Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - hoe het beste kvs bijvullen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1083 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #45025 - hoe het beste kvs bijvullen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 577 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

black pitbull 7-9-2007 18:57 Print topicpost
Posts: 181
De vraag staat eigenlijk al in de kop dus hoe kun je het beste kvs bij vullen van een nsr honda
 

Sj_dt 7-9-2007 19:02 Print reply
Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: black pitbull
De vraag staat eigenlijk al in de kop dus hoe kun je het beste kvs bij vullen van een nsr honda


dop eraf, kvs erin, paar minuten stationair laten lopen zodat de lucht eruit gaat, je kan ook in de slangen knijpen om hem te ontluchten(ik zou het beide doen) daarna kvs aanvullen tot hij vol zit en de dop er weer op
 
erwinko 7-9-2007 19:55 Print reply

Posts: 1012
nee, ik denk dat hij het anders bedoelt. bij nsr kom je er ongelovelijk kut bij :S

ik doe het meestal met zon knijpflesje waar ik een stuk benzine slang op
heb gedaan

dan draai je gewoon de dop eraf, hang je slangetje erin.

knijp in het flesje tot vloeistof uit de rad gedruppeld komt.

dan trek je hem eruit en dop er weer op.

anders moet je alle kappen + tank eraf halen om de kvs bij te vullen :S
 
De Schout 7-9-2007 20:03 Print reply
Posts: 5327
dop eraf prielen, stuk tuinslang door het gat in je bovenkuip, trechter der in en kappen maar.
 
tune tweak fiddle bang bummer
black pitbull 7-9-2007 20:10 Print reply
Posts: 181
nee bedoel niet hoe ik erbij kan maar gewooon hoe?
 
JustinP 7-9-2007 21:20 Print reply
Posts: 204
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: black pitbull
nee bedoel niet hoe ik erbij kan maar gewooon hoe?

Zoals Sj_dt het uitlegd dus. Zelf hoefde ik bij mijn MTX-sh (ook een nsr-blok) niet eens in slangen te knijpen of het koelwater later bij te vullen. Alles liep goed rond en één keer vullen was genoeg. Beter is natuurlijk als je het even checkt. Let er wel op dat je na een stukje rijden of stationair lopen niet je radiateurdop eraf trekt. Dan spuit de boel eruit.
 
black pitbull 7-9-2007 22:58 Print reply
Posts: 181
ik het zo aan ge sloten:

Van de radiator naar de cilinderkop

Van de cilinder naar de bovenkant aansluiting carterkap

Onderkant aansluiting naar de radiator
 
mtx-motard 8-9-2007 2:27 Print reply

Posts: 14947
ff 10 x kicken (niet aanzetten) dan stroomt het ff door.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami

Dit topic is 577 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved