Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - cilinderkop 70cc op 50cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 842 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #44999 - cilinderkop 70cc op 50cc
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 925 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sj_dt 6-9-2007 15:34 Print topicpost
Posts: 886
hallo,
ivm legaliteit ga ik waarschijnlijk weer 50cc rijden(belgische nsr cilinder) nou had ik een 70cc met bijbehorende kop. kan die kop gewoon op die 50cc?
ofja ik weet wel dat hij past, maar heeft dit effect op het vermogen/afstelling ed
 

Djeep 6-9-2007 15:35 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sj_dt
hallo,
ivm legaliteit ga ik waarschijnlijk weer 50cc rijden(belgische nsr cilinder) nou had ik een 70cc met bijbehorende kop. kan die kop gewoon op die 50cc?
ofja ik weet wel dat hij past, maar heeft dit effect op het vermogen/afstelling ed


Gaat niet werken, 50cc op 70cc kan wel, maar niet anders om, omdat 70cc grotere (lees breedere) onstekingskamer heeft, dus gaat ie lekken en niet werken..
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Jozeff - Forum en Sales Moderator 6-9-2007 15:44 Print reply

Posts: 10835
Gaat het over luchtkoeling?

als je echt niks anders hebt dan kan je hem er wel op zetten. Zal niet gaan lekken, maar de prestaties zullen wel iets minder zijn dan van een 50 kop, als is het de vraag of je dat merkt.

edit: sorry, niet goed gelezen, bij waterkoeling zou het gaan kunnen lekken.

Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 6-9-2007 om 15:50 uur.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Djeep 6-9-2007 15:44 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
Gaat het over luchtkoeling?

als je echt niks anders hebt dan kan je hem er wel op zetten. Zal niet gaan lekken, maar de prestaties zullen wel iets minder zijn dan van een 50 kop, als is het de vraag of je dat merkt.


een belgische NSR cilinder is niet luchtgekoeld, en het geeft wel degelijk problemen..
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
2fast 4u 6-9-2007 15:49 Print reply
Posts: 8
Tuurlijk merk je dat ,minder compressie dus, mider explosieve verbranding, met als gevolg minder koppel.
Zo rij je toch een beetje opgevoerd en superstandaard.
 
Sj_dt 6-9-2007 17:50 Print reply
Posts: 886
oke bedant, dan gaan we dat natuurlijk niet doen, gewoon even een ander kop aanschaffen dus


 

Dit topic is 925 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved