Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Hmrn2 Op 50 cc?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1017 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #44904 - Hmrn2 Op 50 cc?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 656 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

knulla 31-8-2007 18:50 Print topicpost

Posts: 2953
Hallo,

Loopt een yasuni hmrn2 een beetje op een TZR met een 50 cc standaard cilinder??

prestaties hoefen niet perfect te zijn ofzo maar dat ie iig niet gaat knijpen ofzo



bedankt alvast.
 
look its them duke boys!

mblover 31-8-2007 19:00 Print reply

Posts: 5391
hmrn?
hmr2 zul je bedoelen?

hmr2 loopt daar wel leuk op ja.
 
Royal Club 31-8-2007 21:27 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ghostrider_666
Hallo,

Loopt een yasuni hmrn2 een beetje op een TZR met een 50 cc standaard cilinder??

prestaties hoefen niet perfect te zijn ofzo maar dat ie iig niet gaat knijpen ofzo



bedankt alvast.


knap als een 70cc uitlaat een 50cctje gaat knijpen

maar, zoals ik al zei

koop een r1
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
mblover 31-8-2007 23:21 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


knap als een 70cc uitlaat een 50cctje gaat knijpen

maar, zoals ik al zei

koop een r1



r1 is inderdaad een betere keuze.
Maar een hmr2 gaat er ook best wel leuk op lopen, en zeker harder als een standaard uitlaat.
 
coke 17 1-9-2007 8:48 Print reply
Posts: 90
dit hebben we zelf geprobeert bij een vriend van me
HMR 2 is wat hoog toeriger dus je kan iets verder in je toeren door treken tot 11000 of 12000 geloof ik. de r1 maakt wat minder toeren maar geeft tussen de 7 en 9 meer power dan de hmr 2.
ik zou voor de hmr2 gaan die is ietsjes sneller dan de R1 en als je een keer een andere cilinder of carb neemt dan loopt de hmr 2 zeker ook goed aangezien het een goede all rounder is.
 
mblover 1-9-2007 10:20 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: coke 17
dit hebben we zelf geprobeert bij een vriend van me
HMR 2 is wat hoog toeriger dus je kan iets verder in je toeren door treken tot 11000 of 12000 geloof ik. de r1 maakt wat minder toeren maar geeft tussen de 7 en 9 meer power dan de hmr 2.
ik zou voor de hmr2 gaan die is ietsjes sneller dan de R1 en als je een keer een andere cilinder of carb neemt dan loopt de hmr 2 zeker ook goed aangezien het een goede all rounder is.


Misschien dat de hmr2 beter is als je heel erg wilt janken en voor een paar kmh meer topsnelheid gaat (en zelfs dat betwijfel ik).

MAAR wil je gewoon lekker rijden dan moet je gewoon een r1 kopen voor je originele cilinder. Dat is een hele goede combinatie.

Bovendien maakt een hmr2 wel wat meer als 12000 toeren...

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 1-9-2007 om 10:22 uur.
 
knulla 1-9-2007 10:21 Print reply

Posts: 2953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: coke 17
dit hebben we zelf geprobeert bij een vriend van me
HMR 2 is wat hoog toeriger dus je kan iets verder in je toeren door treken tot 11000 of 12000 geloof ik. de r1 maakt wat minder toeren maar geeft tussen de 7 en 9 meer power dan de hmr 2.
ik zou voor de hmr2 gaan die is ietsjes sneller dan de R1 en als je een keer een andere cilinder of carb neemt dan loopt de hmr 2 zeker ook goed aangezien het een goede all rounder is.



ok dankjullie wel,

dan weet ik dat

ga morgen naar BIET om haar optehalen !
 
look its them duke boys!

Dit topic is 656 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved