Voor dat ik mn GPR had, had ik een Peugeot XPS sm.
Deze had ik laten begrenzen op ong 70 km. Voordat die begrenst was, en ongeveer 90 reed trok die toch echt een stuk harder, maar ik had ook niks aan de tandwielen gedaan. Ik denk dat als je er een heel klein tandwiel opzet die wel harder moet trekken:P
Ja daarom, maar kleiner dan 11 heb je niet toch? Heb een deal voor een GPR Nude, hij heeft er al een prop voor me in gelast. Teller doettie nu 65 dus maar ff kijken wattie doet op de roller en hoe die trekt enzo.
ik heb mijn brommer ook begrenst op 85 echte km's.
Heb een bewerkte dr80 cilinder.
die heb ik 11-52 vertand. loopt precies 85. Maar dan zit je ook in de overtoeren. Tot de 70 rijdt die lekker. Maar veel mensen weten willen niet weten dat er ook nog half gas bestaat.
edit: het is een mooie koppelcilinder. Echt ideaal dus voor het optrekken. en voor echt goede autowheelies kun je toch beter tandwiel 13 nemen. want daarvoor is de versnelling "te kort"
Dit bericht is gewijzigd door b e r t op 16-9-2007 om 20:02 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: b e r t
ik heb mijn brommer ook begrenst op 85 echte km's.
Heb een bewerkte dr80 cilinder.
die heb ik 11-52 vertand. loopt precies 85. Maar dan zit je ook in de overtoeren. Tot de 70 rijdt die lekker. Maar veel mensen weten willen niet weten dat er ook nog half gas bestaat.
Alleen de politie test hem alleen op volle gas, dus het maakt niet uit of je altijd 70 rijd en toch 85 kunt..