Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - puch zip

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 443 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #45114 - puch zip
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 867 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

fox-power 12-9-2007 21:21 Print topicpost

Posts: 834
hallo
ik heb momenteel een puch zip
daar zat onder
50 cc allu cillinder (ac)
prop uit de uitlaat gehaald
tijd op gereden en later een vastloper gehad.

nu heb ik een nieuwe gietijzeren cillinder gehaald
uitlaat poort daarvan was vele malen kleiner
deze heb ik opgeboord naar hetzelfde als die van de allu cillinder maar dan halve millimeter bij elke rand minder eraf gehaald.
uiteindelijk blijft hij iets kleiner als die allu cillinder maar is hij wel het dubbele van wat hij was.

nu is de zip niet vooruit te branden en is mijn vraag:
heb ik de uitlaat poort te groot gemaakt ?
kan ik dat weer iets verbeteren door een ring oid ? (als hij echt te groot is)

hij loopt nu nog maar 30 en met de allu cillinder 60

het is btw een snorbrommer ;;
 

fs180 12-9-2007 21:23 Print reply

Posts: 1346
hij mag toch maar 30, probleem opgelost


maar ik denk dat je cillinder gewoon verneukt hebt door her en der wat gaten te boren
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
mtlover 12-9-2007 21:24 Print reply

Posts: 2372
Die 1e vastloper kreeg je doordat je je sproeier waarschijnlijk niet vergroot had. En dat ie nu niet vooruit te branden is komt omdat je zonder enige vorm van kennis in je cilinder aan het hakken bent geweest..
 
fox-power 12-9-2007 21:29 Print reply

Posts: 834
heb hem korter gehouden als die allu cillinder
en zonder enige kennis.
heb heel veel cillinders met suc6 uitgehoond
maar het probleem wat ik had was dat ik een beetje overmoedigd werd door die allu cillinder en d8 dat ik haast net zo ver kon gaan.
en jawel sproeier was 4 maten omhoog gegaan.
keb nog een klein beetje verstand en vraag om een redelijk antwoord

ik stel het dus op prijs als ik verder word geholpen en opmerkingen van je heb gwn met je botte verstand dom gedaan houwe jullie maar lekker voor je
 
-simon- 12-9-2007 21:30 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fox-power
heb hem korter gehouden als die allu cillinder
en zonder enige kennis.
heb heel veel cillinders met suc6 uitgehoond
maar het probleem wat ik had was dat ik een beetje overmoedigd werd door die allu cillinder en d8 dat ik haast net zo ver kon gaan.
en jawel sproeier was 4 maten omhoog gegaan.
keb nog een klein beetje verstand en vraag om een redelijk antwoord

ik stel het dus op prijs als ik verder word geholpen en opmerkingen van je heb gwn met je botte verstand dom gedaan houwe jullie maar lekker voor je


honen en je uitlaat poort uitboren is iets heel anders he.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
fox-power 12-9-2007 21:45 Print reply

Posts: 834
sorry typfout
in elke instantie ging het om het uitbooren van de uitlaatpoort

 
Gradje 12-9-2007 22:56 Print reply

Posts: 1181
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fox-power
sorry typfout
in elke instantie ging het om het uitbooren van de uitlaatpoort



Dat is niet echt handig zo dan, zitten de andere poorten ook hetzelfde als bij de alu cilinder? Gietijzer staat ook vaak bekend dat ze laagtoeriger zijn.
 
fs180 13-9-2007 12:14 Print reply

Posts: 1346
als jij gewoon onberekend gaat boren ( ) dan heb je dr geen verstand van de zakern waar je mee bezig bent
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP

Dit topic is 867 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved