij weer uit.
 
Mopar 14-9-2007 17:13 Print reply

Posts: 4772
Valse lucht denk

Als dat niet het geval is kan het ook zijn dat je te weinig compressie hebt, nieuw zuigertje erin stoppen in dat geval, opnieuw laten honen hoeft niet persee, maar je zuiger zul je dan wel eerder moeten vervangen..

Compressie meten indien de carburatie goed is, en/of zeker weten dat je luchtfilter schoon is.

Rookt hij ook veel ?
 
MX Racing 16-9-2007 13:56 Print reply

Posts: 812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
Valse lucht denk

Als dat niet het geval is kan het ook zijn dat je te weinig compressie hebt, nieuw zuigertje erin stoppen in dat geval, opnieuw laten honen hoeft niet persee, maar je zuiger zul je dan wel eerder moeten vervangen..

Compressie meten indien de carburatie goed is, en/of zeker weten dat je luchtfilter schoon is.

Rookt hij ook veel ?


zit net een nieuwe zuiger + cilinder in,
en hij heeft nog zat compressie, dus daar kan het niet aan liggen.
en hij rookt ook niet, ik vind het zelf ook mar raar
 

Dit topic is 605 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved