Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - begrenzers mtx R2

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 792 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #45057 - begrenzers mtx R2
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 647 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-simon- 9-9-2007 19:01 Print topicpost

Posts: 8211
ik heb een mtx r2. loopt leuk enzo maar k heb het idee dat er meer inzit.
op wat voor een manieren is zoon ding allemaal begrenst?
volgens mij uitlaat en ik heb iets bij het luchtfilter gehoort.
mvg, Simon
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

erwin fs1 9-9-2007 21:07 Print reply

Posts: 897
volgens mij zitten er dunne luchtslangen op en is de cilinder gewoon sloom
 
vake bej te bange....
Sypie_Honda 9-9-2007 21:15 Print reply

Posts: 13830
waarom zouden ze een R2 begrensen?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
-simon- 9-9-2007 21:22 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: erwin fs1
volgens mij zitten er dunne luchtslangen op en is de cilinder gewoon sloom


dus de luchtslang van de filter naar de carb is dus eigenlijk te dun.

@sypie: k weet ook niet zeker of hij begrenst is. maar een vriend van me met een mtx ot80 trok veel harder en ging langer door. maar hij had hem zo gekocht dus ik weet ook niet of daar dan wat aan verandert is.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Sypie_Honda 9-9-2007 21:23 Print reply

Posts: 13830
ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat een R2 niet begrenst is, omdat dat een moped is in duidsland.

waarschijnlijk is er dan bij jou wat mis, of heeft hij een vervanings kitje ofzo.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
-simon- 9-9-2007 21:25 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat een R2 niet begrenst is, omdat dat een moped is in duidsland.

waarschijnlijk is er dan bij jou wat mis, of heeft hij een vervanings kitje ofzo.


nee hij had ori cilinder.
maar zou hij met een andere uitlaat beter lopen. of een ander filter ofzo. of moet ik dan ook meteen me cilinder laten bewerken?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
vooruitnietachteruit 9-9-2007 21:29 Print reply

Posts: 618
Originele R2 uitlaat is niet bijzonder snel, nee
De 80cc Proma bovenlangs bestaat (zeldzaam), verder weet ik niet wat voor leuks er voor de mtx80r2 is.

24mm carb+snelle uitlaat+luchtslang/filter ontgrenzen?
 
-simon- 9-9-2007 21:31 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vooruitnietachteruit
Originele R2 uitlaat is niet bijzonder snel, nee
De 80cc Proma bovenlangs bestaat (zeldzaam), verder weet ik niet wat voor leuks er voor de mtx80r2 is.

24mm carb+snelle uitlaat+luchtslang/filter ontgrenzen?


filter ontgrenzen is gewoon andere slang van filter naar carb erop? en met me 18 moet hij toch ook wel goed kunnen lopen. en bij motoimport hebben ze ook gianelli uitlaatjes voor r2 mischien dat ik die dan wel een keer haal.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
5MB5 9-9-2007 21:38 Print reply

Posts: 878
de begrenzing is de uitlaat, carburateur, en vooral de cilinder. hij zou er standaard 10pk uit moeten gooien en vaak wel 100 moeten lopen.



grotere carburateur, snelle uitlaat en cilinder bewerken (minimaal uitlaatpoort omhoog, zuiger aan inlaatkant 3mm inkorten zodat inlaat volledig vrij komt)
 
Derbi Joris 10-9-2007 17:50 Print reply
Posts: 1165
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vooruitnietachteruit
Originele R2 uitlaat is niet bijzonder snel, nee
De 80cc Proma bovenlangs bestaat (zeldzaam), verder weet ik niet wat voor leuks er voor de mtx80r2 is.

24mm carb+snelle uitlaat+luchtslang/filter ontgrenzen?

Onderwaartse proma doet het ook goed, ziet er alleen wat minder uit
 

Dit topic is 647 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved