Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - GE3 tuning

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1028 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #45052 - GE3 tuning
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1909 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

5MB5 9-9-2007 14:36 Print topicpost

Posts: 878
wat voor timingen zetten jullie zoal in een GE3? en wat voor vermogen halen jullie er daarmee uit? ik zit zelf te denken aan 189 uitlaat, 126 spoel, als er genoeg "vlees" zit boven het uitlaat kanaal.
 

ArvidW 9-9-2007 14:50 Print reply

Posts: 201
Uitlaat op 191 zetten en spoelpoorten op 131 zorgt ervoor dat je optimaal gebruik maakt van je expansieuitlaat (wel eentje berekenen dus)

Ik heb nu voor 184uitlaat en 124spoel gekozen aangezien mijn brommer ook nog voor woon-studieverkeer (60km) gebruikt moet worden.

Dit bericht is gewijzigd door ArvidW op 9-9-2007 om 14:50 uur.
 
De Schout 9-9-2007 18:29 Print reply
Posts: 5327
ik geloof dat tie bij mij nou op 132/192 staat met opvulplaat van 2mm eronder. loopt aardig, alleen m'n uitlaat is redelijk bagger..





Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 9-9-2007 om 18:34 uur.
 
tune tweak fiddle bang bummer
ArvidW 9-9-2007 21:35 Print reply

Posts: 201
Verrek, GE3 is 80cc, ik had het over 50er
 
-simon- 9-9-2007 21:37 Print reply

Posts: 8211
is dit de cilinder die onder iedere 80cc lc honda licht?
en wat moet daar uit te halen zijn zonder er iets aan te doen?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
5MB5 9-9-2007 21:40 Print reply

Posts: 878
ja de GE3 is de standaard 80cc watergekoelde cilinder.

zit wel verschil tussen die van een mbx en een mtx-r of r2. de r2 cilinder zou 10 pk moeten hebben standaard
 
Frysk 9-9-2007 21:49 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
is dit de cilinder die onder iedere 80cc lc honda licht?
en wat moet daar uit te halen zijn zonder er iets aan te doen?



niet veel, tamme cilinder

ori NS1 is ook niet übersnel verder.. 110/120 houd het wel op bewerk je ze is er veel uit te halen
 
giggitybyte
HondaMT5TK 9-9-2007 22:12 Print reply
Posts: 409
Zie gerard vd schaar, die rijd ook met een orginele honda 80cc cilinder op ze pro sotck machine. Toch een 7.6 mee gereden op genemuiden
 
Rieju RR sprinter :b

Dit topic is 1909 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved