Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Gilera gsm

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1054 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #44985 - Gilera gsm
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2745 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Arjanus 6-9-2007 16:03 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GhostRider_RS
[...]

heb er nooit geen last van gehad

dit heeft alleen niks met je bougie te maken.
je moet gewoon goed warmrijden. tot 6 of 8 k steeds schakelen 10min. ofzo daarna heb je der geen last van.

das wel zo als je hem niet echt warm rijd heb je wel last van dat hij niet echt op toere komt maar heb ik nu niet meer last van sinds ik andere uitlaat enzo erop heb gaat het nu goed zelfs als hij koud is




naja ik heb er 2 jaar last van gehad totdat ik een andere carb en spruitstuk kocht
heb in de tussentijd van alles geprobeerd van bobine,bougie + kabels en zelfs complete onsteking en niks hielp

spruitstuk schijnt soort van te bevriezen idd , en dat doet hij idd vaak bij regen/koud weer

iig , de helft van alle gsm eigenaren die ik ken(de) heeft/had er ook last van , dus vandaar



 
lieber nurburgring als ehering
JroenSM 6-9-2007 18:49 Print reply

Posts: 307
bij mij was het met warmrijden verholpen
 
GEEN GEZEUR BROMMER TERREUR
Thijz 6-9-2007 18:56 Print reply

Posts: 1176
Het is onzin om een grotere carb te gaan kopen. Mijn gsm had problemen in de winter dan bevroor de carb gewoon. Werd het mengsel gewoon te koud. Maar er lopen ook slangetjes naar je carb met warme watercooling. En dat is heel erg dun. Dus gaat dat snel verstopt. En dan word je carb ook niet meer warm. En ik had met regen ook eerst problemen. Maar dat kwam uiteindelijk omdat de slang die van je luchtbox komt niet goed op de carb zat. Toen had k hem er strak op gedaan en de slangenklem strak aangedraaid en toen had k geen last meer.
 
Al is een scooter nog zo duur,'t mooiste is ie op het kampvuur !
Thijz 6-9-2007 19:00 Print reply

Posts: 1176
k had ook nog een vraag. Nu er tog een topic is. Welke sproeier werkt het beste met een metrakit trower uitlaat?

setup:

49 cc gilerdoni 1 (stock)
carb (15 mm) (stock)
metrakit trower
luchtfilter (stock)
 
Al is een scooter nog zo duur,'t mooiste is ie op het kampvuur !
Arjanus 6-9-2007 20:37 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gilera gsm beast
Het is onzin om een grotere carb te gaan kopen. Mijn gsm had problemen in de winter dan bevroor de carb gewoon. Werd het mengsel gewoon te koud. Maar er lopen ook slangetjes naar je carb met warme watercooling. En dat is heel erg dun. Dus gaat dat snel verstopt. En dan word je carb ook niet meer warm. En ik had met regen ook eerst problemen. Maar dat kwam uiteindelijk omdat de slang die van je luchtbox komt niet goed op de carb zat. Toen had k hem er strak op gedaan en de slangenklem strak aangedraaid en toen had k geen last meer.


jawel , zelfs met goeie slangetjes kan dit gebeuren (bij mij waren ze gewoon los)
dus met ander spruitstuk , wat waarschijnlijk icm een carb komt , is het zeker weten over !

enne

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gilera gsm beast
k had ook nog een vraag. Nu er tog een topic is. Welke sproeier werkt het beste met een metrakit trower uitlaat?

setup:

49 cc gilerdoni 1 (stock)
carb (15 mm) (stock)
metrakit trower
luchtfilter (stock)


iets van 75-80 ofzo , maar dat kun je toch nooit met zekerheid zeggen, gewoon proberen

 
lieber nurburgring als ehering

Dit topic is 2745 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved