Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - honda cr of crf ?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 712 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #45087 - honda cr of crf ?
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5378 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-simon- 11-9-2007 18:14 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
fock off met je 4t

bij 4t komt het sleutelen veel nauwer als met een 2t. 2t is stukken simpeler, dus veel gemakkelijker zuigers verwisselen.
bij 4t sta je eerst te kloten met die nokkenas ketting ed.

en dan heb je als voordeel nog het vermogen, en natuurlijk het te vette geluid
en een 2t is lichter kwa gewicht.

zou echt wel voor een 2t gaan, 250 is dan eigenlijk net wat te zwaar als je begint. 80 of 125 heb je meer lol aan, vind ik dan.



4t is in het begin wel makkelijker met rijden. het vermogen komt er veel mooier en vloeiender in. en 2t heb je niks en dan ineens alles.
en als je 2t wil kun je denk ik zeker zo goed meteen een 250 doet. omdat die ook wat minder hoogtoerig zijn en voor zijn powerband ook al wat meer doet.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Royal Club 11-9-2007 18:16 Print reply

Posts: 60390
inrijden? moet dat bij crossers met nica wand?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Gradje 11-9-2007 18:20 Print reply

Posts: 1181
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
inrijden? moet dat bij crossers met nica wand?


Misschien bedoelt hij warm rijden, maar dacht wel dat je bij nieuwe zuiger ff wat rustiger aan moest doen...
 
Royal Club 11-9-2007 18:20 Print reply

Posts: 60390
nergens voor nodig imo, gewoon goed warmrijden
http://www.youtube.com/watch?v=N9el8C3ARQ0
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
maxisport 11-9-2007 19:20 Print reply

Posts: 4206
nou als jij er een half uurtje meer over doet dan ben je god
en sinds leen al god is kun jij t nie meer worden

ik heb mijn zuiger zo vervangen ik trek mn cilinder er zo af
ipv eerst alles op tijd zetten ketting uitbouwen ed.



ga gewoon voor een 125 2-takt rijd super fijn, kunt je volledige vermogen kwijt en t is simpel onderhoud.

maar als je weinig geld hebt zou ik al niet eens een crosser kopen
de aanschaf is 1 maar dan ben je er nog lang niet
dr gaat altijd wel iets kapot 4 takt of 2 takt geen verschil
 
Erik 39 11-9-2007 19:21 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
inrijden? moet dat bij crossers met nica wand?

Ja.. meestal een tankje niet te veel toeren maken.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Erik 39 11-9-2007 19:22 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


4t is in het begin wel makkelijker met rijden. het vermogen komt er veel mooier en vloeiender in. en 2t heb je niks en dan ineens alles.
en als je 2t wil kun je denk ik zeker zo goed meteen een 250 doet. omdat die ook wat minder hoogtoerig zijn en voor zijn powerband ook al wat meer doet.

En 4 takt heeft meer koppel, en is beter in de bochten door betere gasreactie.

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 11-9-2007 om 19:22 uur.

Nja dat stationair hoeft niet eens. gewoon starten, rijden (je mag best doorrijden, maar niet te veel toeren) en dan gewoon een tankje rustig aan ist best

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 11-9-2007 om 19:23 uur.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
maxisport 11-9-2007 19:22 Print reply

Posts: 4206
een paar keer stationair laten draaien dat ie warm word
half tankje inrijden en gaaaan
 
mr200r 11-9-2007 19:23 Print reply
Posts: 5122
Waar wil je gaan crossen?
Op echte crossbanen of op een of andere vlakte/akker/veld?

 
mr200r
- Han - 11-9-2007 19:25 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


ja 4t zal wel wat moeilijker zijn. maar als het eenmaal doorhebt kun je het ook zelf doen.
maja als je tijd teweinig en geld teveel hebt is hem weg brengen ook een goede oplossing.


ze belden net. Waarschijnlijk olie pomp kapot en daardoor heeft alles te weinig smering gehad. Dat zou en leek denk ik niet zomaar bedacht kunnen hebben
 
<10.000 posts
-simon- 11-9-2007 19:45 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]


ze belden net. Waarschijnlijk olie pomp kapot en daardoor heeft alles te weinig smering gehad. Dat zou en leek denk ik niet zomaar bedacht kunnen hebben


een leek niet nee. maar die begint er ook niet aan om eraan te gaan sleutelen. als je er verstand van hebt wel. en dan zou je er denk ik ook wel achter zijn gekomen wat er kapot was.

@ts: wil je persee honda? want een yamaha/kawasaki of suzuki zijn in aanschafs prijs vaak veel goedkoper.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
maxisport 11-9-2007 21:52 Print reply

Posts: 4206
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


@ts: wil je persee honda? want een yamaha/kawasaki of suzuki zijn in aanschafs prijs vaak veel goedkoper.


hoe zou dat toch komen
kwaliteit kost geld
 
-simon- 11-9-2007 22:23 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
[...]


hoe zou dat toch komen
kwaliteit kost geld


en naam ook ja.
kawasaki/yamaha en suzuki zijn echt geen slechte kwaliteit hoor.
en waarom zou ktm dan duurder zijn. ktm gaat sneller kapot. maar is ook sneller en je betaald ook voor de naam.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
maxisport 11-9-2007 22:27 Print reply

Posts: 4206
neej ktm is gwoon snel
evenals husqvarna

en suzuki's kom je nie eens meer vanaf ook al is ie een jaar oud
rara how come
 
Frysk 11-9-2007 22:29 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

En 4 takt heeft meer koppel, en is beter in de bochten door betere gasreactie.

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 11-9-2007 om 19:22 uur.

Nja dat stationair hoeft niet eens. gewoon starten, rijden (je mag best doorrijden, maar niet te veel toeren) en dan gewoon een tankje rustig aan ist best

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 11-9-2007 om 19:23 uur.



betere gasreactie ?

vloeiendere gasreactie bedoel je denk ik is gecontroleerder, 2 takt wil de powerband in 1x doorrukken
 
giggitybyte

Dit topic is 5378 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved